تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سزاوار است كه عاقل ، از مستى ثروت، قدرت ، دانش ، ستايش و مستى جوانى بپرهيزد، چرا ك...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819579158




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

خالد مشعل توسط آيت الله جنتي مورد تجليل قرار گرفت


واضح آرشیو وب فارسی:حيات: خالد مشعل توسط آيت الله جنتي مورد تجليل قرار گرفت
آيت الله جنتي بعد از ظهر امروز دوشنبه در جشن مقاومت فلسطيندر دانشگاه تهران ، از خالد مشعل و هيات همراه وي به وسيله يك حلقه گل و يك جلد كلام الله مجيد تجليل كرد .


به گزارش خبرنگار سرويس دانشگاه برنا، جشن پيروزي مقاومت فلسطين امروز دوشنبه بعد از ظهر در دانشگاه تهران با حضور آيت الله جنتي امالم جمعه موقت تهران ، خالد مشعل رييس سياسي حماس ، ابوشريف رييس ستاد قدس و انتفاضه و جمع پرشور دانشجويان و مردم در صحن نكاز جمعه دانشگاه تهران برگزار شد پس از تجليل آيت الله جنتي از خالد مشعل و هيات همراه وي ابوشريف با اشاره به حمايت هاي مردم ايران از مردم مظلوم فلسطين گفت : در جريان محاصره غزه و تهاجم رژيم صهيونيسيتي به مردم مسلمان فلسطين (غزه) مردم شريف ايران صدها و تظاهرات خياباني در اعتراضات به عملكرد رژيم صهيونيستي برگزار كردند كه اين مسئله نشان از بيداري اسلامي است.

وي با بيان اين مطلب كه در آستانه دهه چهارم انقلاب اسلامي قرار داريم خاطرنشان كرد : انقلاب اسلامي الهام بخش نهضت هاي آزادي هاي جغرافياي جهان اسلام است و با راهنمايي رهبر انقلاب و بيداري اسلامي كه در بين مسلمانان جهان ايجاد شده ، دشمنان را به صورت جدي به چالش كشيده است .

وي ادامه داد: در طول 50 تا 60 سال اسراييل با تهاجم به سرزمين فلسطين به تصرف آن اقدام كرده و به تحقير آنان مي پرداخت ولي حال مشاهده مي كنيم به بركت بيداري اسلامي اين روند حالت معكوس پيدا كرده است.

ابوشريف ياد آورشد : اسراييل خود را پيروز جنگ مي دانست و مدعي بود بايد كشورهاي عربي براي شكست اسرائيل باهم متحد شوند در صورتي كه در جنگ 33روزه حزب الله و جنگ 22 روزه حماس متوجه شدند اراده جمعي در جهان اسلام از بركت آرمان هاي امام راحل شكل گرفته است، اسراييل نتوانست به هدف خود دست پيدا كند.

وي ادامه داد : تهاجم اسراييل به عزه و كشتار زنان و كودكان در افكار عمومي چنان قدرتي ايجاد كرد كه هر چه اسراييل در اين مدت 50 سال رشته بود به پنبه تبديل شد.

رييس ستاد قدس و انتفاضه افزود : امروز افكار عمومي براي آزادي قدس شريف بسيج شده اند و مردم مظللوم غزه با ايستادگي خود در مقابل رژيم غاصب صهيونيستي دولت حماس را به عنوان تنها دولت مورد قبول خود معرفي كردند .

در ادامه "صفري" يكي از دانشجويان دانشگاه تهران بيانيه‌اي را قرائت كرد كه در بخش هايي از آن آمده است : هم اكنون در آستانه سي امين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي قرارداريم و پيروزي ديگر در غزه رخ داد و ملت هاي مسلمان را غرق نعمت ساخت.

در بخش ديگر اين بيانيه با بيان اين مطلب كه رزمندگان مقاومت فلسطين با بهره مندي از تجربه حزب الله در جنگ 33 روزه توانستند شكست سختي به رژيم صهيونيستي تحميل نمايند آمده است : پيروزي مردم مظلوم غزه به جز استعانت به خدا و و صبر صورت نمي گرفت .

دانشجويان دانشگاه تهران دربخش ديگر اين بيانيه با اشاره به اتحاد و وحدت و يكپارچگي مردم ايران با مردم مظلوم غزه و حمايت از مقاوم اسلامي و دولت مشروع آن حماس آورده اند : رژيم صهيونيستي با زير پا گذاشتن فرامين كنوانسيون هاي جهاني و بكارگيري اقسام اسلحه ها و بمب فسفري به صورت هاي زميني ، دريايي و هوايي و بستن گذرگاه ها، مردم قهرمان غزه تمام مصائب را به جان خريدند تا اسلام ناب محمدي سربلند و استوار بر تارك جهان بدرخشد

در ادامه اين بيانيه آمده است : 86 كشور جهان در تظاهرات عليه اسراييل شركت كردند كه اين بي سابقه بود و شاهد حضور زنان و مردان از هزاران شهر اسلامي و غير اسلامي براي اعلام همدردي با مردم مظلوم غزه بوديم كه چگونه به ميدان آمده بودند و پيام رهبر معظم انقلاب اسلامي كه دفاع از غزه را واجب دانسته بود به شور مومنان اسلامي در سراسر جهان افزود كه واكنش اردوغان نتيجه آن بود .

صفري در ادامه خود را نماينده جمع حاضر و دانشجويان معرفي كرد و با خير مقدم به خالد مشعل رييس دفتر سياسي حماس گفت : ما تمامي ملت هاي مسلمان و آزاد مي خواهيم با هماهنگي و همسويي هرچه بيشتر به آزادي فلسطين عزيز برخيزيم و مردم مسلمان جهان بايد بدانند در اين مقطع زماني مشاركت در بازسازي غزه امري واجب بر مسلمانان است.

وي تصريح كرد : مسلمانان خواستار ايفاي نقش ويژه در بازسازي غزه هستند و ملت هاي مسلمان تا آزادي قدس شريف نبايد از پاي بنشينند .

دوشنبه|ا|14|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: حيات]
[مشاهده در: www.hayat.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 181]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن