تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):انسان، با نيّت خوب و اخلاق خوب، به تمام آنچه در جستجوى آن است، از زندگى خوش و امني...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820436034




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه موقت ياسوج:فريب دادن ايران در توافق مذاكرات هسته‌اي خيالي واهي است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: امام جمعه موقت ياسوج:فريب دادن ايران در توافق مذاكرات هسته‌اي خيالي واهي است
امام جمعه موقت ياسوج گفت: اين كه طرف مذاكره كننده به خصوص آمريكايي‌ها به فكر فريب ايران در مذاكرات و توافق هسته‌اي باشند خيالي واهي است.


به گزارش خبرگزاري فارس از ياسوج، حجت‌الاسلام سيد علي‌صالح موسوي‌اعظم ظهر امروز در خطبه‌هاي نماز جمعه مركز استان كهگيلويه و بويراحمد با بيان اهميت قرائت سوره جمعه گفت: خواندن اين سوره و ذكر آن به اندازه 10 برابر هر مسلماني كه در روي زمين است براي ذاكر آن ثواب در پي دارد.

وي با بيان ويژگي‌هاي امام محمد باقر (ع) ادامه داد: از امام محمد باقر (ع) به بعد و كساني كه از نسل آن حضرت بوده سادات حسني‌الحسيني هستند.

امام جمعه موقت مركز استان كهگيلويه و بويراحمد از نظر شخصيتي و سيما آن حضرت و امام رضا (ع) و حضرت علي‌اكبر را بسيار شبيه به پيامبر دانست و گفت: روايات زيادي وجود دارد كه اين موضوع را تاييد مي‌كند.

وي در خطبه دوم نماز عبادي سياسي اين هفته شهر ياسوج به مواضع عربستان در عرصه بين‌الملل اشاره كرد و گفت: اسارت 300 تبعه تكفيري عربستان به دست نيروهاي ارتش سوريه نشان دهنده اين است كه اين كشور در ايجاد فضاي ناامن خاورميانه و منطقه نقش فراواني دارد.

خطيب موقت جمعه شهر ياسوج ادامه داد: اين‌ها خود را خادمين حرمين شريفين هم نام نهاده‌اند كه به هيچ وجه جايگاهي در اين اندازه ندارند.

موسوي‌اعظم از مذاكرات و توافق اخير هسته‌اي ايران و طرف مقابل غربي گفت و افزود: مذاكراتي صورت گرفت و توافقي حاصل شد اما طرف غربي بداند كه اگر قصد فريبكاري داشته باشد ايران هيچ‌گاه فريب نمي‌خورد و زير بار زور و حرف نامربوط نمي‌رود.

امام جمعه موقت مركز استان كهگيلويه و بويراحمد يادآور شد: نظام جمهوري اسلامي در عرصه بين‌المللي و ديپلماسي طرفدار عدالت و يكسان‌نگري همه كشورها بوده و به همين خاطر هيچ‌گاه ظلم و زور را تحمل نمي‌كند.

موسوي‌اعظم ادامه داد: اگر روابط در صحنه بين‌الملل بر اساس قسط و عدل باشد توسط ايران پذيرفتني است و همه مشكل ما با دنياي استكباري اين است كه چنين معادله‌اي را در برقراري ارتباط با ديگران نمي‌پذيريم.

انتهاي پيام/2571/م40

جمعه 15 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن