تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):سخن نیک را از هر کسی ، هر چند به آن عمل نکند ، فرا گیرید .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819214210




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استانداران خراسان رضوي و قم امروز هم معرفي نمي‌شوند/ دليل تاخير در انتخاب استاندار دو استان مذهبي


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: استانداران خراسان رضوي و قم امروز هم معرفي نمي‌شوند/ دليل تاخير در انتخاب استاندار دو استان مذهبي
قائم مقام وزير كشور با تاكيد بر اينكه هنوز براي استانداري خراسان رضوي و قم وزارت كشور به گزينه نهايي نرسيده است گفت: با توجه به اين موضوع قطعا در جلسه امروز يكشنبه هيات دولت شاهد معرفي استانداران اين دو استان مذهبي كشور نخواهيم بود.

حسينعلي اميري در گفتگو با خبرنگار مهر در پاسخ به اين سئوال كه آيا كار بررسي پرونده گزينه هاي نهايي استانداري خراسان رضوي و قم در وزارت كشور به پايان رسيده است يا خير اظهار كرد: اين موضوع هنوز در وزارت كشور در حال بررسي است و ما پرونده گزينه هاي نهايي استانداري خراسان رضوي و قم را به دولت نفرستاده ايم.

وي در پاسخ به اين سئوال كه چرا استانداران اين دواستان تاكنون از سوي وزارت كشور معرفي نشده اند افزود: خراسان رضوي و قم به دليل موقعيت مذهبي ، اقتصادي و اجتماعي كه دارند جزو استانهاي مهم و استراتژيك محسوب مي شوند.

سخنگوي وزارت كشور تصريح كرد: در اين دو استان زوار از سراسر دنيا تردد مي كنند و كساني كه نسبت به اهل بيت ارادت دارند ساليانه از سراسر دنيا به اين دو استان مي آيند و زيارتگاههاي امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س)، زيارتگاه بخش اعظمي از مسلمانان سراسر دنيا است و بر اين اساس اين دو استان نسبت به ديگر استانها جايگاه ممتازي دارند.

وي تاكيد كرد: استانداران دو استان خراسان رضوي و قم بايد از جامعيت لازم برخودار باشند و موقعيت استراتژيك اين دو استان براي آنها قابل درك باشد چرا كه علاوه بر موضوعات با اهميت ياد شده حوزه هاي علميه مهم كشور هم در اين دو استان قرار دارند.

اميري توضيح داد: اينكه دولت معرفي اين دو استان را به بعد از معرفي استانداران ساير استانهاي كشور موكول كرد براي اين است كه با دقت و ظرافت بيشتري به بررسي گزينه ها پرداخته و در نهايت استاندار مطلوب اين دو استان را برگزيدند.

به گزارش مهر وزير كشور در حاشيه جلسه هفته گذشته هيات دولت در پاسخ به سئوال خبرنگاران درباره زمان معرفي استانداران خراسان رضوي و قم و تكميل پروسه معرفي استانداران در دولت يازدهم گفت: به طور قطع در هفته جاري استانداران اين دو استان معرفي خواهند شد و كار معرفي استانداران در دولت يازدهم پس از 4 ماه به اتمام خواهد رسيد.

كد خبر: 2195531

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۹/۲۴ - ۰۹:۱۶

يکشنبه 24 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 85]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن