تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):نیکوترین مردم از نظر ایمان، خوش خلق‌ترین و با لطفترین آنها نسبت به اهل خویش است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818975489




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معرفي استاندار جديد قم با حضور وزير كشور


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: معرفي استاندار جديد قم با حضور وزير كشور
قم/ واحد مركزي خبر/ سياسي تصوير دارد

استاندار جديد قم امروز در مراسمي معرفي شد .
اين مراسم با حضور وير كشور ، نمايندگان بيوت مراجع تقليد ، ائمه جمعه و مديران استان قم در استانداري برگزار شد .
آقاي رحماني فضلي وزير كشور در اين مراسم با قدرداني از خدمات آقاي پيريايي استاندار سابق ، حجت الاسلام والمسلمين صالحي منش را به عنوان استاندار جديد قم معرفي كرد .
حجت الاسلام والمسلمين صالحي منش استاندار جديد قم هم در اين مراسم با اشاره به اينكه استاندار مجري سياست هاي كلي نظام است ، اولويت هاي خود را در استانداري قم بيان كرد و گفت : اجراي عدالت ، توسعه و پيشرفت همه جانبه استان ، اعتدال و عقلانيت ، امنيت و سلامت همه جانبه ، شايسته سالاري در انتخاب مديران ، بهبود روابط ادارات با مردم ، تقوي و تخصص و كارآمدي از مهمترين آنهاست .
استاندار قم با تاكيد بر حركت در مسير شهدا ، از دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامي ، بيت حضرت امام راحل(ره) ، رئيس جمهور ، مراجع تقليد و استانداران سابق قم به واسطه حمايت از وي براي تصدي استانداري قم قدرداني كرد .
آقاي پيريايي استاندار سابق قم هم در سخناني با تبريك انتصاب آقاي صالحي منش به عنوان استاندار جديد قم ، به برخي از فعاليت هاي يكسال و نيمه خود در قم اشاره كرد و گفت : مباحث مربوط به آمايش سرزمين بويژه تحليل وضع موجود قم بطور كامل آماده شده است كه اين موضوع آينده نگاري را براي قم امكان پذير مي كند.
وي سرباز رهبري بودن را بالاترين شان براي يك استاندار توصيف كرد و گفت : همه ما مديون شهدا ، امام و رهبري هستيم و بايد براي تثبيت ارزشهاي انقلاب ، كارآمدي نظام را روز به روز ارتقا دهيم.
وي به طرح انتقال آب به قم اشاره كرد و گفت : از آنجا كه اين طرح در مراحل پاياني قرار دارد و مورد توجه همه بزرگان است، لازم است مشكلات اين طرح مانند تملك و اتمام سد كوچ ري ، با همكاري استانداري اصفهان و قم حل شود .
آقاي پيريايي استاندار سابق قم افزود : البته از نظر اعتبارات عمراني شايد تنگناهايي باشد اما با تعيين اولويت ها و تدبير اين مشكلات قابل حل است .
آقاي پيريايي با بيان اينكه وجود مراجع بزرگوار و رئيس مجلس و قوه قضائيه موهبتي براي اين استان به شمار مي روند گفت : در صورت نياز همچنان براي خدمت به قم آماده است .
حجت الاسلام والمسليمن محمد صادق صالحي منش در جلسه هفته گذشته دولت به عنوان استاندار قم انتخاب شد .
اشتغال به دروس روحانيت از سال 1352 ، دوازده سال تحصيل خارج نزد اساتيد آيات عظام : آقايان وحيد خراساني - ميرزا جواد تبريزي- فاضل لنكراني - مجتبي تهراني ، تحصيل فلسفه و عرفان در محضر آيات جوادي آملي و مصلحي اراكي ، استاد سطوح عاليه حوزه علميه قم ، داراي مدرك سطح 3 حوزه ( معادل فوق ليسانس) از سوابق تحصيلي آقاي صالحي منش است.
عضويت در كميته حفاظت از امام در قم تحت نظر آيت‌الله يزدي ، عضويت در كميته انقلاب اسلامي قم ، فرمانده بسيج مستضعفين قم و بسيج سپاه پاسداران انقلاب اسلامي قم از سال 1359 ، رئيس ستاد مركزي كميته‌هاي انقلاب اسلامي كل كشور از سال 1361 ، جانشين دادستان انقلاب( آقايان لاجوردي و رازيني) و جانشين دادستان عمومي تهران) ، مشاور فرماندهي كل كميته انقلاب اسلامي از سال 1362 ، دادستان نظامي مناطق جنگي جنوب از سال 1365 ، تاسيس و فرماندهي سپاه حفاظت ولي امر از سال 1365 تا 1372 ، فرماندهي تيپ حفاظت مقام معظم رهبري از سال 1368 تا 1372 ، قائم مقام معاونت وزارت اطلاعات از سال 1372 ، مديركل كشورهاي عربي وزارت اطلاعات از سال 1373 ، رئيس ستاد انتخابات وزارت اطلاعات از سال 1373 و معاونت اجتماعي بعثه مقام معظم رهبري از سال 1372 تا 1377 از سوابق مديريتي و اجرايي حجت‌الاسلام محمد صادق صالحي منش، است
0002

شنبه 30 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 123]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن