تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من پيامبر نشده ام كه لعن و نفرين كنم، بلكه مبعوث شده ام تا مايه رحمت باشم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820212180




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فارس از دومين همايش پيشكسوتان ورزش كرمان گزارش مي‌دهداز رفت و آمد مديركل با بالابر؛ تا حضور پيشكسوتان با عصا


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فارس از دومين همايش پيشكسوتان ورزش كرمان گزارش مي‌دهداز رفت و آمد مديركل با بالابر؛ تا حضور پيشكسوتان با عصا
همايش تجليل از پيشكسوتان ورزش استان كرمان در حالي برگزار شد كه براي دومين بار طي چند روز گذشته برگزار شده است.


به گزارش خبرگزاري فارس از كرمان، دومين همايش تجليل از پيشكسوتان ورزش استان كرمان در حالي پيش از ظهر امروز برگزار شد كه مشابه اين همايش چند روز قبل نيز برگزار شده بود.

محمد فولادي‌ماهاني مديركل ورزش و جوانان استان كرمان در ابتداي اين برنامه با اشاره به جايگاه والاي پيشكسوتان در ورزش اظهار داشت: پيشكسوتان كوله‌باري از تفكرات و ايده‌ها را با خود به همراه دارند، ما بايد با حفظ و ارج نهادن به مقام مو سپيدان ورزش از تجربيات و دانش آنها در پيشرفت و توسعه رشته‌هاي مختلف ورزشي استفاده كنيم.

فولادي بيان داشت: نكته‌اي كه در سال‌هاي پايان خدمت مطرح مي‌شود، اين است كه چگونه مي‌توان بعد از اتمام خدمت از حال دوستان باخبر شد و ساعاتي را با آنها گذراند.

وي ادامه داد: اگر چه بعضي از بازنشستگان، مكان‌هايي مانند پارك را براي دور هم جمع شدن انتخاب مي‌كنند، اما داير كردن مكاني كه به صورت دائمي امكان ديدار با دوستان را فراهم كند از برنامه‌هايي بود كه در دستور كار قرار داشت و سرانجام محقق شد.

فولادي‌ماهاني هدف از جمع شدن در خانه پيشكسوتان را علاوه بر مباحث انساني و عاطفي‌ بهره‌گيري از تجارب پيشكسوتان عنوان كرد و گفت: جمع شدن پيشكسوتان در كنار هم‌ هزاران سال تجربه است كه اين تجربيات را در هيچ كتابي نمي‌توان يافت.

در ادامه اين نشست محمد صنعتي از ورزشكاران با سابقه استان كرمان در دهه‌هاي گذشته و مدير خانه پيشكسوتان ورزش استان كرمان اظهار داشت: خانه پيشكسوتان استان كرمان در 12 فروردين ماه سال جاري افتتاح شد، فعاليت اين مركز مي‌تواند نقش زيادي در اتحاد و همدلي اهالي ورزش و پيشكسوتان داشته باشد.

وي افزود: دفتر خانه پيشكسوتان ورزش استان كرمان همه روزه از ساعت 9 صبح به روي پيشكسوتان ورزش باز است.

صنعتي خاطرنشان كرد: با ارسال فراخواني به تمام شهرستان‌هاي استان كرمان از پيشكسوتان آنها دعوت كرديم كه به عضويت خانه پيشكسوتان در آيند تا با جمع شدن در كنار هم از احوال هم اطلاع پيدا كنند.

در اين مراسم از تعدادي از پيشكسوتان ورزش استان با اهداي لوح قدرداني شد.

اين مراسم همراه با حواشي نيز بود، محمد فولادي‌ماهاني كه چند ماهي است با بيماري ديسك كمر دست و پنجه نرم مي‌كند به دليل آن كه اداره كل ورزش و جوانان از داشتن آسانسور محروم است به وسيله بالابر از طبقه دوم خود را به سالن هم كف و محل برگزار همايش تجليل از پيشكسوتان رساند.

فتح‌الله نژادزماني نيز در اين مراسم حضور داشت، مدير اسبق ورزش استان كرمان و باشگاه مس در اين نشست در كنار ساير پيشكسوتان بود و از سوي خانه پيشكسوتان تجليل شد.

جمعي از مو سپيدان ورزش استان با كمك عصا خود را به محل برگزار مراسم رساندند تا در كنار ورزشكاران سابق خاطرات گذشته را مرور كنند.

محمد نصيري نايب رئيس فدراسيون پرورش اندام جمهوري اسلامي ايران نيز در اين مراسم حضور داشت و از سوي خانه پيشكسوتان تجليل شد.

انتهاي پيام/80011/ب۳۰

دوشنبه 18 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن