تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 1 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):عبادت کردن به زیادی روزه و نماز نیست، بلکه (حقیقت) عبادت، زیاد در کار ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801556114




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مديركل آموزش و پرورش شهر تهران در گفت‌وگو با فارس:۲۸ هزار كلاس درس تهران به وسايل گرمايشي حرارت مركزي مجهز است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مديركل آموزش و پرورش شهر تهران در گفت‌وگو با فارس:۲۸ هزار كلاس درس تهران به وسايل گرمايشي حرارت مركزي مجهز است
مديركل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: از ۳۰ هزار كلاس درس، ۲۸ هزار كلاس درس تهران به وسايل گرمايشي سيستم حرارت مركزي مجهز است.


اسفنديار چهاربند، مديركل آموزش و پرورش شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعي خبرگزاري فارس، در مورد وضعيت گرمايشي مدارس اظهار داشت: از 30 هزار كلاس، 28 هزار كلاس با وسايل گرمايشي تأسيساتي استاندارد گرم شده و 2200 كلاس با بخاري‌هاي گازسوز گرم مي‌شود.

وي ادامه داد: با اداره كل نوسازي مدارس هماهنگ شده است تا از طريق اعتباراتي كه تخصيص مي‌دهند اين 2200 كلاس را هم به سيستم تأسيسات حرارت مركزي مجهز كنند.

مديركل آموزش و پرورش شهر تهران درباره سياست‌هاي كاري خود گفت: هدف اصلي در تهران استقرار نظام مديريت آموزشگاهي است با اين هدف كه مدارس استاندارد شود و بتوانيم فرصت‌هاي متنوع تربيتي را در مدرسه ساماندهي كنيم.

*محور ساماندهي مدرسه، مدير و معلم است

چهاربند ادامه داد: محور ساماندهي مدرسه، مدير و معلم است و بايد تلاش كنيم نقش مديران و معلمان در تصميم‌گيري و اجراي تصميمات بيشتر شود چون آنها پرچمدار برنامه‌هاي اجرايي هستند و تصميمات بدون مشاركت مديران و معلمان در مدرسه قابليت اجرا نخواهد داشت.

وي افزود: بنابراين تلاش مي‌كنيم مدرسه، محور باشد و در مدرسه، معلم و مدير مشاركت در تصميم‌سازي‌ها داشته باشند تا بتوانيم هر 6 عرصه تربيت را سازماندهي كنيم و در نهايت دانش‌آموزاني را تحويل جامعه بدهيم و فارغ‌التحصيلاني داشته باشيم كه از يك هويت اسلامي ايراني برخوردار باشند.

انتهاي پيام/

جمعه 6 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 136]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن