تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):خدا را نشناخته آن که نافرمانی اش کند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804435338




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وضعيت برخي كوچه‌ها و معابر بوشهر زيبنده مردم نيست/ لزوم بهبود وضعيت منطقه تنگك بوشهر


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: وضعيت برخي كوچه‌ها و معابر بوشهر زيبنده مردم نيست/ لزوم بهبود وضعيت منطقه تنگك بوشهر
بوشهر - خبرگزاري مهر: نماينده مردم بوشهر، گناوه و ديلم در مجلس شوراي اسلامي گفت:وضعيت برخي كوچه‌ها و معابر بوشهر زيبنده مردم نيست.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالكريم جميري صبح پنجشنبه در ديدار با شهردار و معاونين شهرداري بوشهر توقعات مردم را عمدتا به سمت و سوي شهرداري دانست، و اظهار داشت: عموم مسائل مردم از جمله مسائل فرهنگي، اجتماعي، اقتصادي و عمراني به نوعي به شهرداري مربوط مي شود و هرچه زمان پيش مي رود رونقي در شهر حاصل، مسافرت ها زيادتر و ديد و بازديد ها بيشتر مي شود.

وي اضافه كرد: مردم توقع دارند كه زندگي آنها رو به زيباتر شدن ورفاهي تر شدن برود و اين انتظار مردم انتظاري به حق است.

رئيس مجمع نمايندگان استان با اشاره به اينكه مسئولين وظيفه سترگي دارند و بايد فكري بيانديشند تا آرامش مردم را حفظ كنند، اظهار داشت: با اين همه نام و نشان تاريخي كه شهر بوشهر دارد وجود نگراني براي مردم صحيح نيست و بايد اين نگراني‌ها را هر چه زودتر برطرف ساخت.

سليقه‌هاي سياسي در خدمت به مردم خللي وارد نكند

وي تصريح كرد: اينكه ما چه ذوق، سليقه و چه جريان سياسي داريم نبايد در اعمال و رفتار ما نسبت به خدمت براي مردم خللي وارد كند.

جميري با بيان اينكه مردم عملكرد ما مسئولين را با توجه به آثار آن مي سنجند، خاطر نشان كرد: هميشه اصرار من با توجه به شناخت از مردم اين بوده كه مسئولين اين شهر بايد در حد و توان آنها شريف باشند.

نماينده مردم بوشهر، گناوه و ديلم در مجلس شوراي اسلامي با تاكيد بر اينكه حقوق مردم بايد پرداخت شود و با هيچ كس تعارف نداريم، اظهار داشت: مردم مطالباتي دارند كه بايد به اين مطالبات رسيدگي شود.

جميري گفت: در صوورت نياز جلسه‌اي را با دستگاه‌هايي كه لازم است هماهنگي و همكاري بيشتري با شهرداري داشته باشند را با حضور مسئولين آن دستگاه‌ها برگزار كنيم و مسائل و مشكلات را مطرح و بررسي كنيم.

وي اضافه كرد: همه ما بايد بر اساس قانون عمل كنيم و اگر عمل داشته باشيم ضعف آن را متوجه مي‌شويم.

شرايط منطقه تنگك در شأن اهالي نيست/ وضعيت يك روستا از تنگك بهتر است

وي با تاكيد بر اينكه شرايط مردم تنگك در شأن آنها نيست و بايد براي آنها فكري اساسي شود، اظهار داشت: وضعيت يك روستا از تنگك كه در شهر و در مركز استان واقع شده است بهتر است.

نماينده مردم بوشهر، گناوه و ديلم در مجلس شوراي اسلامي با اشاره به اينكه هرچه شما با اخلاص بيشتري كار كنيد تأثير آن نيز بيشتر است، اظهار داشت: هميشه مسئوليت در دست ما نيست و سعي كنيم در مدت زمان مسئوليت، وظيفه مان را در راستاي الهي به خوبي انجام دهيم.

جميري با بيان اينكه وحدت و هماهنگي شما با هم و تعامل با يكديگر باعث مي شود كه كارها بهتر پيش رود، خاطرنشان كرد: همگرايي و وحدت خود را با هم قوي كرده و با تعاملات را با مردم قوي كنيد كه قطعا شما با هماهنگي با هم مي توانيد ديگران را نيز براي طرح هاي خود متقاعد سازيد.

وي خطاب به مسئولين شهرداري و با تاكيد بر اينكه اگر شما چند كار اساسي انجام دهيد بهتر است، ابراز داشت: بعضي از اين كوچه ها و معابر زيبنده مردم نيست و اگر در اين زمينه كار شود قطعا باعث رضايتمندي بيشتر مردم خواهد شد.

لزوم حل مشكلات چاله‌هاي خيابان‌هاي شهر

رئيس مجمع نمايندگان استان با اشاره به اينكه جمعي كه در حال حاضر در شهرداري وجود دارد خيلي كارها مي‌تواند انجام دهد زيرا توانايي بسيار بالايي دارد،گفت: سهم بنده را نيز در كارها مشخص كنيد تا در آن زمينه تلاش كنم.

جميري با بيان اينكه برخي مسائل ريز مثل چاله‌هاي درون شهر را نيز مورد توجه داشته باشيد، تأكيد كرد: مسئولين را بگذاريد تا مسائل ريز را بررسي كنند و براي رفع آنها تلاش كند زيرا مسائل ريز هم به چشم مردم ناپسند است و بايد براي رفع اينگونه مسائل و مشكلات نيز فكر و تلاش شود.

وي با اشاره به اينكه كارهاي زيادي را مي توان در شهرداري براي اين مردم انجام داد، خاطر نشان كرد: اميد است با توكل به خدا و ادامه راه شهدا و بسيجي وار بتوانيم مسائل و مشكلات مردم را حل كنيم، لذا اميدوارم كه تركيب جديد شهرداري با يك نگاه خوب و با استفاده از نيروهاي بهتر بتواند يك هم افزايي ايجاد كرده و شهرداري بوشهر را به عنوان يك شهرداري نمونه نشان دهد.

نماينده مردم بوشهر، گناوه و ديلم در مجلس شوراي اسلامي در پايان اظهار داشت: ما آماده خدمتگذاري به مردم و كساني كه براي مردم خدمت مي كنند هستيم.

كد خبر: 2198890

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۹/۲۸ - ۱۱:۴۷

پنجشنبه 28 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن