تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن غبطه مى خورد و حسادت نمى ورزد، منافق حسادت مى ورزد و غبطه نمى خورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805262107




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تعرفه خدمات درماني در ايران كاملا قابل رقابت با ساير كشورهاست


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: "تعرفه خدمات درماني" در ايران كاملا قابل رقابت با ساير كشورهاست
بدليل پيشرفتهاي قابل توجه ايران در زمينه پزشكي ؛امكان جذب قابل ملاحظه گردشگر سلامت در كشور وجود دارد و كشورهاي حوزه خليج فارس به پزشكان ايراني اعتماد بيشتري دارند.


به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران، دكتر خسرو حيدري مديرعامل بيمارستان چشم پزشكي نور در مراسم افتتاح كلينيك فوق تخصصي اين بيمارستان كه با حضور معاون رئيس جمهور و رئيس سازمان نظام پزشكي كشور انجام شد در جمع اصحاب رسانه بيان داشت:يكي از مهمترين اقدامات ما تاسيس و سازمان دهي، نخستين مركز تحقيقات خصوصي چشم پزشكي كشور است كه از بدو تاسيس تاكنون در جشنواره هاي پژوهشي رازي، فارابي و ابن سينا رتبه هاي ممتازي كسب كرده است.

وي در ادامه با اشاره به اينكه اين مركز كه 38 چشم پزشك همكار بيمارستان نور در آن فعاليت هاي آموزشي و پژوهشي مستمر دارند گفت: به نسبت تعداد چشم پزشكان كل كشور و ساير مراكز چشم پزشكي دانشگاهي و خصوصي سهم قابل توجهي در توليد مقالات چشم پزشكي ايران دارد به نحوي كه براساس آخرين گزارش سال 2013/ ، 13 درصد كل مقالات به اين مركز اختصاص دارد و همواره 20 تا 25 درصد مقالات قابل ارائه در كنگره ساليانه و بين المللي چشم پزشكي ايران را چشم پزشكان اين مركز به خود اختصاص داده اند.

وي ادامه داد: انجام بيشترين تحقيقات اپيدميولوژيك جهان در زمينه عيوب انكساري و انجام چندين طرح پژوهشي با رويكرد جمعيتي از جمله طرح TehranEYE study و طرح كوهورت شاهرود براي آگاهي از علل و چگونگي توزيع بيماري هاي چشمي در ايران است كه دستاوردهاي آن براي برنامه ريزان در كشور و منطقه مفيد خواهد بود .

به گفته وي ارزش چنين تحقيقاتي آن گاه روشن مي شود كه بدانيم، در جهان امروز، هر 5 ثانيه يك نفر و هر يك دقيقه، يك كودك نابينا مي شوند، بيش از 45 ميليون نفر نابينا در جهان زندگي مي كنند و 135 ميليون نفر ديگر از كم بينايي رنج مي برند.

مديرعامل بيمارستان چشم پزشكي نور با اشاره به اينكه در راستاي ماموريت هاي تعريف شده، مجموعه نور پيشرفته ترين تكنولوژي هاي روز دنيا را براي تشخيص و درمان بيماري هاي چشمي به خدمت گرفته است اظهار داشت : دستگاه هاي ليزر فمتوسكند كه امكان جايگزيني تيغ جراحي با ليزر را در بسياري از تكنيك هاي جراحي چشم فراهم نموده است از جمله اين تكنولو‍‍‍‍ژي هاست.

به گفته وي يكي از جديد ترين ارمغان هاي تكنولوژي دنياي چشم پزشكي، درمان آب مرواريد با دستگاه فمتو كاتاراكت است كه در پاييز سال جاري در بيمارستان نور به بهره برداري رسيدو تكنيك عمل فمتوكاتاراكت، بيست و نهم آذر در برنامه live surgery بيمارستان نور براي چشم پزشكان علاقه مند سراسر كشور ارائه خواهد شد.

وي همچنين با بيان اينكه از سال 86 تاكنون 10560 نفر از اقصي نقاط جهان به بيمارستان نور مراجعه نموده اند كه بخش عمده آنها از كشورهاي منطقه و ايرانيان مقيم آمريكا و كشورهاي اروپايي بوده اند تصريح كرد: از اين تعداد 2109 نفر تحت انواع اعمال جراحي چشم قرار گرفته اند؛ آن هم با تعرفه هاي رايج كه تابع ضوابط قانوني مي باشد و ما اين افتخار راداريم كه بيماران خارجي را به اعتبار به روز بودن تجهيزات و كيفيت خدمات مان جذب نموده ايم ؛ نه به واسطه دلالاني كه هيچ گونه نظارتي بر عملكرد غير حرفه اي آنها اعمال نمي شود.

مديرعامل بيمارستان چشم پزشكي نور با بيان اينكه به دليل پيشرفت هاي قابل توجه ايران در زمينه پزشكي، امكان جذب قابل ملاحظه گردشگر سلامت در كشور ما دور از ذهن نيست خاطرنشان ساخت :البته در اين مسير ايران هنوز نسبت به برخي كشورهاي منطقه از جمله تركيه ، هندوستان، تايلند و اردن سهم اندكي دارد و اين در حالي است كه تعرفه هاي خدمات درماني در ايران، كاملا قابل رقابت با كشورهاي ديگر مي باشد به طور مثال پيوند قرنيه در ايران حدود 1500 دلار و در تركيه 3500 دلار هزينه دارد.

ارائه خدمات سرپايي، تشخيصي و پاراكلينيكي چشم پزشكي در كشور منطقه بي نظير است

وي در ادامه سخنان خود با اشاره به اينكه تركيه در سال هاي اخير صنعت توريسم پزشكي خود را توسعه داده ، به طوري كه پذيرش بيماران را از هزار نفر در سال 2009 به 150 هزار نفر در سال 2012 افزايش داده اذعان داشت :تركيه در نظر دارد در سال دو هزار و بيست اين رقم را به بيش از يك ميليون نفر برساند.

وي تصريح كرد:همچنين در آمد صنعت توريسم پزشكي از 10 ميليارد دلار در سال 2007 به بيش از 100 ميليارد دلار در سال 2012 رسيده است كه سهم عمده اي از اين رقم به كشورهاي منطقه آسيا اختصاص دارد.

وي افزود:با نگاهي گذرا به وضعيت كشورهايي همچون عراق، افغانستان، آذربايجان و كشورهاي حوزه خليج فارس در مي يابيم همه آنها نياز به دريافت خدمات چشم پزشكي دارند و در عين حال بيشترين قرابت فرهنگي و تاريخي را با ايران داشته و به پزشكان ايراني نيز اعتماد ويژه دارند اما متاسفانه مسئولان امر تاكنون نقشه راه و برنامه ريزي مناسبي براي جذب اين گروه نداشتند و به همين دليل، بسياري از اين افراد به جاي ايران كشورهايي چون هندوستان، تركيه و اردن را براي سفر و درمان انتخاب كرده و مي كنند .

وي اظهار كرد:اميد است با ايجاد نظام سياست گذاري متمركز و هماهنگي هاي موثر وزارت بهداشت، سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري، وزارت امور خارجه و ساير نهادها و دستگاه هاي ذيربط و خصوصا همكاري بخش خصوصي، در آينده نه چندان دور گام هاي موثري در توسعه صنعت توريسم پزشكي كشور برداشته شود.

به گفته دكتر حيدري مجموعه نور، به سهم خود آمادگي دارد با حداكثر ظرفيت، در زمينه ارئه انواع خدمات تشخيصي و جراحي هاي مدرن چشم پزشكي؛ هم سطح با كشورهاي پيشرفته و تعرفه هاي مناسب و رقابتي بيش از پيش تلاش نمايند .

وي در پايان خاطرنشان كرد: در همين راستا امروز شاهد افتتاح رسمي كلينيكي هستيم كه بدون اغراق در نوع خود از نظر سطح

مركزي در حداقل 50 نوع خدمت تشخيصي، پاراكلينيكي و درماني را در فضايي دوست داشتني با معماري متفاوت به بيماران ارائه مي دهد.

انتهاي پيام/

سه شنبه 19 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن