تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر لحظه ای که بر فرزند آدم بگذرد و او به یاد خدا نباشد روز قیامت حسرتش را خواهد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803484579




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وزير كشور در قزوين: استاندار جديد با گفتمان اعتدال فعاليت خواهد كرد


واضح آرشیو وب فارسی:برنا نيوز: وزير كشور در قزوين: استاندار جديد با گفتمان اعتدال فعاليت خواهد كرد
وزير كشور گفت: گفتمان دولت تدبير و اميد بر مبناي اعتدال مي‌چرخد و لذا انتظار ما از استاندار جديد فعاليت در گفتمان اعتدال خواهد بود.


به گزارش خبرگزاري برنا از قزوين؛ رحماني فضلي وزير كشور عصر امروز در مراسم توديع و معارفه استاندار جديد قزوين اظهار داشت: با تغيير دولت‌ها به حسب تغيير افراد گفتمان‌هاي جديدي نيز شكل مي‌گيرد كه گفتمان مد نظر ما در دولت تدبير و اميد نيز با تغيير برخي مديران همراه بوده و اين به معناي نا كارآمدي مديران قبلي نيست به معناي نياز به تغيير گفتمان و مديراني با ديدگاه جديد است.

وي ادامه داد: آقاي احمد عجم دوران مديريتي خوبي را در استان سپري كردند و پاكدستي و قانون‌مند بودن ايشان از جمله ويژگي‌هاي بارز ايشان در دوران فعاليت‌شان بوده است.

وزير كشور گفت: با توجه به اين كه در اين مرحله زماني خاص راي مردم راي به اعتدال بوده است پس انتظار رعايت اعتدال بيش از هر موضوع ديگري در بين آحاد جامعه مورد بررسي است لذا استاندار جديد بايد همه تلاش خود را بكند تا در مسير اعتدال حركت كند.

اين مسئول با اشاره به اين كه اعتدال در فطرت و ذات خود داراي حسن است افزود: اگر در همه امور اعتدال رعايت شود بسياري از مشكلاتي كه گريبان جامعه را گرفته خود به خود از بين خواهد رفت.

فضلي با اشاره به اهداف رياست محترم جمهوري گفت: آقاي روحاني بارها تاكيد كرده‌اند كه مردم ولي نعمتان ما هستند و بايد در همه تصميم گيري‌ها و تصميم سازي‌ها رضايت و امنيت مردم مد نظر ما باشد.

وزير كشور در بخش ديگري از سخنان خود اظهار كرد: اجراي قانون نيز گاهي با بي توجهي به عدالت انجام مي‌شود اما اجراي قانون بايد بر مبناي عدالت و اعتدال انجام شود.

اين مسئول تاكيد كرد: يكي ديگر از مسائلي كه بايد مد نظر قرار بگيرد اين است كه در دولت آقاي روحاني گرايشات مختلف مد نظر نيست بلكه از هر گرايش و از هر جناح سياسي ار با نگاه اعتدالي فعاليت كند براي ما نيز مورد احترام است.

فضلي ادامه داد: مطمئنا آقاي روزبه نيز در انتخاب همكاران خود به اين مسئله توجه خواهند داشت.

وزير كشور در پايان با اشاره به اين كه هر كسي كه در راستاي اهداف نظام و ارزش‌هاي انقلاب اسلامي حركت كند براي ما قابل احترام خواهد بود گفت: ايران 34 سال است كه مورد تحريم، تهديد و تهاجم به شكل‌هاي مختلف قرار گرفته است اما در همه اين سال‌ها به مدد داشتن مردمي خوب پا برجا مانده است و اين است كه امروز ايران اسلامي به مردم پاك خود افتخار مي‌كند.

وي در ادمه با توجه به اين كه رشد شتابان نقطه ايست كه مارا به چالش مي‌كشد افزود: كنترل پيشرفت علمي و تاثيرگذاري بايد مورد توجه باشد هميشه شتابان رشد كردن به معناي موفقيت نيست بلكه مشكل ساز نيز مي‌شود اما چيزي كه ما بايد از آن درس بگيريم نقاط ضعف ماست كه چالش‌ها را به قوت تبديل مي‌كند.

اين مسئول افزود: اگر ما بتوانيم به اين كارآمدي و به اين موفقيت برسيم مي‌توانيم بسياري از مشكلات اقتصادي را از بين ببريم.

وزير كشور با اشاره به موقعيت جغرافيايي استان گفت: قزوين به دليل دارا بودن شرايط خاص جغرافيايي، نزديكي به شهرهاي بزرگي از جمله تهران مي‌توان بستر مناسبي براي رشد و شكوفايي بسياري از فعاليت‌ها را در عرصه‌هاي مختلف فراهم آورد.

دوشنبه 25 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برنا نيوز]
[مشاهده در: www.bornanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 68]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن