تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ایمان هیچ کس کامل نمی شود مگر هر که را خدا دوست دارد دوست داشته باشد و آن که را خدا دشم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819388049




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

آي- پد جديد رونمايي شد


واضح آرشیو وب فارسی:ابتکار: "آي- پد جديد" رونمايي شد
مدير اجرايي اپل سرانجام از نسخه سوم تبلت كوپرتينو كه اولين محصول اين شركت پس از درگذشت استيو جابز است رونمايي كرد اما برخلاف انتظار اين محصول را "آي- پد جديد" ناميد.
به گزارش مهر، عصر"پسا- رايانه اي" اپل از 10 سال قبل، با حضور استيو جابز و با عرضه"آي- پاد" آغاز شد و موفقيت كوپرتينو را در طول يك دهه اخير رقم زد به طوريكه با نگاهي به آمار و ارقام مي‌توان دريافت كه تنها در سال 2011 اين شركت 172 ميليون دستگاه برپايه سيستم عامل iOS” را به فروش رسانده است. سومين مدل تبلت اپل سرانجام پس از ماهها انتشار شايعات و اخبار تائيد نشده درباره جزئيات و ويژگيهاي اين محصول در سالن”مركز هنرهاي يربا بوئنا” با عنوان”آي- پد جديد” (New iPad) و نه با عناويني چون”آي- پد 3” يا”آي پد HD” توسط”تيم كوك”، مدير اجرايي كوپرتينو رونمايي شد.
ويژگيهاي”آي- پد جديد”
در مراسم رونمايي، اولين نكته اي كه تيم كوك درخصوص ويژگيهاي اين محصول به آن اشاره كرد، فناوري Retina Display است كه موجب شده است وضوح تصوير نمايشگر اين تبلت به بيش از 2048 در 11536 پيكسل با تراكم 264 پيكسل در اينچ نسبت به مدل قبلي برسد. روشنايي، كنتراست و اشباع مغناطيسي نيز در اين نمايشگر بهبود يافته است و به بياني ساده نمايشگر”آي- پد جديد” بالاترين وضوح تصويري را كه هرگز يك دستگاه موبايل داشته است ارائه مي‌كند و بنابراين روي اين تبلت مي‌توان جزئيات شگفت انگيزي از عكس و فيلم را مشاهده كرد. پردازشگر”آي- پد جديد” داراي پردازشگر جديد A5X است كه با چهار هسته براي”جي. پي. يو” و دو هسته براي”سي. پي. يو” 4 برابر كارآمدتر و 2 برابر سريعتر از پردازشگر”تگرا 3” محصول Nvidia است. دوربين”آي- پد جديد” 5 مگاپيسكل است و توانايي تشخيص چهره، سيستم تثبيت فيلم، توانايي پخش فيلم با سرعت 1080p، فناوري iSight، نوردهي خودكار و اتوفوكوس را دارد.
اتصال فناوري نسل چهارم موبايل
جواهر جديد اپل با شبكه جديد نسل چهارم LTE (تكامل بلند مدت) سازگار است كه مي‌تواند سرعت انتقال اطلاعات را در مناطق تحت پوشش LTE به 73 مگابيت برثانيه و در شبكه هاي DC-HSDPA به 42 مگابيت برثانيه برساند.
ساير ويژگيهاي فني
به خاطر يك سيستم ديكته صوتي و يك ميكروفن جديد مي‌توان به دستگاه متنها را براي تبديل كردن به يك نوشته ديجيتالي ديكته كرد. باتري”آي- پد جديد” 10 ساعت در حالت عادي و 9 ساعت در حال استفاده از شبكه نسل چهارم شارژ مي‌ماند. قطر اين تبلت جديد 9.4 جديد (كمي بيشتر از نسخه آي- پد 2) و وزن آن 635 گرم است.
قيمت و مدلها
“آي- پد جديد” از 16 مارس در آمريكا و از 23 مارس در 25 كشور عرضه مي‌شود. اين”آي- پد” نيز برپايه گنجايش حافظه و امكان اتصال به شبكه نسل چهارم در مجموع به شش مدل تقسيم مي‌شود كه عبارتند از: مدل 16 گيگابايتي (499 دلار بدون نسل چهارم، 629 دلار با نسل چهارم)، مدل 32 گيگابايتي (599 دلار بدون نسل چهارم و 729 دلار با نسل چهارم) و مدل 64 گيگابايتي (699 دلار بدون نسل چهارم 829 دلار با نسل چهارم). تيم كوك در اين مراسم رونمايي تاكيد كرد كه”آي- پد 2” در نسخه 16 گيگابايتي (واي- فاي+ نسل سوم و واي- فاي تنها) با تخفيف 100 دلار در بازار باقي خواهد ماند.
سطح نرم افزاري جديد
“آي- پد جديد” نه تنها در سطح سخت افزاري بلكه در سطح نرم افزاري نيز بهبود يافته است. علاوه بر نسخه جديد سيستم عامل iOS 5.1، نرم افزارهاي ديگري براي صرفه جويي در مصرف انرژي ارائه شده است. همچنين، GarageBand عنوان نرم افزاري براي ساخت موسيقي است كه مجهز به عملكرد جديدي با عنوان Smart Strings شده است. اين عملكرد جديد در واقع نوعي ويرايشگر نُت موسيقي است. امكان استفاده از iCloud (فضاي ابري اپل) براي ذخيره اطلاعات در”آي- پد جديد” به علاوه راه حلهاي جديدي براي اشتراك گذاري فايلها ميان دستگاههاي با نشان”سيب گاز زده” وجود دارد. تداخل گرافيكي iMovie نيز در اين محصول براي استفاده آسانتر از نمايشگر لمسي مجهز به يك”استوري بورد” جديد شده است. با نرم افزاري به نام”آي- فوتو” مي‌توان عكسها را مستقيماً روي اين تبلت جديد ساماندهي و ويرايش كرد. برنامه هاي جانبي”گاراژ باند”، iMovie و”آي- فوتو” در فروشگاه مجازي اپل (App Store) در دسترس قرار دارند.

ارسال نظر

جمعه|ا|19|ا|اسفند|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ابتکار]
[مشاهده در: www.ebtekarnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 92]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن