تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترین کارها در نزد خدا نماز به وقت است ، آنگاه نیکی به پدر و مادر ، آنگاه جنگ در را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819580460




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قوچان‌نژاد:از گروه‌مان در جام جهاني بسيار راضي هستم/ دوست دارم از بلژيك بروم


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: قوچان‌نژاد:از گروه‌مان در جام جهاني بسيار راضي هستم/ دوست دارم از بلژيك بروم
مهاجم تيم ملي فوتبال، گفت:‌ از گروه‌مان در جام جهاني بسيار خوشحال هستم و به جز آرژانتين مقابل ۲ تيم ديگر شانس داريم.


به گزارش خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس، رضا قوچان‌نژاد كه پشت خط تلفني برنامه شب گذشته 90 حاضر شده بود، در مورد گروه ايران در جام جهاني خاطرنشان كرد: پيش از اين هم مي‌دانستيم حداقل با يك تيم خوب و دشوار هم‌گروه خواهيم شد از گروه‌مان خيلي راضي هستم. آرژانتين را كه نيازي نيست تعريف كنيم اما در مقابل تيم‌هاي ديگر شانس داريم. با بوسني حتما شانس داريم.

وي ادامه داد: فوتبال همين است به هيچ عنوان كمتر از نيجريه نيستيم آرژانتين هم در گروه‌مان وجود دارد به هر حال در فوتبال هر اتفاقي رخ مي‌دهد از گروهي كه قرار گرفته‌ايم خيلي خوشحالم.

مهاجم تيم ملي فوتبال در مورد اينكه آيا ايران شانس صعود از گروه خود را دارد، يادآور شد: هدف ما اين است نمي‌خواهيم در جام جهاني زنگ تفريح باشيم قصد داريم خودمان را نشان دهيم انگيزه لازم را داريم مي‌خواهيم در مسابقات به زيبايي ظاهر شويم هم ايران را به دنيا نشان دهيم و هم خودمان را ثابت كنيم همانطور كه در بازي‌هاي گذشته اين اتفاق رخ داد. 6-5 ماه به جام جهاني باقي مانده است بايد خود را هر چه زودتر براي اين مسابقات آماده كنيم.

وي در مورد اينكه باشگاه استانداردليژ بلژيك به او كم‌لطفي مي‌كند و در بازي‌هاي كمي به ميدان مي‌رود آيا تصميم دارد كه از اين تيم جدا شود، يادآور شد: من در اواخر آوريل تصميم داشتم از تيم جدا شوم اما باشگاه اين اجازه را به من نداد كاري هم نمي‌توانستم انجام دهم. بايد مي‌ماندم من هم احترام گذاشتم و هيچ چيز نگفتم اما هم‌اكنون موقعيتم به جايي رسيده كه دوست دارم از باشگاه بروم و در جايي بازي كنم كه بتوانم خود را نشان دهم. هر روز با مدير برنامه‌هايم در تماس هستم كه يك باشگاه خوب را انتخاب كنم.

قوچان‌نژاد در مورد اينكه آيا پيشنهادي از باشگاهي دارد، تصريح كرد: كشورهايي به من پيشنهاد دادند اما اجازه ندارم هم‌اكنون اسمي از آنها ببرم از خود بلژيك هم پيشنهادهايي وجود دارد كه در چند روز آينده و يا چند هفته آينده اين موضوع مشخص مي‌شود هر چه خدا بخواهد اتفاق مي‌‌افتد.

وي در مورد اينكه در سال جام جهاني است و با مهاجمان ديگر تيم ملي بايد رقابت كند، عنوان كرد: من هم زحمت خود را كشيده‌ام اما بعضي وقت‌‌ها برخي مسائل دست خود آدم نيست شرايطي به وجود مي‌آيد كه بايد قبول كنيم هم‌‌اكنون خوشحال هستم كه پيشنهادهاي زيادي دارم.

مهاجم تيم ملي در مورد اينكه آيا دوست دارد در بلژيك بماند يا از اين كشور برود، گفت:‌ خيلي دوست دارم كشورم را عوض كنم سه سال در اين كشور بودم و فكر مي‌كنم ديگر كافي است.

وي در مورد اينكه آيا پيشنهادي از‌ آلمان دارد، خاطرنشان كرد: هم‌اكنون هيچ چيز نمي دانم اما در آگوست پيشنهادهايي بود تلاش مي‌كنم به جايي بروم كه بتوانم گل‌هاي زيادي به ثمر برسانم و براي تيمم مفيد باشم.

قوچان‌نژاد كه در برنامه 90 صحبت مي‌كرد در واكنش به اين صحبت مجري كه فارسي‌اش بهتر شده، گفت: من چند بار در ايران حاضر شدم و تلاش مي‌كنم كه به قول خودتان فارسي‌ام را فولِ فول كنم.

انتهاي پيام/ي

سه شنبه 19 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن