تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هيچ كس نيتى را در دل پنهان نمى‏كند، مگر اينكه خداوند آن نيت را (در رفتار و كردا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803214129




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قوچان‌نژاد از بلژيك مي‌رود گوچي اروپا را براي جام جهاني مي‌خواهد


واضح آرشیو وب فارسی:ايران ورزشی: قوچان‌نژاد از بلژيك مي‌رود گوچي اروپا را براي جام جهاني مي‌خواهد
اكبر منتشلو
هر چه قدر كه در تيم ملي كشورمان روزهاي پرفروغي داشته و توانسته با بازي‌هاي خوب توجه‌ها را به خود جلب كند، همانقدر در استاندارد ليژ روي نيمكت نشسته و نتوانسته براي اين تيم به ميدان برود. رضا قوچان‌نژاد با زدن 8 گل در 10 بازي تيم ملي توانست به عنوان يكي از چهره‌هايي كه در جام جهاني حضور خواهد داشت، خود را نشان دهد و بهترين كار، در رويارويي با كره جنوبي رقم خورد جايي كه او با پشت سر گذاشتن مدافع كره جنوبي گل برتري و تنها گل تيم ملي كشورمان را وارد دروازه تيم ملي كره جنوبي كرد اما حتي اين درخشش هم نتوانست او را از نيمكت تيم باشگاهي‌اش جدا كند. هر چند قوچان‌نژاد حتما يكي از انتخاب‌هاي كروش براي جام جهاني خواهد بود اما او دوست دارد با جدا شدن از استاندارد ليژ و پيوستن به تيمي ديگر با شرايط ايده‌آل و خوب به بازي‌هاي جام جهاني برسد.
اين نيمكت‌نشيني و در پي آن نارضايتي مهاجم تيم ملي كشورمان، باعث شد تا گمانه‌زني‌هايي براي جدايي او از اين تيم باشگاهي به گوش برسد. چند روز پيش خبرهايي از حضور اين مهاجم در يكي از تيم‌هاي باشگاهي كشورمان به گوش مي‌رسيد كه مشخص بود شايعه است و او به ليگ برتر كشورمان نخواهد آمد. اما بعد از آن صحبت از چند تيم حوزه خليج فارس به ميان آمد كه پيشنهاد يك تيم قطري هم جدي به نظر مي‌رسيد.
اما ظاهرا رضا قوچان‌نژاد دوست ندارد فوتبال اروپا را ترك كند و در تلاش است كه در اين كشورها به تيمي برود كه بتواند ادامه بازي‌ها را در ميدان حضور داشته باشد. او حتي حاضر به بازي در تيم ديگري در بلژيك نيست چراكه تيم مخلن بلژيك هم پيشنهادي براي جذب اين مهاجم ملي‌پوش كشورمان داشته كه او به اين پيشنهاد هم جواب منفي داده است.
قوچان‌نژاد درخصوص ادامه كارش در بلژيك اينطور حرف مي‌زند: «جدا شدنم از استاندارد ليژ در فصل نقل و انتقالات ژانويه قطعي است اما دوست دارم كه اگر پيشنهاد خوبي خارج از بلژيك باشد، در آن تيم بازي كنم. در واقع هدف من اين است كه در تيمي غير از تيم‌هاي بلژيك توپ بزنم.» اين صحبت‌هاي قوچان‌نژاد در حالي است كه او تا سال 2016 با تيم استاندارد ليژ قرارداد دارد اما به جهت نيمكت‌نشيني‌اش مي‌تواند در نقل و انتقالات ژانويه به صورت قرضي به تيم ديگري ملحق شود تا با آمادگي كامل جسمي و روحي در جام جهاني حضور داشته باشد.
قوچان‌نژاد قبل از شروع بازي‌هاي فصل پيش‌رو از چند تيم آلماني هم پيشنهادهايي داشت كه با مخالفت استاندارد ليژ روبرو شد و نتوانست راهي اين تيم‌ها شود اما حالا شرايط فرق كرده و او اين فرصت را دارد كه تيم خود را عوض كند و پيشنهادش از آلمان فرصت خوبي است تا اين بازيكن ملي‌پوش بتواند به هدفش كه بازي در خارج از بلژيك است، برسد. در نخستين روزهايي كه قوچان‌نژاد توانست به تيم ملي راه پيدا كند در ليژ درخشش خوبي داشت و همين عملكرد او را بيشتر از هر زماني به تيم ملي نزديك كرد و در نهايت او در تركيب اصلي تيم ملي جاي خود را پيدا كرد و توانست يكي از بهترين‌هاي تيم ملي لقب بگيرد كه حماسه اولسان به دست او رقم خورد.
حالا او قصد دارد دوباره با رسيدن به اوج در يك تيم اروپايي بتواند در جام جهاني درخشش خوبي داشته باشد. شايد بتوان گفت كه يكي از دلايل او براي اين انتخاب يعني بازي در تيم اروپايي، شرايط و امكانات خوب اين تيم‌ها باشد.
به نظر مي‌رسد تا شروع نقل و انتقالات ژانويه بايد منتظر پيشنهادهاي ديگري براي اين بازيكن ملي‌پوش كشورمان باشيم كه زمزمه‌هايي از هلند هم به گوش مي‌رسد. به هرحال تا مشخص شدن مقصد گوچي زمان زيادي باقي نمانده است.

جدا شدنم از استاندارد ليژ در فصل نقل و انتقالات ژانويه قطعي است اما دوست دارم كه اگر پيشنهاد خوبي خارج از بلژيك باشد، در آن تيم بازي كنم. در واقع هدف من اين است كه در تيمي غير از تيم‌هاي بلژيك توپ بزنم.

چهارشنبه 4 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايران ورزشی]
[مشاهده در: www.iran-varzeshi.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن