تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):چه چيز مانع مى شود كه هر گاه بر يكى از شما غم و اندوه دنيايى رسيد، وضو بگيرد و به...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819210928




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مديركل محيط زيست لرستان:پلنگ 4 ساله در خرم‌آباد زير گرفته شد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مديركل محيط زيست لرستان:پلنگ 4 ساله در خرم‌آباد زير گرفته شد
مديركل محيط زيست لرستان گفت: بر اثر يك حادثه رانندگي يك پلنگ چهارساله در خرم‌آباد كشته شد.


به گزارش خبرگزاري فارس از خرم‌آباد، محمدحسين بازگير ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار كرد: در پي تصادف يك قلاده پلنگ ايراني با پژو پارس در جاده كيلومتر 25 جاده خرم‌آباد ـ سلسله (گردنه ايوان‌در) بلافاصله تيم يگان حفاظت محيط زيست سلسله براي بررسي موضوع اعزام شد.

وي افزود: متاسفانه اين اتفاق 17 آذرماه رخ داد و طي آن يك فقره پلنگ ايراني ماده حدود چهار ساله در حالي كه قصد عبور از جاده مذكور به سمت منطقه حفاظت‌شده سفيدكوه خرم‌آباد را داشته با خودرو پژو پارس تصادف كرده كه منجر به كشته شدن پلنگ مي‌شود.

مديركل محيط زيست لرستان گفت: اين محل مابين دو منطقه حفاظت‌شده سفيدكوه خرم‌آباد و شكار و صيدممنوع گرين است كه زيستگاه مناسبي براي گونه‌هاي نادر مثل پلنگ ايراني است.

وي افزود: عدم رعايت ملاحظات زيست محيطي در احداث و مديريت جاده‌ها و عدم توجه به علائم تابلوهاي عبور حيات وحش در منطقه متاسفانه باعث بروز اين حوادث تلخ مي‌شود.

مديركل محيط زيست لرستان گفت: نكته حائز اهميت باقي ماندن راننده در محل حادثه و مراقبت از لاشه حيوان و اطلاع‌رساني به ماموران محيط زيست است، زيرا مي‌توانست از محل بگريزد.

وي خاطرنشان كرد: لرستان زيستگاه و سنگرگاه ارزشمندي براي پلنگ ايراني است، به شكلي كه مي‌توان لرستان را كانون پلنگ ايراني ناميد.

انتهاي پيام/2304/غ20

سه شنبه 19 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن