تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سكوت مؤمن تفكر و سكوت منافق غفلت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798304533




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جلالي: انصاري فرد مي گفت حسيني به او فحش ركيك داده است/ من از همه بهتر مي دانم دايي چقدر در تبريز محبوب است


واضح آرشیو وب فارسی:ايپنا: جلالي: انصاري فرد مي گفت حسيني به او فحش ركيك داده است/ من از همه بهتر مي دانم دايي چقدر در تبريز محبوب است
سرمربي تيم فوتبال تراكتورسازي گفت: از بازيكنان ممنونم چون اعتماد به نفس آنها ستودني نيست.


مجيد جلالي در گفتگو با خبرنگار خبرگزاري ورزش ايران (ايپنا)، درباره ديدار با پرسپوليس، صدرنشيني تيمش، حواشي مسابقه ديروز و برخي مسائل ديگر صحبت هايي را انجام داد كه ماحصل آن را در ادامه مي خوانيد:

*از بازي با پرسپوليس شروع كنيم. چطور بود؟
- بازي ديروز يكي از حساسترين بازيها ي نيم فصل دوم ليگ بود. دو تيم بزرگ كشور با هم رقابت داشتند كه پيش بيني هم مي شد كه آبستن حوادث مختلف باشد. چه از لحاظ فني و چه حاشيه اي. بارش باران و سرماي هوا بود كه تاثير بسزايي در كاهش سطح فني بازي داشت و من جا دارد از تماشاگران خوب تراكتور تشكر كنم كه در هيچ شرايطي تيم تراكتورسازي را تنها نگذاشته اند. تيم ما سعي داشت براي تمام دقايق بازي برنامه مشخصي داشته باشد واين برنامه را در مراحل مختلف اجرا كنيم ولي شرايط بازي امكان بهره بري از بعضي از نكات را ميسر نكرد وقسمتي از آن هم اجرا نشد.
تيم ما در 20 دقيقه اول با بازي هجومي كه انجام داد قصد گلزني در اوايل بازي را داشت و اين امر با مصدوميت غير واقعي دروازه بان پرسپوليس به وقفه افتاد و تيم را از تب و تاب هجومي انداخت. در ادامه بازي به قدري متعادل تر شد و در دقايقي بازي بي هدف در دو تيم مشهود بود. بعد از اين لحظات تيم ما به گل رسيد. در ادامه بازي در نيمه دوم بازي، تيم پرسپوليس رو به استفاده از توپهاي بلند آورد و سعي داشت از جناحين فشار بياورد كه ما انتظار چنين بازي را از آنها داشتيم. من از تيمم به خاطر دوندگي وتلاش فراوان و اجرا كردن قسمت زيادي از برنامه هايمان تشكر مي كنم و اعتماد به نفس بچه ها ستودني بود.

*با اين برد به صدر جدول رده بندي رسيديد. چقدر براي تيمتان شانس قهرماني قائل هستيد؟
- ما قدم بزرگي برداشتيم و بر كسي پوشيده نيست كه برد جلوي پرسپوليس صدرنشين كاري است بزرگ. ما 14 قدم ديگر تا قهرماني بايد برداريم و هر كدام از اين قدمها شرايط خاص و ويژه اي دارد كه ما سعي مي كنيم براي تك تك قدمهايمان طرح و برنامه ريزي داشته باشيم. من با پتانسيلي كه از اين تيم مي بينم قهرماني را با تلاشي مضاعف تر دور از دسترس نمي بينم .

* پرسپوليس را چطور ديديد؟
- به نظر من اقاي دايي شهامت زيادي داشت زيرا او اقدامي كرد كه كسي در پرسپوليس در اين مقطع جرات اين كار را ندارد. دايي بنيان پرسپوليس را تغيير داد و يك خانه تكاني در اين تيم انجام داد. او استفاده از بازيكنان جوان با استعداد اما بي تجربه را سر لوحه كار خود قرار داد كه فقط دايي مي تواند اين كار را انجام دهد. پيش بيني اين امر وبازدهي اين حركت قطعا در سالهاي آينده نمايان خواهد شد و اگر دايي در پرسپوليس بماند روزهاي خوبي را با اين تيم خواهد ديد.

* در بازي ديروز اتفاقات حاشيه اي زيادي رخ داد. اين اتفاقات به نظر طبيعي نمي آمد؟
- در چنين بازيهايي ميتوان پيش بيني يك سري اتفاقات جالب و ناراحت كننده را داشت چه از لحاظ فني چه از لحاظ اخلاقي. خب يك سري اتفاقات صورت پذيرفت كه من هم از آنها ناراحتم البته خبرهاي كذبي را نيز در رسانه ها مشاهده كردم كه مغاير با واقعيتهاي ديروز بود.

* چه مسائلي؟
- مثلا من خواندم كه نوشته اند مرتضي اسدي به جلال حسيني سيلي زده است. اين مساله يك كذب شگفت آور است و ترديدي بر كذب بودن اين اتفاق ندارم. البته مسائلي وجود داشت اما رسانه ها هم بيش از حد به آن دامن زدند.

* اما درگيري لفظي انصاري فرد و حسيني كاملا مشخص بود؟
- من در كنار زمين درگيريهاي لفظي را بين بازيكنان ديدم و متوجه شدم زيرا بچه ها بين دو نيمه كه به رختكن آمدند خبر از دشنامهاي بازيكنان پرسپوليس و توهين اين بازيكنان رادادند كه كريم انصاري فرد نيز تاكيد بر حرفهاي ركيكي به وي از سوي جلال حسيني داشت. من از اين اتفاقات ناراحتم و متاسفانه در ايران اين رفتارها يك امر عادي شده است.

* گفته مي شد هواداران تراكتورسازي هم عليه علي دايي شعار داده اند؟
- اصلا چنين چيزي وجود نداشت. من از همه بهتر مي دانم كه چقدر علي دايي در بين هواداران تراكتورسازي محبوب است و او را دوست دارند. با اين حال عكس العملهايي در مقابل رفتار غير حرفه اي دروازه بان پرسپوليس وجود داشت كه آن هم نشات گرفته از به تعويق انداختن بازي از سوي دروازه بان پرسپوليس بود كه تماشاگران را تحريك كرد و شعارهايي شنيده مي شد.

* در نقل و انتقالات نيم فصل نتوانستيد بازيكني جذب كنيد. اين مساله به ضررتان نمي شود؟
- متاسفانه باشگاههاي ليگ برتري هيچ گونه تعاملي با تراكتور سازي نداشتند و ما نتوانستيم با باشگاهاي ليگ برتري در مورد بازيكني به توافق برسيم. البته من از كسي خرده نمي گيرم زيرا شرايط رقابت در ليگ برتر فشرده است و منافع تيمها ارجحيت دارد. نبايد فراموش كنيم كه ما الان در مقطع حساسي در نيم فصل دوم هستيم و مديران باشگاهها بايد براي هر نقل و انتقالي جوابگو قشرهاي زيادي باشند. از اين رو باشگاهها هيچ گونه همكاري با تيم تراكتورسازي نداشتند ونخواستند كه داشته باشند. به هرحال تيم ما احتياج به ترميم دارد و ما درباره اين مساله درنگ نمي كنيم. ضمن اينكه قطعا خط هافبك تيم را تقويت خواهيم كرد.

*با جذب بازيكن خارجي؟
- قرار است در هفته آينده 3 بازيكن خارجي در تمرينات تيم ما حاضر شوند كه دو تاي آنها هافبك هستند و ديگري احتمالا يك دفاع است. ما نسبت به نيازي كه در اين لحظه حس مي كنيم سعي مي كنيم بازيساز و در قسمت ميانه ميدان تيم را تقويت كنيم.

گفتگو: علي پاكزاد

شنبه 9 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايپنا]
[مشاهده در: www.ipna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن