تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن كم خوراك است و منافق پرخور.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815306625




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قمري: مربي فرانسوي نشد، گزينه‌هاي ديگر را بررسي مي‌كنيم


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: قمري: مربي فرانسوي نشد، گزينه‌هاي ديگر را بررسي مي‌كنيم
رئيس فدراسيون دوچرخه سواري در خصوص مذاكره با مربي فرانسوي براي هدايت تيم ملي گفت: پس از بررسي شرايط داكلاس‌، خبر حضور قطعي آن را در تيم ملي رسانه‌اي خواهيم كرد.
خسرو قمري در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: با سر‌مربي فرانسوي در هفته گذشته جلسه‌اي گذاشتيم و موضوعات و اهداف مورد نظرمان را به وي اعلام كرديم قرار است برنامه‌ها را بررسي كند كه اگر به توافق رسيديم خبر قطعي آن را رسانه‌اي مي‌كنيم.

رئيس فدراسيون دوچرخه سواري افزود: در حال حاضر علاوه بر داكلاس‌ گزينه‌هاي ديگري را بررسي مي‌كنيم كه شرايطشان‌ از نظر رزومه كاري مبلغ قرار داد اگر با ما يكي بود با آن‌ها به صورت جدي پاي ميز مذاكره خواهيم نشست.

وي در خصوص مذاكره با گزينه‌هاي داخلي تصريح كرد: گزينه‌هاي داخلي را مورد ارزيابي قرار داده‌ايم ولي هدف اصلي ما گزينه‌هاي خارجي است كه در رشته‌هاي اصلي هدايت تيم ملي را بر عهده بگيرد و گزينه‌هاي داخلي هم براي رشته‌هاي فرعي مد نظرمان است كه به مربي خارجي تيم كمك مي‌كند.

قمري در خصوص جلسه‌اي فدراسيون با ‌دادكان رئيس تربيت بدني دانشگاه آزاد براي حضور دوباره دانشگاه آزاد در مسابقات ليگ گفت: جلسه‌اي را هفته گذشته با داد‌كان داشتيم و قرار شد در ليگ پيش رو دانشگاه آزاد شركت كند ولي به شرط آنكه 85 درصد دوچرخه سواري از خود ركاب زنان دانشگاه آزاد باشند و 15 درصد ديگر را از بيرون مجموعه دانشگاه، به ‌دادكان معرفي خواهيم كرد كه پس از تاييد وي در سال آينده براي دانشگاه آزاد ركاب خواهند زد.

قمري در ارتباط با همايش روز جمعه نيز گفت:‌همايشي كه روز جمعه برگزار كرديم بسيار خوب بود هد‌فمان پيگيري دوباره آن است و در هفته‌هاي آتي با كمك شهرداري تهراني برنامه‌اي ويژه به مناسب روز هواي پاك خواهيم داشت.

وي افزود: قرار است كه با وزارت ورزش و جوانان جلسات متعددي را در اين خصوص برگزار كنيم تا توجه پيش تري به اين رشته ورزشي نشود و آن را به صورت يك ورزش همگاني در آوريم.

انتهاي پيام/

دوشنبه 2 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن