تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دوست ندارم كه در كودكى از دنيا مى رفتم و وارد بهشت مى شدم و بزرگ نمى شدم تا پروردگارم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803965614




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هيچ‌گاه خودم را غير بومي بوشهر ندانستم/ 15 ماه نوكر مردم بوشهر بودم و از حالا كاكاي آنها هستم


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: هيچ‌گاه خودم را غير بومي بوشهر ندانستم/ 15 ماه نوكر مردم بوشهر بودم و از حالا كاكاي آنها هستم
بوشهر - خبرگزاري مهر: استاندار سابق بوشهر با بيان اينكه هيچ‌گاه خودم را غير بومي بوشهر ندانستم، گفت: 15 ماه نوكر مردم بوشهر بودم و از حالا كاكاي آنها هستم.

به گزارش خبرنگار مهر، فريدون حسنوند عصر چهارشنبه در ائين توديع و معارفه استاندار بوشهر اظهار داشت: بايد ابتدا از مردم استان بوشهر تقدير كنم كه سختي‌ها را تحمل مي‌كنند اما همراهي خود را قطع نمي‌كنند و تلاش‌ها را به خوبي مي‌بينند و از ائمه جمعه استان بوشهر و همچنين نمايندگان مجلس و رسانه‌ها و نماينده ولي فقيه در استان و نماينده مردم استان در مجلس خبرگان نيز صميمانه تشكر كنم كه همواره مايه دلگرمي بوده‌اند.

وي در ادامه خاطرنشان ساخت: در اين مدت اگر توفيقي بوده زحمت آن بر گردن مسئولان بوده است و اگر هم قصوري صورت گرفته است مسئوليت آن را بر عهده مي‌گيريم.

استاندار سابق بوشهر اضافه كرد: در پايان عمر دولت به استان بوشهر آمدم و در بدترين شرايط بودجه و اعتباري كشور قرار داشتيم كه تخصيص اعتبارات حداكثر 32 درصد بود و با كمبود ارزاق در كشور مواجه بوديم و استان بايد ارزاق مورد نياز را هم براي خود و هم براي كشور تامين مي‌كرد.

وي افزود: همچنين انتخاباتي دو گانه هم در بعد ملي و هم در بعد محلي را بايد برگزار مي‌كرديم و بايد آموزش‌ها را انجام مي‌داديم و همچنين استان را براي ميزباني از چند ميليون مهمان نوروزي آمادگي مي‌كرديم و همچنين آمادگي لازم را براي تغيير دولت و جابجايي‌ها مهيا مي‌ساختيم.

حسنوند ادامه داد: هر چند برخي احساس مي‌كردند كه در اين فضا بايد معطل شود و لنگان لنگان پيش برود ولي در كنار اين مسائل، چند مرحله سيل و زلزله را نيز در استان تجربه كرديم كه تلاش كرديم كارهاي خوبي را در استان انجام دهيم.

وي بيان داشت: ايجاد آرامش در فضاي استان را در دستور كار داديم و شاهد حضور گروه‌هاي مختلف سياسي بوديم و برنامه‌محوري را نيز به عنوان يكي ديگر از اصول قرار داديم و هم سند اشتغال پنج‌ساله استان را همگام با سند چشم‌انداز 20ساله تنظيم كرديم تا بودجه اختصاص يافته بر اين اساس تخصيص يابد.

همه تلاش خود را براي پيشرفت و توسعه بوشهر به كار گرفتم

استاندار سابق بوشهر بيان داشت: در استان بوشهر اعلام كرديم كه 20 ساعت در هر روز بايد كار انجام شود كه اين موضوع مبتني بر صحبت‌هاي مقام معظم رهبري بود. يكي از برترين شوراهاي تامين در كشور را داشتيم و شوراي اداري ما نيز جزو هماهنگ‌ترين‌ها بود.

وي گفت: تلاش داشتيم استان بوشهر به جهانيان شناسانده شود و جشنواره بين‌المللي شعر در خارگ برگزار شد و جزيره خارگ به عنوان نقطه دلاوري به جهان معرفي شد و روز ملي خليج فارس را نيز در بوشهر برگزار كرديم و نشان داديم كه خليج فارس متعلق به بوشهر است و تشييع جنازه شهداي گمنام را در بوشهر و جزيره فارسي برگزار كرديم و همچنين افتتاح چهار هزار پروژه را در روستاي چارك با حضور رئيس جمهور برگزار كرديم.

حسنوند اظهار داشت: استان بوشهر اولين استاني بود كه با انتخاب آقاي روحاني به عنوان رئيس جمهور، پيشنهاد داديم كه استان بوشهر با اتكا به بودجه استاني اداره شود كه چند برابر بودجه دولتي است.

وي همچنين به تلاش‌هاي صورت گرفته براي توسعه اقتصادي استان بوشهر اشاره كرد و افزود: تشكيل شوراي رقابت خارجي به عنوان مركز مبادلات تجاري را در دستور كار قرار داديم تا ارتباطات استان بوشهر اب كشورهاي حاشيه خليج فارس آسان شود و از سرمايه‌گذاران ديگر كشورها استفاده كنيم.

استاندار سابق بوشهر تصريح كرد: هيچ‌گاه خودم را غيربومي بوشهر ندانستم و همواره براي دفاع از حقوق مردم بوشهر تلاش كردم و خودم را يك بوشهري مي‌دانستم و عشق و علاقه مردم را نيز در جاي جاي استان بوشهر مي‌ديدم.

وي گفت: مردم بعد از اين انتخابات اميد به تحول و پيشرفت دارند و حتما تغييرات مديريت مي‌تواند باعث افزايش اميد باشد و ما نيز در حد توان خود تلاش كريم و آمادگي لازم را براي كمك به آقاي سالاري در استان بوشهر داريم.

كد خبر: 2193940

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۹/۲۰ - ۲۱:۴۱

چهارشنبه 20 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن