تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اگـر بنـده‏اى... در ابتداى وضويش، بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم بگويد همه اعضايش از ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819171758




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه موقت ياسوج مطرح كردظلم‌ستيزي حلقه مفقوده در كليساها


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: امام جمعه موقت ياسوج مطرح كردظلم‌ستيزي حلقه مفقوده در كليساها
امام جمعه موقت ياسوج گفت: آن‌چه كه در كليساها امروزه كمتر مشاهده مي‌كنيم اهتمام براي مبارزه با ظلم‌ستيزي است.


به گزارش خبرگزاري فارس از ياسوج، حجت‌الاسلام سيد علي‌صالح موسوي‌اعظم ظهر امروز در خطبه‌هاي نماز جمعه اين هفته مركز استان كهگيلويه و بويراحمد با بيان اين‌كه خداوند اجر انسان‌هايي كه پاي‌بند به شرايع هستند را وعده داده است، اظهار كرد: در سراي ديگر طبق وعده الهي پارسايان گروه، گروه توسط فرشتگان به بهشتي روانه مي‌شوند كه خودشان انتخاب‌گر جايگاه‌ها در بهشت هستند.

وي گفت: بهشتيان در اين دنيا كتاب الهي و دستورات نهفته در آن را قبول داشتند و براي پيامبران و ائمه احترام قائل بودند.

موسوي‌اعظم دايره نعمت‌هاي الهي در آن دنيا را بسيار گسترده دانست و گفت: اين پاداش‌ها و رحمت‌ها حد و پاياني ندارند.

وي در خطبه دوم اين هفته نماز سياسي عبادي جمعه شهر ياسوج با يادآوري هفته پيوند حوزه و دانشگاه يادي از شهيد دكتر محمد مفتح باني اين نظريه كرد و افزود: اگر وحدت و تعامل اين دو نهاد به خوبي محقق شود كشور روي توسعه و پيشرفت را زودتر و بهتر خواهد ديد.

خطيب جمعه شهر ياسوج با ذكر شمه‌اي از شخصيت علمي دو امام پنجم و ششم تصريح كرد: آن دو امام بزرگوار حق زيادي به گردن حوزه علم و دانش دارند و شاگردان آن دو حضرت بودند كه بناي علوم نوين را بنيان گذاشتند.

موسوي‌اعظم در همين خصوص تصريح كرد: جابر بن حيان شاگرد اما صادق(ع) بود و خواجه نصيرالدين طوسي از همان مكتب بلند شد كه اكنون دنيا از علومي كه آن بزرگان از خود بر جاي گذاشتند استفاده مي‌كنند.

وي در ادامه با قدرداني از خدماتي كه راهداران در طول سال انجام مي‌دهند كار آن‌ها را در راستاي خدمت صادقانه به مردم دانست و از خدمات كاركنان راه و شهرسازي در همه ادوار به خصوص در دوران دفاع مقدس گفت.

امام جمعه موقت ياسوج با تبريك پيشاپيش به مناسبت سال نوي ميلادي ابراز داشت: حضرت مسيح پيامبر مهرباني بود.

موسوي‌اعظم از تحريف در برخي كتب آسماني سخن به ميان آورد و اظهار كرد: در كليساها به موضوعات مهمي همچون ظلم‌ستيزي و مبارزه و مقابله با ظلم و ستم پرداخته نمي‌شود.

وي هدف همه پيامبران را ايجاد عدل و داد در جامعه دانست و گفت: تحريف در كتب آسماني موجب شده كه اين مأموريت الهي پيامبران مورد توجه قرار نگيرد.

انتهاي پيام/2571/ق40

جمعه 29 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 60]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن