تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):وقتى معلم به كودك بگويد: بگو بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم و كودك آن را تكرار كند خدا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819006678




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خراسان رضوي به استاندار پشت ميز نشين نياز ندارد/ مبناي انتخاب تخصص و پاك دستي باشد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: خراسان رضوي به استاندار پشت ميز نشين نياز ندارد/ مبناي انتخاب تخصص و پاك دستي باشد
مشهد - خبرگزاري مهر: عضو مجمع نمايندگان خراسان رضوي گفت: خراسان رضوي به استاندار پشت ميز نشين نيازي ندارد و اين ديدگاه يكي از عوامل عقب افتادگي استان است.

محمد رضا محسني ثاني در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار كرد: استان خراسان رضوي در بين ساير استان‌هاي كشور داراي ويژگي‌هاي منحصر به فردي است و لازمه اداره اين استان داشتن نگاه فراجناحي است.

وي ادامه داد: استانداري كه قرار است در اين استان به كار گرفته شود بايد داراي شاخصه هاي مطلوب و لازم باشد و در عين حال از پشت ميزنشيني پرهيز كند زيرا چنين استانداري دغدغه‌اي براي حل مشكلات و معضلات استان ندارد.

عضو مجمع نمايندگان خراسان رضوي تصريح كرد: بي ترديد وجود استاندار غير متخصص و غيرمتعهد با كارنامه‌اي غيرقابل قبول موجب به وجود آمدن مشكلات متعددي در اين استان شده و اين امر براي خراسان رضوي موجب عقب افتادگي مي شود.

وي بيان كرد: افرادي كه در مديريتهاي گذشته خود فرصت‌ سوزي كردن بايد از پشت ميزها كنار بروند و اجازه دهند متخصصان و افراد كارآمد پست‌هاي كليدي را در دست بگيرند.

وي با اعلام اينكه در حال حاضر كساني هم كه به عنوان گزينه استانداري خراسان رضوي مطرح نيستند به زور در مصاحبه با رسانه‌ها نام خود را مطرح كرده‌‌اند، افزود: وزارت كشور بايد نسبت به اين گونه اشخاص بي تفاوت باشد و مبناي انتخاب مدير استان ها را بر اساس تخصص و پاك دستي بگذارد.

محسني ثاني يادآور شد: در حال حاضر گزينه‌هايي براي تصدي كرسي استانداري خراسان رضوي نام خود را مطرح مي كنند كه تاكنون سابقه مديريتي نداشته اند لذا نبايد به اين گونه جوسازيها از ناحيه جناح هاي خاص اهميتي داد.

كد خبر: 2201144

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۱۰/۳ - ۰۸:۱۶

سه شنبه 3 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 111]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن