تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):علت روزه گرفتن آن است كه به سبب آن ثروتمند و فقير برابر شوند زيرا ثروتمند گرسنگى را اح...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804643123




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مذاكرات هسته‌اي براي ايران باخت ندارد


واضح آرشیو وب فارسی:سياست روز: مذاكرات هسته‌اي براي ايران باخت ندارد


عضو جامعه روحانيت مبارز با تأكيد بر اينكه تيم مذاكره‌كننده امروز پشت‌گرمي مي‌خواهد، گفت: آنها انشاء‌الله موفق خواهند بود، اگر موفق هم نشوند حداقل ما دشمن را بهتر شناخته‌ايم و چيزي نباختيم.
به گزارش فارس، حجت‌الاسلام علي‌اكبر ناطق‌نوري رئيس دفتر بازرسي مقام معظم رهبري طي سخناني در مراسم بزرگداشت مرحوم عسكراولادي كه در مدرسه عالي شهيد مطهري تهران برگزار شد، ضمن تسليت درگذشت وي اظهار داشت: مرحوم عسكراولادي نماينده امام بزرگوار و مقام معظم رهبري در كميته امداد و عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام بود كه ما درگذشت وي را به محضر رهبر عظيم‌الشأن انقلاب، خانواده آن مرحوم و همرزمانش تسليت مي‌گوييم.
وي با اشاره به اينكه مرحوم عسكراولادي مصداق آيه‌هاي بسياري از قرآن كريم بود، خاطرنشان كرد: جامعيت آن مرحوم من را به اين آيات و روايات مي‌كشاند اما بالاخره خداوند لطف كرد و موضوعي را مبناي صحبت‌هايم قرار دادم كه در واقع همه اين آيات در آن ظهور و بروز دارد.
ناطق نوري بر همين اساس افزود: با توجه به اينكه در ايام محرم نيز قرار داريم بنده موضوع شيعه و مسئوليت‌ها و علائم شيعه بودن را انتخاب كردم؛ دوست بودن براي اهل بيت با شيعه بودن براي آنها تفاوت دارد و مسئوليت‌ شيعه بودن به مراتب سنگين‌تر است.
عضو جامعه روحانيت مبارز با اشاره به روايتي از امام حسين (ع) مبني بر اينكه بايد مراقب بود ادعايي نكنيم كه دروغ و خلاف واقع باشد، تصريح كرد: امام صادق (ع) در روايتي علائم شيعه بودن را بيان كرده‌اند كه مرحوم عسكراولادي مصداق كامل اين روايت است؛ شيعه مرد هدايت، تقوا و اهل خير است كه مرحوم عسكراولادي به واقع اينچنين بود.
وي ادامه داد: دوستان آن مرحوم براي بنده نقل كرده‌اند كه زماني كه آقاي عسكراولادي در بيمارستان بستري بود هرگاه كه حالش بهتر مي‌شد مي‌گفت من را به كميته امداد ببريد شايد آنجا بتوانم به افتاده‌اي كمك كنم.
عضو جامعه روحانيت مبارز با تأكيد بر اينكه شيعه هيچگاه دروغ نمي‌گويد و اگر حرف خلاف واقعي بزند ديگر شيعه نيست، يادآور شد: شيعه به كسي توهين نمي‌كند و فحش نمي‌دهد، من اگر ادعاي شيعه‌گري و ولايت اهل بيت را بكنم اما در عين حال كسي از شر زبانم در امان نباشد، شيعه نيستم.
وي ادامه داد: شيعه به هيچ عنوان تندرو نيست، شيعه تالي و غالي و داغ‌ تر از پيامبر و امام و رهبري نيست؛ از اين رو مقام معظم رهبري فرموده‌اند كه حرمت‌ها را پاس بداريد، شخصيت‌ها را محفوظ بداريد اما ما از ايشان داغ ‌تر مي‌شويم.
ناطق‌نوري تصريح كرد: در حالي كه مقام معظم رهبري چنين صحبتي را بيان مي‌كنند، يك عده مي‌‌گويند كه مقام معظم رهبري يك وظيفه‌اي دارد و ما نيز بايد جاده‌ صافكن باشيم؛ آيا اين شيعه بودن است؟ جامعه را به تشنج و اختلاف كشاندن و جنگ حيدري و نعمتي راه انداختن در شرايط فعلي جهان و منطقه، شيعه بودن است؟
رئيس دفتر بازرسي مقام معظم رهبري با تأكيد بر اينكه ما بيش از هر زمان ديگري در جامعه به وحدت نياز داريم به نعمت ولايت در تشيع اشاره كرد و افزود: كشورهاي اطراف ما كه از اين نعمت محروم هستند، مي‌بينيم كه با چه گرفتاري‌هايي مواجهند، كشورهايي مثل مصر و عراق كه نعمت ولايت فقيه را ندارند. ناطق‌نوري با تأكيد بر اينكه تيم مذاكره‌كننده امروز پشت‌گرمي مي‌خواهد، ادامه داد: رهبر معظم انقلاب بسيار هوشمندانه، آگاهانه و زيبا و بسيار به موقع در آستانه محرم اين مسائل را مطرح كردند كه تيم مذاكره‌كننده ايراني مورد اعتماد است و انشاء‌الله موفق هم خواهد بود، اگر موفق هم نشود حداقل ما دشمن را بهتر شناخته‌ايم و چيزي نباختيم.
رئيس دفتر بازرسي مقام معظم رهبري خاطر نشان كرد: تحليل بنده از اينكه مقام معظم رهبري در آستانه محرم اين مسائل را مطرح كردند اين است كه ممكن است اين روزها عده‌اي در مجالس و مداحي‌هاي محرم، داغ تر از آش شوند در حالي كه امروز جامعه به آرامش، وحدت و حمايت نياز دارد و بايد اجازه دهيم كه سربازان ما با دلگرمي پيش روند.
ناطق نوري در بخش ديگري از سخنان خود، درخصوص سوابق انقلابي مرحوم عسكراولادي، با بيان اينكه اولين گروهي كه در سال ۴۲ نزد امام آمدند آقاي عسكراولادي بود، اظهار داشت: شيعه واقعي يعني فردي مثل آقاي عسكراولادي كه تا امام فرياد زد او لبيك گفت. وي مردانه ايستاد و دوران مبارزه را طي كرد. ناطق نوري در ادامه به مواضع اخير عسكراولادي اشاره كرد و يادآور شد: در گذشته، زخم زبان‌هايي مثل سرمايه‌داري به وي نسبت داده مي‌شد در حالي كه عسكراولادي زندگي بسيار ساده‌اي داشت و به آنها اعتنا نمي‌كرد؛ ‌اين اواخر نيز براي ايجاد وحدت در جامعه، مردانه موضع گرفت و رهبري هم از وي تشكر كرده بود اما عده‌اي مواضع اخير وي را ملامت كردند كه اثر نداشت.

سه شنبه 21 آبان 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سياست روز]
[مشاهده در: www.siasatrooz.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 122]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن