تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نابودى جوانانتان را آرزو نكنيد ، گرچه بدى‏هاى بسيار در آنان باشد، زيرا آنان با ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820357624




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دولت يازدهم براي انتخاب استاندار خراسان رضوي سريع‌تر به اجماع برسد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: دولت يازدهم براي انتخاب استاندار خراسان رضوي سريع‌تر به اجماع برسد
مشهد - خبرگزاري مهر: عضو هيئت رئيسه مجلس شوراي اسلامي گفت: دولت يازدهم براي انتخاب استاندار جديد خراسان رضوي بايد هر چه سريع‌تر به اجماع برسد.

حجت الاسلام حسن سبحاني نيا در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار كرد: در حال حاضر اين استان به دليل ايجاد وقفه در انتخاب استاندار جديد دچار مشكلات بسياري شده و اين امر ايجاب مي‌كند تا دولت هر سريع تر در اين خصوص به اجماع واحد برسد.

سبحاني نيا ادامه داد: مجمع نمايندگان استان نظرات خود را در زمينه انتخاب استاندار به وزارت كشور اعلام كرده‌اند و به نظر مي رسد بخشي از دلايل تعلل در انتخاب مدير اين استان به حاشيه‌سازي‌ها و به اجماع نرسيدن وزارت كشور باز گردد.

عضو هيئت رئيسه مجلس شوراي اسلامي با اشاره به شاخصه‌هاي استاندار جديد، تصريح كرد: استاندار جديد خراسان رضوي بايد فردي متخصص و بومي باشد و در اين ميان تخصص گرايي يكي از شرط ها و شاخصه هاي اصلي براي برگزيدن استاندار جديد است.

وي ادامه داد: استاندار آينده اين استان بايد به لحاظ اخلاقي فرد بسيار شايسته‌‌ واز لحاظ كاري نيز درست‌ كار، متخصص و انقلابي باشد.

سبحاني نيا با تاكيد بر اينكه در حال حاضر تنها دغدغه نمايندگان اين است كه فردي عهده‌دار سمت استانداري خراسان رضوي شود كه از اين استان شناخت داشته باشد، تصريح كرد: استاندار بومي مي تواند بسياري از چالش هاي اين استان را برطرف سازد لذا نظر ما اين است كه حتما مدير استان بومي برگزيده شود.

كد خبر: 2192324

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۹/۱۹ - ۰۸:۲۰

سه شنبه 19 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 77]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن