تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند روزه را واجب كرده تا بدين وسيله دارا و ندار (غنى و فقير) مساوى گردند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803601642




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رئيس سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي خبر دادتدوين استراتژي صدور پروانه نسل جديد تلفن‌همراه


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رئيس سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي خبر دادتدوين استراتژي صدور پروانه نسل جديد تلفن‌همراه
رئيس سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي، از تدوين استراتژي صدور پروانه نسل جديد تلفن‌همراه در آغاز دهه دوم فعاليت اين سازمان خبر داد.


به گزارش خبرگزاري فارس، علي‌اصغر عميديان رئيس سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديوئي با اشاره به اتمام دوره حفاظت اپراتور سوم تلفن‌همراه در پايان مردادماه 93 گفت: شرايط و ضوابط نحوه صدور مجوز ارتقاء شبكه هاي موجود تلفن‌همراه به نسل‌هاي بالاتر تنظيم شده و در آينده نزديك جهت تصميم‌گيري به كميسيون تنظيم مقررات ارتباطات ارائه خواهد شد.

وي افزود: در اين شرايط و ضوابط ضمن تعيين زيرساخت‌هاي مورد نياز در طيف فركانسي براي اپراتورها و شرايط عمومي صدور مجوز، شرايط اختصاصي هر اپراتور تلفن‌همراه نيز تنظيم و پيشنهاد خواهد شد.

معاون وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات با تاكيد بر ضرورت رعايت شرايط رقابتي، از عملكرد اپراتورهاي موجود به عنوان يكي از شاخص‌هاي ارزيابي اپراتورها براي صدور مجوز ياد كرده و افزود: پايبندي به تعهدات پروانه‌هاي صادره، انجام به موقع تعهدات مالي و پرداخت حق السهم دولت، تبعيت از مصوبات كميسيون تنظيم مقررات ارتباطات و دستور العمل‌هاي صادره از سوي سازمان و استفاده بهينه از منابع كمياب در اختيار از ديگر مواردي است كه به عنوان شاخص‌هاي ارزيابي حاكميت از عملكرد اپراتورها در صدور پروانه‌هاي جديد مد نظر خواهد بود

وي در ادامه گفت: به منظور حفظ شرايط رقابتي و ارزش اقتصادي پروانه و ميزان بازار قابل جذب براي خدمات جديد در قالب شبكه‌هاي نسل جديد در خصوص تعداد اپراتورها تصميم‌گيري خواهد شد كه اين موضوع به همراه شاخص‌هاي ارزيابي عملكرد اپراتورها، مولفه‌هاي رقابت براي دريافت مجوز توسط اپراتورهاي موجود خواهد بود.

دبير كميسيون تنظيم مقررات ارتباطات همچنين اظهار داشت: تمايز خدمات ارائه شده در نسل‌هاي آتي تلفن همراه و خدماتي كه در حال حاضر توسط اپراتورهاي نسل 2 ارائه مي‌شود و منابع فركانسي موجود مي‌تواند زمينه تعريف و حضور اپراتورهاي مستقل را نيز فراهم كند كه در اينصورت اپراتورهاي جديد حق سهامداري مشترك با هيچيك از اپراتورهاي موجود را نخواهند داشت.

وي در ادامه افزود: از آنجايي كه تجهيزات موجود در بازار بصورت چند منظوره توليد مي‌شوند، نصب و بكارگيري اين تجهيزات توسط اپراتورهاي موجود هيچگونه تعهدي براي صدور مجوز نسل‌هاي بالاتر براي حاكميت ايجاد نخواهد كرد و سازمان صرفاً در چهار چوب سياست‌هاي اخيرالذكر بر اساس مصوبات كميسيون و بررسي عملكرد اپراتورهاي موجود نسبت به صدور مجوز ارائه خدمات نسل‌هاي جديد اقدام خواهد نمود.

عميديان اظهار كرد: فضاي ارائه خدمات نسل جديد در بخش تلفن همراه و ايجاد دسترسي باند پهن براي مشتركين موجب گسترش خدمات كاربردي و محتوايي گرديده و در اين فضا بازيگران مختلف اعم از توليدكنندگان محتوا و ارائه‌كنندگان خدمات و كاربرها در يك فضاي رقابتي حضور خواهند يافت و مقررات‌گذاري و اعمال حاكميت و همراهي با دولت و تبعيت از مصوبات كميسيون تنظيم مقررات ارتباطات به عنوان رگولاتور بخش بسيار مهم تر از قبل خواهد بود. بديهي است كه در اين فضاي رقابتي حفظ حقوق متقابل و تعامل مناسب و حمايت از مصرف كنندگان مورد تاكيد اين سازمان خواهد بود.

انتهاي پيام/آ

چهارشنبه 20 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن