تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین عبادت بعد از شناختن خداوند،‌ انتظار فرج و گشایش است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802886569




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دوستي:جام جهاني کوچک کيفيت خوبي دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: دوستي:جام جهاني کوچک کيفيت خوبي دارد
سرمربي تيم ملي جوانان گفت: من هم اعتقاد دارم اگر تيم ما در رقابت‌هاي قهرماني آسيا در عمان حضور پيدا مي‌کرد بسيار بهتر بود.

علي دوستي در مورد حضور تيم ملي جوانان در تورنمنت جام جهاني کوچک روسيه گفت: اين مسابقات هر ساله در روسيه برگزار مي‌شود و به جام جهاني کوچک معروف است. سال به سال کيفيت بازي‌ها بالاتر مي‌رود و مشاهده مي‌کنيم تيم‌هاي پرقدرتي در اين مسابقات حضور دارند.

به گزارش فارس،وي افزود: تيم‌هايي که آماده جام جهاني مي‌شوند يا قصد دارند مجوز حضور در اين بازي‌ها را بگيرند در اين تورنمنت شرکت مي‌کنند و نشان مي‌دهد که چقدر کيفيت اين رقابت‌ها بالا است.

دوستي در مورد حريفان ايران و ديدار با فنلاند، بلاروس و اسلواکي خاطر نشان کرد: در اين رقابت‌ها 14 تيم از اروپا و تنها ايران و ژاپن از آسيا حضور دارند که اين نشان‌دهنده تنوع سبک‌هاي فوتبالي در اين رقابت‌ها است که تيم‌ها هم از لحاظ فيزيکي و هم از لحاظ تاکتيکي با هم متفاوت است. شرايط بسيار خوبي است. ما 5بازي انجام مي‌دهيم که مي‌تواند اثرگذار باشد و بسياري از مشکلات ما را برطرف کند. اين ديدارها در ساختار تيم ملي براي رقابت‌هاي پيش رو نقش مفيدي دارد. با توجه به نظم و انضباط تيم ملي و سبک فوتبالي که ارائه مي‌کنيم هر سال به اين رقابت‌ها دعوت مي‌شويم.

سرمربي تيم ملي جوانان ايران در مورد اينکه بازيکنان تيم ملي جوانان در رقابت‌هاي مقدماتي قهرماني آسيا که در کرمان برگزار شد به همراه بازيکنان تيم ملي نوجوانان در جام جهاني امارات استخوان‌بندي تيم ملي را براي رقابت‌هاي قهرماني آسيا در ميانمار تشکيل مي‌دهند، اظهار داشت: البته زمان زيادي تا رقابت‌هاي قهرماني آسيا در ميانمار وقت باقي است و افراد ديگري مي‌توانند به اين تيم بپيوندند البته درست است استخوان‌بندي ما را بازيکنان تيم ملي جوانان در رقابت‌هاي مقدماتي قهرماني آسيا در کرمان و بازيکنان تيم ملي نوجوانان در جام جهاني امارات تشکيل مي‌دهند اما با توجه به استعدادهاي زيادي که در ايران و زير نظر مربيان پرورش پيدا مي‌کنند ساير بازيکنان نيز مورد ارزيابي قرار مي‌گيرند.

وي در مورد عملکرد ماهان بغدادي، بازيکن ايراني حاضر در سوئد خاطر نشان کرد: خلي زود است که بخواهيم در مورد اين بازيکن نظر بدهيم. او نشان داده مايه فوتبال را دارد و مي‌تواند بازيکن خوبي شود اما بعد از گذشت 4 مسابقه آينده مي‌توانيم در مورد او نظر بدهيم.

دوستي در مورد اينکه گفته مي‌شود قرار است از بازيکنان دو رگه و دو مليتي تست بگيرند، اظهار داشت: ما اعلام کرديم در هر جاي دنيا بازيکني با نام ايران و اسم ايراني وجود دارد خود را معرفي کند و پس از اينکه اين تعداد به 25 نفر يا بيشتر رسيد همه آنها را جمع کنيم و تست بگيريم تا نفرات برتر که مي‌توانند به تيم ملي کمک کنند انتخاب شوند.

وي در پاسخ به اين سؤال که خيلي‌ها اعتقاد دارند بهتر بود تيم ملي زير 19 سال که مي‌تواند در المپيک 2016 شرکت کند به رقابت‌هاي قهرماني آسيا در عمان برود و در اين صورت اين مشکلات اخير به وجود نمي‌آمد و آيا او نيز چنين اعتقادي دارد، گفت: همه دنيا اين کار را انجام مي‌دهند و روي بازيکنان خود سرمايه‌گذاري و آينده‌نگري مي‌کنند به همين خاطر اغلب تيم‌ها، تيم دوم خود را به اين رقابت‌ها مي‌فرستند. خيلي خوب مي‌شد اگر بستر را براي حضور تيم ما در اين رقابت‌ها فراهم مي‌کردند در اين صورت بازيکنان ما پخته‌تر مي‌شدند. شايد نتيجه حضور در اين رقابت‌ها قهرماني و نتيجه خوبي نبود اما فرصت خوبي در اختيار داشتيم تا بتوانيم تيممان را باتجربه‌تر و قوي‌تر کنيم.

شنبه 1392/10/14 14:04





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن