تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خانه هاى عنكبوتى كه در اتاق هاى شماست، لانه شياطين است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803612640




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مبارزه با فساد هزينه دارد/عده‌اي به دنبال كارشكني در روند رسيدگي به تحقيق و تفحص تامين اجتماعي هستند


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: مبارزه با فساد هزينه دارد/عده‌اي به دنبال كارشكني در روند رسيدگي به تحقيق و تفحص تامين اجتماعي هستند
رئيس كميته تحقيق و تفحص از سازمان تامين اجتماعي گفت: من هزينه مبارزه با فساد را مي‌پذيرم و بايد بگويم كه در اين مورد مدعي شده‌اند كه رئيس كميته تحقيق و تفحص براي اين پرونده مبلغي را دريافت كرده است و سندي كه ضميمه كرده‌اند متعلق به مجلس قبل است، اگر در مورد مجلس گذشته به سايت‌ها مراجعه كنيد هم تكذيبيه من و هم تكذيبيه جناب آقاي حافظي مديرعامل قبلي و با توجه به اين كه اين موارد اگر هم به كسي پرداخته شده باشد كاملا طبق قانون بوده است.
به گزارش خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران عليرضا محجوب، نماينده مردم تهران، شميرانات، ري و اسلامشهر در مجلس شوراي اسلامي در نطق ميان دستور خود در جلسه علني امروز چهارشنبه گفت: آن چه كه اين روزها در كميسيون اجتماعي و كميته تحقيق و تفحص مجلس مي‌گذرد اين است كه متاسفانه در هفته اخير شاهد هجمه‌هايي بوديم به نمايندگان مجلس نهم و متعاقب آن مجلس هشتم و همچنين مجالس دوره‌هاي گذشته، لذا ناچارم نكاتي را در اين مورد به استحضار برسانم.

وي ادامه داد: بسيار تلاش شده كه در هفته اخير گزارش هيئت تحقيق و تفحص را مخدوش نشان دهند كه يكي از اين موارد مخدوش نشان دادن گزارش نمايندگان است كه در صفحه هشتم اين گزارش، تمام اين مواردي كه آقايان مدعي شده‌اند آورده شده و در صحن نيز عينا قرائت شده است، بنابراين كشفي صورت نگرفته كه ثابت كند اين مسئله گفته نشده و يا در گزارش قيد نگرديده است و يا حتي هيئت تحقيق و تفحص فراموش كرده باشد و مجلس به آن رسيدگي نكرده باشد.

محجوب تصريح كرد: اما موضوع چيست؟! موضوع ما با سازمان تأمين اجتماعي يك سري پرداخت‌ها و اقدامات قانوني و يك سري پرداخت‌ها و اقدامات غيرقانوني، غيرمتعارف و غيرمعقول است. آن چه كه ما متعارف و قانونمند تشخيص داديم و شلمل مصوبات سازمان بوده است، در بند 4 گزارش ذكر شده و در مورد اين گونه مصوبات اعلام كرديم كه مسئله‌اي نبوده كه ما بخواهيم در مورد آن حرفي بزنيم؛ بنابراين در مورد مجلس نهم، توجه مردم عزيز و شريف و همچنين نمايندگان را به اين نكته جلب مي‌كنم كه از ابتداي مجلس اختلافاتي در باب انتصاب آقاي مرتضوي بوده و اسنادي كه توسط خود مرتضوي منتشر شده در بيانيه‌اي به چاپ رسيده كه متن انشا شده توسط سازمان منتشر و در آن بارها به ساحت مجلس و رئيس مجلس اهانت شده است.

عضو كميسيون اجتماعي مجلس بيان كرد: اين مسئله تازگي ندارد كه عده‌اي فكر مي‌كنند اقدام تازه‌اي انجام شده، قبل از اينكه اقدامات انجام گرفته و تحقيق و تفحصي صورت پذيرد، اين مسئله شروع شده، اما ممكن است توجه به اين مسئله كم بوده باشد.

رئيس كميته تحقيق و تفحص از سازمان تامين اجتماعي با بيان اين كه مبارزه با فساد هزينه دارد گفت: من هزينه مبارزه با فساد را مي‌پذيرم و بايد بگويم كه در اين مورد مدعي شده‌اند كه رئيس كميته تحقيق و تفحص براي اين پرونده مبلغي را دريافت كرده است و سندي كه ضميمه كرده‌اند متعلق به مجلس قبل است و اگر در مورد مجلس گذشته به سايت‌ها مراجعه كنيد هم تكذيبيه من و هم تكذيبيه جناب آقاي حافظي مديرعامل قبلي را مشاهده مي‌كنيد و با توجه به اين كه اين موارد اگر هم به كسي پرداخته شده باشد كاملا طبق قانون بوده است.

وي ادامه داد: ما در اعلام‌هايمان گفته‌ايم كه مرتضوي و يا هر كس ديگري اگر سندي دارد به ما ارائه كند، زيرا ما همه مدارك‌مان را دال بر رسيد و تاييد امور مالي كرده‌ايم و نمي‌تواند هر كسي هر چيزي را كه خواست منتشر كرده و بگويد مستند است و بنابراين ما حق داريم در اين مورد بگوييم كه مجلس قبلا هزينه اين مسئله را پرداخته است و امروز نيز هزينه مبارزه با فساد را خواهد پرداخت.

محجوب تاكيد كرد: هزينه مبارزه با فساد آسان نيست شما را متهم مي‌كنند به شما توهين مي‌كنند، اما بايد اين هزينه‌ها را متحمل شويد و مطمئن باشيد كساني كه غير از اين مسئله را بيان مي‌كنند فقط به دنبال سرپوشي خطاهاي خودشان هستند، زيرا بوده‌اند افرادي كه تماس گرفته‌اند و گفتند ما مبلغي دريافت نكرديم و اين مسئله اشتباه است و ما نيز با تحقيق و صحت گفته‌شان اين مسئله را تكذيب كرديم و اعلام مي‌كنم كه اگر مورد ديگري هم است كميته تحقيق و تفحص آماده بررسي و اعلام آن را دارد.

عضو كميسيون اجتماعي مجلس گفت: ما انتظار داريم اگر مسئله‌اي هم است و در پرونده ذكر نشده افراد بيايند و به ما اعلام كنند زيرا در پرونده آن كسي كه اين اقدامات را انجام داده مقصر است نه دريافت كنندگان و در عين حال با توجه به اين مسئله ديگران آمدند توضيح دادند و ما از آن‌ها خواستيم كه درباره اين مسائل توضيح دهند ما در كميته دقت كرديم كه در حق هيچ كس اجهاف نشود.

وي در پايان خاطر نشان كرد: در حق كارگران ما اجهاف شده، در حق كساني كه زحمت كشيدند اجهاف شده اين پرونده بيانگر اين مسئله است كه 150 ميليون بار بازرسي برخلاف قانون مصوب مجلس انجام شده است.

انتهاي پيام/

چهارشنبه 20 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن