تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه انسان چهل ساله شود و خوبيش بيشتر از بديش نشود، شيطان بر پيشانى او بوسه م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820011561




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نخستين كارآفرين برتر ايران:استان مركزي با داشتن ظرفيت‌هاي بالاي صنعتي نبايد بيكار داشته باشد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: نخستين كارآفرين برتر ايران:استان مركزي با داشتن ظرفيت‌هاي بالاي صنعتي نبايد بيكار داشته باشد
نخستين كارآفرين برتر ايران و قهرمان قهرمانان صنعت ايران گفت: شايسته نيست استان مركزي با داشتن ظرفيت‌ها و قابليت‌هاي بالاي صنعتي اين ميزان افراد بيكار را داشته باشد و دچار خمودگي شود.


به گزارش خبرگزاري فارس از اراك، بهروز فروتن شامگاه سه‌شنبه در سمينار رمز و رازهاي كارآفريني كه در فرهنگسراي آيينه اراك برگزار شد، افزود: همه آحاد بشر كارآفرين هستند به شرط اينكه خود را باور داشته باشند.

وي با ارائه تعريفي از كارآفريني تصريح كرد: كارآفريني به تصوير كشيدن علم و عمل و به مفهوم ساده‌تر مديريت توليد است، يعني اگر كسي خلاقيت ذهني داشته باشد و آن را به مرحله اجرا درآورد كارآفرين است.

*كار حرمت، اخلاق و دست خداوند بر روي زمين است

بنيانگذار صنايع غذايي بهروز، كارآفريني را يك امر ذاتي و اكتسابي دانست و اظهار داشت: كار حرمت، شرف، ناموس و اخلاق هر فرد و دست خداوند بر روي زمين است.

وي با تاكيد بر اينكه آموزش معادلات اقتصادي به فرزندان را از خانه بايد آغاز كرد به خانواده‌ها توصيه كرد: نحوه پول در آوردن و اهميت پول را بايد از دوران كودكي به فرزندان آموزش داد و به آنها آموخت كه كسب درآمد بر حسب تلاش محقق مي‌شود، اگر جوهره كار كردن را به فرزندانمان نشان دهيم ديگر از كار كردن و شكست خوردن نمي‌ترسند.

*پول سرمايه نيست، سرمايه‌ مهم انديشه است

نخستين كارآفرين برتر ايران و قهرمان قهرمانان صنعت ايران تصريح كرد: پول سرمايه نيست، پول يكي از عوامل سرمايه است و بيشتر پيشكسوتان علم و هنر كارهاي بزرگ را در مكان‌هاي كوچك آغاز كرده‌اند و آنچه سرمايه‌اي مهم محسوب مي‌شود انديشه است.

وي موفقيت‌هاي خود را ناشي از مشكلات، ستم‌ها و تحريم‌ها عنوان كرد و بيان داشت: مشكلات و تحريم‌ها باعث استحكام هر چه بيشترمن و خلق آثار ذهني‌ام شد.

فروتن به سختي‌ها و موانع پيش روي موفقيتش اشاره كرد و گفت: براي ايراني‌ها واژه‌اي به نام شكست وجود ندارد، فكر مي‌كنم هر كسي خودش را باور داشته باشد موفق مي‌شود. اگر به خودت احترام گذاشتي و براي باورت ايستادگي كردي و در مقابل اشتباهت عذر خواهي كردي خودت را شناخته‌اي. ما بايد سعي كنيم نكات منفي و مثبت خودمان را بشناسيم و خودمان را باور داشته باشيم.

قهرمان قهرمانان صنعت ايران ابراز داشت: موفقيتم در عرصه كارآفريني به دليل رعايت اصولي است كه در طول زندگي براي خودم تعريف كرده و آن اصول توكل به خداوند، توجه به انسانيت، معرفت، دوست داشتن، عشق‌ورزي و عدم سوءاستفاده از كلمات است.

نخستين كارآفرين برتر ايران و قهرمان قهرمانان صنعت ايران ادامه داد: عدم باور و اهميت ندادن به آمار و استفاده نادرست از اين علم، كشور را در اين بخش ضعيف كرده و موجب شده تا بسياري از تصميمات و حركت‌هاي اقتصادي به بيراهه رود.

*استان مركزي با داشتن ظرفيت‌هاي بالاي صنعتي نبايد بيكار داشته باشد

فروتن استان مركزي را چشم و اميد صنعت كشور دانست و ابراز داشت: شايسته نيست استان مركزي با داشتن ظرفيت‌ها و قابليت‌هاي بالاي صنعتي اين ميزان افراد بيكار را داشته باشد و دچار خمودگي و افسردگي شود.

بنيانگذار صنايع غذايي بهروز شكوفايي و پيشرفت جامعه را در گرو توليد دانست و گفت: ايران كشوري با منابع غني و پايدار است كه مي‌تواند با داشتن ظرفيت‌ها و قابليت‌هاي بالايي كه دارد صنعت قوي‌تر و پايدارتري داشته باشد.

*دانش و فرهنگ صحيح مصرف بايد به مردم آموزش داده شود

وي با تاكيد بر اينكه دانش و فرهنگ صحيح مصرف بايد به مردم آموزش داده شود گفت: ايراني‌ها به علت عدم آگاهي و دانش در پاره‌اي از مصارف تا بيست برابر ژاپني‌ها كالا مصرف مي‌كنند اين در حالي است كه ژاپني‌ها با يك درصد منابع طبيعي، دنيا را اداره مي‌كنند.

وي امنيت ذهني براي كارآفرين، توليد كننده و سرمايه گذار را لازمه اقتصاد، توليد، صنعت و هر چيزي كه در چرخه اقتصادي قرار مي‌گيرد دانست.

انتهاي پيام/87002/ر40

چهارشنبه 20 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن