تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس به آنچه می ‏داند عمل كند، خداوند دانش آنچه را كه نمی ‏داند به او ارزانى م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813187825




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون دانشگاه پيام‌نور گچساران:عزل رئيس دانشگاه پيام‌نور گچساران صحت ندارد/ رخشا ‌استعفاء داد‌


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: معاون دانشگاه پيام‌نور گچساران:عزل رئيس دانشگاه پيام‌نور گچساران صحت ندارد/ رخشا ‌استعفاء داد‌
معاون‌ دانشگاه پيام‌نور گچساران ضمن تكذيب ‌خبر عزل رئيس اين دانشگاه توسط رئيس دانشگاه پيام‌نور استان كهگيلويه و بو‌يراحمد ‌گفت: ‌رخشا به دلايل مشكلات شخصي ‌استعفاء داد‌.


شهرام احمدي امروز در گفت‌و‌گوي اختصاصي با خبرنگار فارس در گچساران اظهار كرد: خبر منتشره شده در يكي از سايت‌‌هاي محلي مبني بر بركناري سيد حميدرضا رخشا رئيس دانشگاه نور گچساران توسط رئيس دانشگاه پيام نور كهگيلويه و بويراحمد را به شدت تكذيب مي‌كنم.

وي افزود: در اين سايت محلي آمده، كه بركناري رئيس دانشگاه پيام نور گچساران به خاطر موافقت وي با سخنراني غلامرضا تاج‌گردون نماينده مردم گچساران و باشت در مجلس شوراي اسلامي در روز دانشجو در محل اين دانشگاه بوده است در صورتي كه رضا يوسف‌وند رياست دانشگاه پيام نور كهگيلويه و بويراحمد كاملا با اين سخنراني موافق بوده است.

احمدي تصريح كرد: آقاي يوسف‌وند ضمن درخواست موافقت با سخنراني تاج‌گردون از دست‌اندركاران نيز خواستند كه نهايت همكاري را با اين امر انجام دهند كه مشكلي پيش نيايد.

وي تصريح كرد: آقاي رخشا چندين نوبت به دليل مشكلات شخصي درخواست استعفاء داده بود كه با اين درخواست موافقت نشد اما بالاخره با استعفاي مجدد وي موافقت شد و بنده تا زمان مشخص شدن رئيس جديد در پست معاونت دانشگاه كارها را انجام مي‌دهم.

معاون دانشگاه پيام نور گچساران با تأكيد بر تكذيب مطالب منتشر شده در يكي از سايت‌هاي محلي مبني بر عزل آقاي رخشا رئيس دانشگاه پيام نور گچساران به دليل موافقت وي با سختراني تاج‌‌گردون و نارضايتي رئيس دانشگاه پيام كهگيلويه و بويراحمد گفت: به شدت اين موضوع را تكذيب مي‌كنم و اين امر براي من به هيچ عنوان پذيرفتني نيست.

انتهاي پيام/82014/ش30

سه شنبه 19 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن