تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):منافق، نيرنگباز، زيانبار و شكّاك است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819247708




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قمري در گفت‌وگو با فارس:مربي فرانسوي هنوز پاسخي نداده است/ او ماهي 12 هزار دلار مي‌خواهد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: قمري در گفت‌وگو با فارس:مربي فرانسوي هنوز پاسخي نداده است/ او ماهي 12 هزار دلار مي‌خواهد
رئيس فدراسيون دوچرخه سواري گفت: مربي فرانسوي براي هرماه 12 هزار دلار پيشنهاد داده است كه بسيار بالاتر از مبلغ مدنظر ما است.


خسرو قمري در گفت‌وگو با خبرگار ورزشي خبرگزاري فارس، در پاسخ به اين سوال كه آيا وضعيت مربي فرانسوي دوچرخه سواري براي حضور در ايران مشخص شد يا خير، گفت: داگلاس هنوز هيچ پاسخي به ما نداده است. در حال حاضر درگير سال نو ميلادي است و منتظريم ببينيم وضعيت وي چگونه مي‌شود.

وي در خصوص اينكه پيشنهاد مالي وي براي حضور در ايران چه قدر بود، گفت: در مذاكراتي كه داشتيم پيشنهاد ماهانه 12 هزار دلار را مطرح كرد كه از نظر ما بسيار بالا بود و به هيچ وجه نمي‌توانيم اين مبلغ را بپذيريم و در همان جلسه گفتيم كه بايد مبلغ پيشنهادي منطقي باشد.

رئيس فدراسيون دوچرخه سواري در مورد اينكه با اين شرايط بايد حضور وي را منتفي بدانيم، گفت: ما از ابتداي سال به اندازه مبلغ قرارداد يك سال اين مربي بودجه دريافت نكرده‌ايم و آن وقت چطور مي‌توانيم او را به خدمت بگيريم. به هر حال بايد او هم فكرهايش را بكند، اما بازي هاي آسيايي نزديك است و نبايد زمان را از دست دهيم.

قمري ادامه داد: پيشنهاد ما طوري است كه در صورت موفقيت پاداش هايي را دريافت خواهد كرد و به همان مبلغي كه مدنظرش است، خواهد رسيد و خودش هم همان روز استقبال كرد، نمي‌دانم چرا تا اين لحظه پاسخ نداده است.

به گزارش فارس، سباستين داگلاس مربي فرانسوي دوچرخه سواري است كه دو هفته پيش براي مذاكره با فدراسيون ايران و قبول هدايت ملي پوشان به ايران آمد، اما هنوز پاسخي براي حضور در ايران نداده است.

انتهاي پيام/ي

جمعه 6 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن