تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):حريص از دو خصلت محروم شده و در نتيجه دو خصلت را با خود دارد: از قناعت محروم است و در...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819388373




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رئيس مجمع نمايندگان خوزستان:غيبت اسماعيل جليلي در بين استعفا دهندگان به دليل سفر خارجه است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رئيس مجمع نمايندگان خوزستان:غيبت اسماعيل جليلي در بين استعفا دهندگان به دليل سفر خارجه است
رئيس مجمع نمايندگان خوزستان گفت: اسماعيل جليلي نماينده مسجدسليمان، لالي، انديكا و هفتكل در مجلس شوراي اسلامي به دليل سفر و حضور در خارج از كشور، نامش در بين استعفا دهندگان نيست.


جواد سعدون‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار كرد: امروز نمايندگان مردم خوزستان در مجلس شوراي اسلامي به صورت دسته جمعي به دليل كم لطفي‌هايي كه از سوي دولت در خصوص مسائل بودجه‌اي و انتقال آب سرشاخه‌هاي كارون ديده‌اند استعفاي خود را اعلام كردند.

وي افزود: اين اقدام به معناي نارضايتي نمايندگان استان نسبت به بودجه سال 93 بوده و كاهش‌هاي مفرطي كه در اين زمينه صورت گرفته است.

رئيس مجمع نمايندگان خوزستان تصريح كرد: همچنين كاهش اعتباراتي كه به پروژه‌هاي عمراني اين استان را از ديگر دلايل استعفاي نمايندگان خوزستان مي‌توان برشمرد.

وي ادامه داد: با وجود همه تذكراتي كه نمايندگان مجلس خوزستان در خصوص انتقال آب سرشاخه‌هاي كارون به هيئت دولت و وزرا داده بودند اما عملا هيچ اقدام موثري در اين زمينه از سوي دولت صورت نگرفته و علاوه بر اين در بودجه سال 93 براي اين طرح، اعتبار جداگانه‌اي تعريف شده است.

*ارسال متن استعفانامه به رئيس جمهور

سعدون‌زاده همچنين عنوان كرد: قرار است متن اين استعفانامه دسته جمعي به رئيس جمهور ارسال شود تا بدين شكل در جريان نارضايتي نمانيدگان استان قرار بگيرد.

وي در پاسخ به سوال خبرنگار فارس مبني بر غيبت يك نماينده خوزستان در جمع استعفا دهندگان تصريح كرد: اسماعيل جليلي نماينده مسجدسليمان، لالي، انديكا و هفتكل در مجلس شوراي اسلامي به دليل سفر و حضور در خارج از كشور، نامش در بين استعفا دهندگان نيست.

نماينده مردم آبادان در مجلس شوراي اسلامي همچنين در پاسخ به چگونگي روند اعلام وصول استعفاي نمايندگان استان از سوي مجلس اضافه كرد: اين اقدام نمايندگان خوزستان روال خاص خود را طي مي‌كند و در كميسيون‌هاي مربوطه مطرح مي‌شود و پس از آن در صحن علني مجلس به راي گذاشته مي‌شود.

انتهاي پيام/ 72001/ل30

سه شنبه 19 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن