تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):غيرت از ايمان است و بى بند و بارى از نفاق.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819431667




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سليماني فر خبرداد:17فيلم به بخش پويانمايي جشنواره دنا راه يافت


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: سليماني فر خبرداد:17فيلم به بخش پويانمايي جشنواره دنا راه يافت
17فيلم به بخش پويانمايي جشنواره دنا راه يافت
ياسوج - خبرگزاري مهر: مديراجرايي جشنواره فيلم و عكس دنا گفت: كار انتخاب آثار بخش پويانمايي چهل و هشتمين جشنواره فيلم و عكس منطقه اي سينماي جوان "دنا" به پايان رسيد و 17 اثر به بخش مسابقه اين جشنواره راه يافت.

قدرت الله سليماني فر در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: "زندگي من" ساخته "اميررضا جلاليان" و "مهري رحيم زاده" از قزوين، "ماهي كاغذي" ساخته "حسن عليرضايي" از اصفهان، "مترسك" ساخته "حسن عليرضايي" از اصفهان، "سقوط " ساخته "احمد تيموري" از اصفهان، "سقفي از آتش" ساخته "ميلاد طوسي" از تهران، "نقش" ساخته "زيبا ارژنگ" از تهران، "هنوز انسان چيزي به آب مي گويد" ساخته "منصوره مولوي" و "زهرا اميني پور" از قم، "گربه سياه گربه سفيد" ساخته "آزاده كرم بارنگي" از قزوين، "اگر پرنده بياد" ساخته "آرش عليپور" از قزوين، "رسم بر اينست" ساخته "آرش عليپور" از قزوين، "آب را گل نكنيم..." ساخته "سلمان ارژن" از تهران، "آخرين سيب باغبان" ساخته "علي آقايي" از تهران، "زيبايي"ساخته "سامان قايد حسيني" از اهرم، "آن كه گفت نه" ساخته "داريوش اسكويي" از تهران، "سايه" ساخته" بهرام اكاران" از دهدشت، "پله به پله نقطه به نقطه" ساخته "شهين دهقاني" از برازجان، "مجنون تر از كبريت" ساخته "شهين دهقاني" از برازجان فيلمهاي راه يافته به بخش پويا نمايي اين جشنواره هستند.

وي بيان كرد: كار انتخاب اين آثار را "سعيد رجبي فروتن"، "سعيد مترصد" و "سليم غفوري" بر عهده داشتند.

سليماني فر عنوان كرد: اسامي آثار راه يافته در ساير بخشهاي داستاني و مستند نيز تا پايان هفته اعلام مي شود.

رئيس انجمن سينماي جوان دفتر ياسوج اظهار داشت: پيش از اين 34 عكس، 12 فيلمنامه و 15 فيلم تجربي به بخش مسابقه اين جشنواره راه يافته بودند.

سليماني فر يادآور شد: بيش از يك هزار و 900 اثر در بخشهاي فيلم، فيلمنامه و عكس به اين جشنواره ارسال شده بود.

وي بيان داشت: چهل و هشتمين جشنواره منطقه اي سينماي جوان با نام دنا از 19 تا 22 تير ماه جاري با حضور استانهاي البرز، تهران، قم، سمنان،مازندران،قزوين، فارس، كهگيلويه وبويراحمد، بوشهر، چهارمحال و بختياري، اصفهان و يزد توسط اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان كهكيلويه وبويراحمد و انجمن سينماي جوانان ايران در ياسوج برگزار خواهد شد.

© 2003 Mehr News Agency .

سه|ا|شنبه|ا|30|ا|خرداد|ا|1391





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن