تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند متعال، به بنده‏اش در هر روز نصيحتى عرضه مى‏كند، كه اگر بپذيرد، خوشبخت و ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819227295




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

معاون وزيرارتباطات: هنوز در بحث توليد محتوا خلاء داريم


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: معاون وزيرارتباطات: هنوز در بحث توليد محتوا خلاء داريم
خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: جامعه اطلاعاتي - ارتباطات

بحث تهيه محتوا يكي از موضوعاتي است كه متاسفانه در كشور ما در اين زمينه و در بحث مسائل حقوقي مربوط به محتوا، هنوز خلاء داريم كه بايد در اين بخش سرمايه‌گذاري شده و به آن بيش از پيش توجه شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، عميديان - معاون پارلماني وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات - در مراسم آغاز واگذاري سيم‌كارت‌هاي رايتل در تهران اظهار كرد: در برنامه پنجم توسعه وظيفه سنگيني براي دولت در ماده 46 و به ويژه در بند الف آن ديده شده كه بر اساس آن، نياز است دولت به كمك بخش خصوصي و تعاوني بسترهايي ايجاد كند كه بتواند در دو سال اول برنامه، حداقل عرض باند دو مگ را به در خانه‌ها برده و يا برروي موبايل ارائه كند.

وي ادامه داد: ‌بنابراين بايد هم‌زيستي مسالمت‌آميزي بين تامين‌كنندگان شبكه و تامين‌كنندگان محتوا و ديگر دست‌اندركاران برقرار و شبكه‌اي ايجاد شود كه از هوشمندي مطلوب براي ايجاد پلي بين شبكه‌هاي اينترنت و شبكه‌هاي سيار برخوردار باشد تا بتواند اين سرويس را در هر نقطه و هر مكان ارائه كند كه قطعا با راه‌اندازي اپراتور سوم تلفن همراه، اين اتفاق مي‌افتد.

او اظهار كرد: يكي از نقاط ضعفي كه در ارائه سرويس‌ها تا قبل از اپراتور سوم وجود داشت، اين بود كه 90 درصد سرويس‌هاي ارائه ‌شده، متني بودند اما بايد گفت در مباحثي مثل تجارت الكترونيكي و سرويس‌هاي مختلفي كه نياز است در نسل سوم تلفن همراه ايجاد شوند، به بستري با سرعت انتقال ديتاي بالا نياز است.

وي خاطر نشان كرد:‌ اپراتور سوم تلفن همراه، شبكه‌اي ايجاد كرده كه توانمندي دارد برحسب استفاده‌كنندگان انتهايي، ساختار و توپولوژي خود را تغيير داده و به سهل‌ترين روش سرويس‌دهي كند.

معاون وزير ارتباطات تاكيد كرد: با توجه به طيف گسترده‌اي از خدمات كه با ايجاد و آغاز به كار اپراتور سوم تلفن همراه در كشور امكان ارايه آن فراهم شده، بايد برنامه‌ريزي صورت بگيرد كه جوانان خوش ذوق و مبتكر كه توانايي توليد نرم‌افزار و سرويس‌ را در اين حوزه دارند، بتوانند فعاليت كنند و بستري آماده شود تا سرويس‌ها و خدماتي كه جوانان مبتكر توليد مي‌كنند، با استفاده از بستري كه اپراتورها فراهم مي‌كنند، تست شده و فعاليت آن‌ها توسط اپراتور مديريت شود.

وي اظهار كرد: ما بايد بر اساس آنچه كه در اصل 44 نيز به وزارت ارتباطات تكليف شده، خدمات و سرويس‌ها را به بخش خصوصي، عمومي و تعاوني واگذار كنيم؛ اين كار را انجام داده و انجام خواهيم داد و سعي كرديم براي همه بخش‌هاي خصوصي به عنوان پشتيبان باشيم و اگر مشكلي در اين زمينه باشد، حل كنيم و شاهد باشيم كه در بخش ارتباطات و فن‌آوري اطلاعات روز به روز از خدمات قابل ارائه‌ي اين حوزه و سرويس‌هاي ارزش افزوده براي مردم استفاده كرده و آن‌ها را ارائه دهيم.

انتهاي پيام

شنبه|ا|29|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 105]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن