تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس از مرد يا زن مسلمانى غيبت كند، خداوند تا چهل شبانه روز نماز و روزه او را نپذ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804232164




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وزير كشور:رعايت خط اعتدال در كردستان سرلوحه فعاليت‌ها قرار گيرد


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: وزير كشور:رعايت "خط اعتدال" در كردستان سرلوحه فعاليت‌ها قرار گيرد
وزير كشور خطاب به استاندار جديد كردستان، اعلام كرد: رعايت خط اعتدال بايد سرلوحه فعاليت‌هاي استاندار جديد قرار گيرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، منطقه كردستان، رحماني فضلي در مراسم تقدير و معارفه استاندار كردستان اين استان را يكي از نقاط بسيار مهم و استراتژيك كشور اعلام و اظهار كرد: اين استان در طول تاريخ اثبات كرده كه عضو پيوسته ايران بوده و همواره با مقاومتي بي نظير در برابر هجمه ها ايستادگي كرده است.

وي با تأكيد بر اين‌كه تاكنون هيچ منطقه‌اي در ايران نتوانسته است به اندازه كردستان مقاومت و پايداري خود را در مقابل فشارها ثابت كند، افزود: فشارهاي ظالمانه و مستمر تاريخي در كردستان اين استان را مقاوم كرده و استقامت را در فرهنگ و هويت مردم اين ديار نهادينه كرده است.

وزير كشور با اشاره به اين‌كه كردستان ميراث دار فرهنگ غني ايران و ايراني مي‌باشد كه در اعماق خاطره هاي ملت باقي مانده است، بيان كرد: مردم كرد بايد جلودار تحرك، فعاليت و توسعه ايران زمين باشند.

اين مقام مسئول با بيان اين‌كه كردستان مؤلفه هاي زيادي براي توسعه و آباداني دارد، اظهاركرد: آنچه كه در كردستان مفقود است، تهديدات تاريخي بوده كه اميد است در دولت تدبير و اميد، امنيت پايدار و عمق بخشيدن به آن با جلب سرمايه ها، ايجاد رفاه و جذب گردشگران تحقق يابد.

وي در ادامه گفت: در اين راستا بايد سعي كرد كه حوزه تمدن و فرهنگ كردستان را بر تارك ايران به وسيله رسانه ها بگسترانيم تا همه مردم ايران كردستان را ببينند.

رحماني فضلي يا تأكيد بر اين‌كه مردم كردستان دَين هاي زيادي بر گردن كشور دارد كه بايد ادا شود، افزود: بنده به شخصه تلاش كردم كه نيروي بومي را به عنوان استاندار كردستان انتخاب كنم، اما متأسفانه به فردي كه تجربه و تخصص لازم را در اين زمينه و براي تحقق حركت و تحول عظيمي كه دولت در جهت توسعه كردستان در نظر دارد، نرسيدم.

وي تأكيد كرد: براي انجام تحولات در كردستان از جمله انتخاب فرمانداران و مسئولان در دولت جديد و در راستاي تحقق بخشيدن به اظهارات رئيس جمهور در استان بايد اولويت اصلي را به افراد بومي داد و اين امر محقق خواهد شد.

وزير كشور در ادامه سخنان خود خطاب به استاندار جديد كردستان، اعلام كرد: رعايت خط اعتدال بايد سرلوحه فعاليت هاي استاندار جديد قرار گيرد.

وي با اشاره به اينكه ما تا كنون ضربه هاي زيادي از افراطي گري ها و تعصبات خشك جاهلانه خورده ايم، بيان كرد: فعاليت تمامي گروه هاي سياسي در كردستان بايد مبتني بر خط اعتدال باشد.

رحماني فضلي تعامل با مردم را دومين اولويت عملكردي استاندار كردستان اعلام و اظهار كرد: هرجا كه ما بر مردم تكيه كرده‌ايم، موفق بوده ايم اما در حوزه اجرا بايد مردم را وارد تصميم سازي، تصميم گيري و اجرا كرد.

اين مقام مسئول سومين مسئله در اين راستا را عدالت اعلام كرد و گفت: اسلام منادي عدالت است، لذا بايد اين مهم را در حكومت خود به اثبات برسانيم.

وزير كشور با بيان اينكه "قانون" محور اصلي عدالت در اجرا است، افزود: عدالت در همه حوزه هاي سياسي، اجتماعي، فرهنگي و اقتصادي بايد اجرا شود.

وي در ادامه سخنان خود ضمن قدرداني از اعضاي ستاد دكتر روحاني در كردستان براي برپا كردن خيمه انتخاباتي شايسته و جمع كردن رأي مردم اين استان براي انتخاب ايشان قدرداني و سپاسگزاري و تصريح كرد: من خود را اصالتاً كرد مي دانم، لذا خدمت كردن به اين مردم را نيز براي خود افتخار مي دانم.

وزير كشور در ادامه سخنان خود با اشاره به اينكه نمايندگان مجلس در مسير انتخاب استاندار كردستان وظيفه خود را به نحو احسن انجام دادند، گفت: اگرچه انتخاب استاندارد بومي از جمله مطالبات مردم شريف كردستان از دولت جديد بود و اين امر صورت نگرفت، اما به مردم اطمينان مي دهم كه اعضاي شوراي توسعه اين استان از نخبگان، سرمايه داران و سرمايه گذاران بومي تشكيل شود.

وي درستگاري و پاكدستي همه مديران منتخب ايشان را يكي از ويژگي هاي مهم توسعه استان دانست و ادامه داد: بحث كارآمدي مسئله مهم و حياتي فعاليت هاي استاندارد جديد است كه بايد در همه زمينه ها بويژه حوزه اقتصادي نمود يابد.

رحماني فضلي ضمن تأكيد بر تشكيل منظم جلسه شوراي توسعه استان هر سه ماه يكبار، عضويت رسمي خود را در اين شورا اعلام كرد و افزود: بنده اعلام مي كنم كه با حفظ سمت نيز استاندار كردستان هستم.

وزير كشور ايجاد امنيت پايدار را در حوزه امنيت كشور حائز اهميت دانست و گفت: كردستان مي تواند نمونه خوبي از امنيت پايدار كشور باشد كه لازمه آن مديريت سياسي است.

به گزارش ايسنا، منطقه كردستان، رحماني فضلي با بيان اينكه در وقفه اي كه دشمن به خيال خود ايران را به گوشه اي كشيده و تسليم تصميمات خود كرده است، گفت: بار ديگر مردم در انتخابات اثبات كردند كه تحليل آنها از ملت ايران اشتباه است.

وي بيان كرد: اينك دشمن به اين باور رسيده كه فهم و درك اين مردم از شرايط بين الملل و علاقه آنها به مسائل مذهبي بالاتر از توطئه هاي آنان است.

وزير كشور با بيان اينكه قانوني بودن انتخابات ايران، دنيا را متحير كرد، افزود: كساني كه در اين راه قدم برداشتند، ثابت كردند كه هر گاه ملت اراده كند و در راه حق قدم بردارد پيروز خواهد شد.

رحماني فضلي اعلام كرد: با اين انتخاب شرايط كشور به گونه اي رقم مي خورد كه ما شاهد حركت هر چه سريعتر رفع مشكلات و عزت مردم اسلامي خواهد بود، لذا همه بايد در اين مسير قدم بردارند.

وي تصريح كرد: در اين راستا مذهب، قوميت و نژاد مطرح نيست، چرا كه مجموعه همه اينها پازل ايران اسلامي را تشكيل مي دهند و اين مهم كه رنگين كمان قوميت، طيف زيبايي آفريده كه هميشه نفوذ و تأثيرگذاري ايران را به اثبات رسانده، يك حسن است.

ايران اسلامي در عين كثرت، وحدت دارد

وزير كشور با تأكيد بر اينكه ما در عين كثرت، وحدت داريم، اظهار كرد: اين مهم وابستگي را نشان مي دهد كه جدا شدن آن امكان پذير نيست و ما بايد قدر دان اين نعمات باشيم.

رحماني فضلي با بيان اينكه ما اكنون در عرصه جهاني وارد روابط بين الملل شده ايم، افزود: آن روي سكه افكار جهاني در مورد ايران اين است كه، اين كشور علي رغم فشارهاي 34 ساله متحمل شده، هنوز در برابر هجمه ها ايستادگي مي كند.

وي بيان كرد: امروز دشمن درصدد است كه ايران را در حوزه قدرت تكنولوژيكي مهار كند و اين براي ما افتخار بزرگي است.

اين مقام مسئول با بيان اينكه نبايد خود را در برابر مشكلات و بهانه هاي پوچ دشمن كوچك بدانيم، گفت: يقيناً همه ما مي توانيم مشكلات كشور را حل كنيم، لذا در اين راه هركس بايد نقش خود را به خوبي ايفا كند.

وزير كشور در ادامه سخنان خود با بيان اينكه بايد با سعه صدر با مسئله اقتصادي كشور برخورد كنيم، افزود: سرمايه داران براي توليد بايد در چهارچوب قانون فعاليت كنند، چرا كه در اين صورت سرمايه استقرار پيدا كرده و پروژه ها به پيش مي رود.

وي تجهيز منابع سرمايه اي را از مسائل مهم در مديريت اقتصادي كشور دانست و گفت: ما در تلاشيم تا امر سرمايه گذاري را در مناطق مرزي بيشتر تحقق بخشيم.

رحماني فضلي تأكيد كرد: مرزهاي استان كردستان نيز در اين راستا بايد توسعه يابند.

وزير كشور همچنين ايجاد امنيت پايدار را در حوزه امنيت كشور حائز اهميت دانست و گفت: كردستان مي تواند نمونه خوبي از امنيت پايدار كشور باشد كه لازمه آن مديريت سياسي است.

وي تصريح كرد: در اين راستا فضاي سياسي مطلوب را ايجاد خواهيم كرد تا افراد سياسي مسئوليت پذير وارد اين عرصه شده و ما نيز در وزارت كشور داور اين مسئله خواهيم بود نه بازيگر آن، بر همين اساس با خطاكاران برخورد خواهد شد.

رحماني افضلي با بيان اينكه مردم كردستان انتظار ايجاد تغييراتي در استان خود را دارند كه بايد با الگوي آنها هماهنگ باشد، خاطرنشان كرد: خوشبختانه استاندار جديد كردستان فردي با تجربه بوده و با اطمينان مي تواند اين قافله را به جلو ببرد.

انتهاي پيام

دوشنبه 18 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن