تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):كسى از شما موهاى سبيل و موهاى زير بغل و موى زير شكم خود را بلند نكند؛ چرا كه شيطان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819375852




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

غرب از پيشرفت ايران مبهوت و عصباني است


واضح آرشیو وب فارسی:هموطن سلام: غرب از پيشرفت ايران مبهوت و عصباني است
ملت به طاغوت سيلي زد و قدرت را به ولي فقيه عادلي سپرد كه تنها خير و مصالح مردم را مي خواهد و بس.


هموطن آنلاين _خطيب نمازجمعه تهران گفت: گام هاي بلند ايران در فناوري فضايي و پرتاب ماهواره اميد به فضا، جهان غرب را به شدت مبهوت و عصباني كرده است.
سيد احمد خاتمي در خطبه دوم نمازجمعه تهران افزود: ملت ايران در شرايطي به اين فناوري بزرگ دست يافت كه از سوي جهان غرب محاصره شده بود و آنها نگذاشتند كه دانشمندان ايراني در شرايط عادي به مطالعات و تحقيقات بپردازند.
وي اضافه كرد: فناوري فضايي سابقه 50 ساله دارد و تا كنون فقط روسيه، آمريكا، فرانسه، ژاپن و چين توانسته اند ماهواره بسازند و در مدار زمين قرار دهند.
خاتمي گفت: اكنون ملت عزيز ايران اين افتخار را پيدا كرد كه به فضل خدا و با تلاش و كوشش دانشمندان جوان ايراني و سعي دولت مردمي آقاي احمدي نژاد به اين افتخار بزرگ دست پيدا كند.
خطيب جمعه تهران پيشرفت در عرصه هاي مختلف دانش، فناوري، فرهنگ و سياست را از دستاوردهاي ارزشمند انقلاب اسلامي ايران دانست و گفت: خداوند به لطف انقلاب اسلامي ايران، نعمت حاكميت دين را نيز به ملت ايران ارزاني كرد.
وي افزود: حكومت پهلوي پدر و پسر در طول 57 سال براي دين زدايي و ايجاد رژيم كاملاً سكولار تلاش كردند اما انقلاب شما مردم، دين را به صحنه زندگي و عرصه اداره كشور بازگرداند.
خاتمي گفت: قانون اساسي كنوني ايران كه 50 فقيه، 90 روز روي كلمه كلمه آن كار كارشناسي كردند، قانون اساسي بي نظيري از جهت دين مداري در تاريخ ايران است.
وي افزود: انقلاب اسلامي ايران نه فقط در عرصه داخلي بلكه فراتر از مرزها توانست دو نظريه مسلط ماركسيسم - كمونيسم و ليبراليسم را در هم بشكند.
خاتمي گفت: اكنون اسلام به صحنه زندگي آمده و خيزش اسلامي در منطقه ، مستكبران را ديوانه كرده است.
وي افزود: حضور آمريكا در منطقه و حركات مذبوحانه اين كشور براي جلوگيري از خيزش اسلامي است كه در منطقه شكل گرفته است اما آنها هرگز نتوانستند و نخواهند توانست در برابر اين موج بايستند.
خطيب نماز جمعه تهران در ادامه خطاب به رئيس جمهور امريكا گفت : تا زماني كه مغرور و متكبر هستيد و خود را آقاي جهان مي دانيد، شعار تغييرتان دروغ است.
خاتمي با بيان اينكه اوباما با شعار تغيير روي كار امد و افكار عمومي امريكا را فريب داد افزود : موضع گيري وي در طول اين دو هفته ، نشان داد شعار تغييرش دروغ است.
وي تصريح كرد : اوباما غلط هاي بوش را تكرار مي كند و مي گويد ما متعهد به امنيت اسرائيل هستيم.
خطيب نماز جمعه تهران با اشاره به اينكه اوباما تحريم هاي امريكا را بر ضد كشورمان تمديد كرد ، گفت : رئيس جمهور امريكا بداند نه دنيا فريب اين ژست ها و دروغ ها را مي خورد و نه مردم ايران تحت تاثير اين ژست هاي دروغين صلح گرايانه قرار مي گيرند.
خاتمي

" خاتمي گفت: اكنون اسلام به صحنه زندگي آمده و خيزش اسلامي در منطقه ، مستكبران را ديوانه كرده است.... "

خطاب به سردمداران كاخ سفيد گفت : شما كشوري هستيد مانند ديگر كشورها ، اگر راست مي گوييد تغيير واقعي ايجاد كنيد و دست از خوي استكباري برداريد.
خطيب جمعه تهران گفت: ولايت و رهبري صالح، نعمت بزرگي است كه خداوند به واسطه انقلاب شكوهمند اسلامي ايران نصيب ملت كرده است.
سيد احمد خاتمي افزود : آنها كه حكومت 57 ساله پهلوي پدر و پسر را ديده اند مي دانند كه در اين سال ها سران كشور از شاه تا عوامل و اذنابش كانون ابتذال، فساد و تباهي بودند كه در اين تريبون مقدس، شرم از گفتن نمونه هاي آن وجود دارد.
وي اضافه كرد: 57 سال حكومت پهلوي را مي توان در اين كلمات خلاصه كرد كه " كشتند، غارت كردند، كشور را تباه كردند و با سيلي ملت رفتند."
خاتمي گفت: ملت به طاغوت سيلي زد و قدرت را به ولي فقيه عادلي سپرد كه تنها خير و مصالح مردم را مي خواهد و بس.
خطيب جمعه تهران استقلال را دستاورد ديگر انقلاب اسلامي دانست و گفت: از زمان آمدن پهلوي تا زمان بيرون راندن اين رژيم، يك روز اين كشور طعم استقلال را نچشيد و همواره انگليس يا آمريكا و سرويس هاي جاسوسي بيگانگان در اين كشور همه كاره بودند و مردم هيچ كاره.
وي افزود: شاه با گستاخي و جسارت به مردم اهانت مي كرد و آنان را به هيچ حساب نمي آورد و انتخابات در اين كشور بي معنا بود زيرا ساواك ليست مي داد و شاه از ميان آن ليست هر كه را مي خواست به عنوان نماينده انتصاب مي كرد.
خاتمي افزود: ملت ايران پس از پيروزي انقلاب سي بار پاي صندوق هاي رأي رفته است و تمام مسئولان خود را از رهبر تا رئيس جمهور و نماينده مجلس و عضو شورا به صورت مستقيم يا غيرمستقيم ، خود انتخاب مي كند و در خرداد آينده نيز براي دهمين بار رئيس جمهور خود را انتخاب خواهد كرد.
خطيب نماز جمعه تهران در بخش ديگري از سخنانش گفت: رژيم صهيونيستي گذرگاه هاي غزه را بسته نگه داشته است و همچنان با توطئه گري اجازه نمي دهد كمك هاي بين المللي به دست مردم اين منطقه برسد.
خاتمي افزود: صهيونيست ها مي گويند كمك ها بايد به تشكيلات خودگردان تحويل شود، در حالي كه مدت اين دولت غيرقانوني به پايان رسيده و در اين 22 روز خود ، شريك جنايات اسرائيل بوده است.
وي اضافه كرد: دنياي آزاديخواه بايد سران رژيم صهيونيستي را به منزله جنايتكار به محاكمه بكشد و رسانه هاي آزاد بايد چهره هاي آنها را به عنوان آدمكش و جنايتكار به مردم جهان نشان بدهند تا راه فرار بر آنها بسته شود.
امام جمعه موقت تهران گفت: دنيا بداند اين رژيم خطري عظيم براي صلح و امنيت جهاني است و اگر در مقابل آن نايستند بار ديگر جهان را به چالش خواهد كشيد.
وي در ادامه با اشاره به تاريخچه شكل گيري رژيم صهيونيستي، ياداور شد: از ابتداي شكل گيري اين رژيم تا كنون چندين بار كشورهاي عربي براي دست و پنجه نرم كردن با آن خيز برداشته اند اما كاري از پيش نبردند اما به فضل خدا در اين دو سال، اسرائيل در عرصه هاي نظامي و سياسي با شكست هاي بزرگي مواجه شد.
خاتمي گفت: براي اسرائيل كه ارتش خود را چهارمين ارتش دنيا مي داند، افتضاح بزرگي بود كه از مردم بي سلاح غزه شكستي چنين بزرگ را متحمل شد.
وي افزود: در عرصه سياسي هم در اين 61 سال موجوديت اين رژيم با رسوايي بزرگي مواجه شده است كه تا ابد پاك نخواهد شد.
خاتمي

" هيچ تندبادي نمي تواند به انقلاب ما آسيب برساند و اين موضوع در سي سال گذشته به اثبات رسيد.... "

گفت: اين رژيم در 22 روز 418 كودك، 111 زن، 123 پيرمرد و پيرزن و جمعاً 1250 نفر از اهالي غزه را كشت و 5 هزار نفر را مجروح كرد.
وي اضافه كرد: اين رژيم 4 هزار خانه را به كلي منهدم و به 20 هزار خانه آسيب جدي وارد كرد و چندين بيمارستان، مدرسه و تيم امدادرسان را مورد حمله قرار داد.
خاتمي افزود: دنيا اگر مي خواهد نمونه روشن جلادي و سفاكي را ببيند، ان نمونه رژيم صهيونيستي است.
خطيب جمعه تهران به اعتراض مردم جهان به جنايات اين رژيم اشاره كرد و گفت: در اين مدت در 222 شهر جهان عليه جنايات صهيونيست ها تظاهرات برپا شد و 69 كشور جهان اين جنايات را محكوم كردند.
خطيب نماز جمعه تهران همچنين گفت: آنها كه بر روي نعمت هاي انقلاب چشم مي بندند و مشكلات را بزرگ و سياه نمايي مي كنند، دست از بي انصافي بردارند.
خاتمي با اشاره به بحران اقتصادي اروپا و آمريكا خاطرنشان كرد: اداره كشور كار آساني نيست و نبايد بر روي نعمات و دستاوردهاي كنوني چشم بست و سياه نمايي كرد.
وي نعمت آزادي را نيز دستاورد بزرگ انقلاب اسلامي ايران دانست و گفت: روزگاري در اين كشور عقوبت كمترين انتقاد يا حتي نام بردن از پهلوي ها بدون القاب و عناوين، شكنجه و اعدام بود.
امام جمعه موقت تهران افزود: در آن روزگار، پدر و پسر از هم مي ترسيدند كه نكند ديگري جاسوس ساواك باشد اما امروز اين ملت به آزادي در معناي واقعي آن و نه آزادي به معناي ابتذال دست يافته است.
خطيب نمازجمعه تهران همچنين در خطبه اول نماز، راهپيمايي گسترده مردم در 22 بهمن را بيعتي مجدد با نظام اسلامي، امام راحل عظيم الشأن و شهدا دانست.
سيد احمد خاتمي افزود: ملت ايران با حضور در راهپيمايي اين روز بار ديگر شكر خدا را به جا خواهد آورد.
وي ابراز اطمينان كرد، 22 بهمن امسال، شاهد راهپيمايي دهها ميليوني در سراسر كشور خواهيم بود.
خطيب نمازجمعه تهران افزود: البته رسانه هاي استكباري از هم اكنون به فكر تحقير راهپيمايي عظيم ما هستند اما واقعيت ها قابل انكار نيست چرا كه ملت ايران، نظام اسلامي شان را از صميم دل دوست دارند.
وي همچنين درباره شكر نعمت هاي الهي گفت: شكر نعمت خدا از مصاديق انس با خداست.
خاتمي انسان ها را غرق در نعمت هاي مادي و معنوي خداوند دانست و افزود: حتي اگر خداوند ما را به شكر نعمت دستور نمي داد عقلاني بود كه شاكر باشيم.
خطيب نمازجمعه تهران به اركان اساسي شكر خداوند اشاره كرد و گفت: در ركن نخست، انسان بايد حقيقتاً نعمت ها را ازآن خدا بداند.
خاتمي شكر زباني را دومين ركن شكر دانست و افزود: انبياي الهي در برابر هر نعمتي الحمدلله مي گفتند.
وي در ادامه سخنانش انقلاب اسلامي و نظام ديني را از نعمت هاي الهي برشمرد و خاطرنشان كرد: حضور گسترده مردم در همه عرصه هاي پيش از انقلاب به چنين انقلابي منجر شد.
خاتمي خطاب به نسل سوم و چهارم انقلاب افزود: اگر اين انقلاب، اسلامي نبود با حجم توطئه هاي دشمن از پا در مي آمد.
خطيب نمازجمعه تهران گفت: هيچ تندبادي نمي تواند به انقلاب ما آسيب برساند و اين موضوع در سي سال گذشته به اثبات رسيد.
وي به توطئه هاي دشمنان در اوايل انقلاب اسلامي اشاره كرد و افزود: چون ملت ايران شكر نعمت خدا و انقلاب را به جا آوردند همه اين توطئه ها يكي پس از ديگري خنثي شد.

يکشنبه|ا|20|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: هموطن سلام]
[مشاهده در: www.hamvatansalam.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 269]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن