تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين سخن، كتاب خدا و بهترين روش، روش پيامبر صلى لله  عليه  و  آله و بدترين ام...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802903878




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آخرين وضعيت مربي فرانسوي پيست در ايران/ به حرف‌هاي بچه‌گانه كاري ندارم


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: آخرين وضعيت مربي فرانسوي پيست در ايران/ به حرف‌هاي بچه‌گانه كاري ندارم
رئيس فدراسيون دوچرخه سواري ضمن اعلام آخرين وضعيت حضور مربي فرانسوي پيست در ايران از برنامه هاي آتي بين المللي فدراسيون دوچرخه سواري خبر داد.

خسرو قمري در خصوص آخرين وضعيت فدراسيون و تيم هاي ملي دوچرخه سواري به خبرنگار مهر گفت: روز سه شنبه يك مربي فرانسوي كه گزينه حال حاضر فدراسيون دوچرخه سواري براي هدايت تيم ملي پيست است، به ايران خواهد آمد تا با وي مذاكره كنيم. وي سرمربي پيشين تيم ملي هنگ كنگ بوده و در آن كشور هدايت يك باشگاه حرفه اي دوچرخه سواري را نيز بر عهده داشت.

وي در همين خصوص افزود: در صورت توافق نهايي، وي هدايت تيم ملي سرعت و نيمه استقامت پيست ايران را بر عهده خواهد گرفت. پس از توافق با اين سرمربي فرانسوي با وزارت ورزش و جوانان براي تامين اعتبار ارزي به منظور به خدمت گرفتن يك مربي خارجي در قسمت جاده نيز اقدام خواهيم كرد.

رئيس فدراسيون دوچرخه سواري در خصوص اظهار نظر برخي از دوچرخه سواران كه مسئولان پيشين اين فدراسيون در جريان دوپينگ هاي آنها قرار داشته اند تاكيد كرد: اين حرفه ها كه از سوي هر دو طرف مطرح مي شود صحبت هاي بچه گانه اي است كه مربوط به گذشته است و مطرح شدن چنين مسائلي در رسانه ها هيچ فايده اي براي دو چرخه سواري ندارد. در واقع طرفين فقط به تخريب يك ديگر مي پردازند.

وي خاطر نشان كرد: ما به اين مسائل كاري نداريم و تمركز خود را فقط بر روي پيش بردن برنامه هاي خود قرار داده ايم چون سال آينده سال پرمشغله و سختي را در عرصه بين المللي پيش رو داريم. تيم ملي در خردادماه بايد در رقابت هاي قهرماني قزاقستان با حريفان آسيايي خود به رقابت بپردازد و پس از ان رقابت هايي همچون المپيك جوانان و بازي هاي آسيايي اينچوئن كره جنوبي را پيش رو خواهيم داشت.

قمري تصريح كرد: حدود دو هفته است كه رقابت هاي ليگ ما به پايان رسيده و مي خواهيم در صورت توافق با مربي فرانسوي تيم ملي اردوهاي تيم جوانان خود را از هفته آينده برگزار كنيم و در صورت امكان نيز در بهمن ماه اردوي دو ماهه اي را در كشور ايتاليا برگزار كنيم و در صورت تامين اسپانسر چند بازي تداركاتي را نيز در آن كشور برگزار كنيم.

وي با تاكيد بر اينكه برنامه هايي از مربيان ايراني براي هدايت تيم ملي دوچرخه سواري گرفته شده است گفت: ما قصد داريم پس از برگزاري اردوي تيم ملي جوانان اين تيم را در كاپ هاي مختلف آسيايي از جمله رقابت هاي هنگ كنگ شركت دهيم كه موفقيت در اين رقابت ها منجر به كسب سهميه المپيك جوانان خاهد شد.

رئيس فدراسيون دوچرخه سواري تاكيد كرد: همه تلاش خود را مي كنيم تا نتايج و مدال هاي بدست آمده ما در اين سه عرصه مهم بين المللي به مراتب بهتر از گذشته باشد.

كد خبر: 2196268

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۹/۲۵ - ۰۸:۵۰

دوشنبه 25 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن