تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):حيا زينت اسلام است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819431326




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

شرايط بازار آرام است، مردم نگران نباشند


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: شرايط بازار آرام است، مردم نگران نباشند
رييس سازمان صنعت، معدن و تجارت تهران گفت: بازار شرايط نسبتا آرامي داشته و جاي نگراني براي مردم وجود ندارد، ضمن اينكه طرح تشديد بازرسي ها نيز در دستور كار بازرسين قرار گرفته است و به شدت بر نحوه عرضه و قيمت كالا ها نظارت مي شود.


به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران و به نقل از شاتا؛ يداله صادقي رييس سازمان صنعت، معدن و تجارت تهران با بيان اينكه هيچ مجوزي از سوي سازمان حمايت مصرف‌كنندگان و توليد‌كنندگان براي تغيير قيمت محصولات لبني صادر نشده است، گفت: قرار بود كه قيمت پايه شير خام در كار‌گروه كنترل بازار مورد بررسي قرار گيرد كه اين امر سپس به استانداري محول شد.

وي در بخش ديگري از سخنان خود رصد مداوم انبارها را مورد اشاره قرار داد و با تاكيد بر‌ اينكه گزارشي مبني بر احتكار كالا نداشته ايم، گفت: هر جايي كه رابطه اي بين انبار و بازار برقرار باشد احتكار محسوب نمي‌شود.

رييس سازمان صنعت، معدن و تجارت تهران هرگونه گران فروشي به بهانه افزايش نرخ ارز را تخلف دانست و افزود: با توجه به اينكه ارز مورد نياز واردات با نرخ مرجع تامين مي شود هيچ گونه تغيير قيمتي به اين بهانه پذيرفته نيست.

از نظر وي، بازار شرايط نسبتا آرامي داشته و جاي نگراني براي مردم وجود ندارد ضمن اينكه طرح تشديد بازرسي ها نيز در دستور كار بازرسين قرار گرفته است و به شدت بر نحوه عرضه و قيمت كالا ها نظارت مي شود.

اين مقام مسئول درباره تحريم نفت ايران از سوي اتحاديه اروپا و افزايش تقاضا براي خريد مردم گفت‌:‌ مردم بايد توجه داشته باشند كه تصميم اتحاديه اروپا از تيرماه سال آينده اجرايي مي شود و دولت و مسئولان وزارت نفت اعلام كردند كه مشكلي براي فروش نفت و يافتن بازارهاي جديد وجود ندارد.

رييس سازمان صنعت، معدن و تجارت تهران افزود: بررسي قيمت پايه شير خام به استانداري محول شده و بنابراين مقرر شده تا هفته جاري قيمت پايه با توجه به جميع عوامل در نرخ تمام شده آن مورد بررسي قرار گيرد و در صورت نياز تغييرات لازم اعمال شود./ق2

شنبه|ا|8|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 139]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن