تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اجابت دعایت را دیر مپندار، در حالی که خودت با گناه راه اجابت آن را بسته ای.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819597222




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فرماندار بيله‌سوار:مزار شهداي گمنام بيله‌سوار مرمت مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فرماندار بيله‌سوار:مزار شهداي گمنام بيله‌سوار مرمت مي‌شود
خبرگزاري فارس: فرماندار بيله‌سوار گفت: با اعتباري بالغ بر 420 ميليون ريال طرح مرمت مزار مرزداران گمنام در بيله‌سوار اجرا مي‌شود.


به گزارش خبرگزاري فارس از اردبيل، نورعلي فصيحي عصر امروز در جلسه كارگروه ميراث فرهنگي بيله‌سوار افزود: مزار شهداي گمنام كه از آثار تاريخي اين شهر است سال‌هاست به صورت بلاتكليف و به شكل نامناسب رها شده و ما تلاش مي‌كنيم اين مكان را براي بازديد گردشگران مرمت و دوباره‌سازي كنيم.
وي گفت: برآوردها نشان مي‌دهد در اين مزار كه يك اثر تاريخي و ملي شناخته شده افراد گمنان از شهرهاي آستارا، اردبيل، سمنان، شيراز،‌ كوچان، مشكين‌شهر و بيله‌سوار مدفون هستند.
وي ادامه داد: با مرمت آثار شهداي گمنام اين شهر كه به صورت دسته جمعي در تجاوز ارتش سرخ شوروي به ميهن به شهادت رسيدند اين مكان به اماكن تاريخي و گردشگري جالبي تبديل خواهد شد تا در فصول مختلف گردشگري شاهد حضور مردم باشيم.
فصيحي در ادامه به برگزاري نخستين يادواره شهداي گمنام اين شهر در شهريور امسال اشاره كرد و گفت: تلاش مي‌كنيم به صورت آبرومندانه يادماني از اين شهدا را در ورودي شهر نيز نصب كنيم.
فرماندار بيله‌سوار به در پيش بودن تعطيلات نوروزي اشاره كرد و گفت: امسال براي مرمت آثار تاريخي و بناهاي باستاني در اين شهر بيش از 5 ميليارد ريال اعتبار اختصاص يافته بود كه براي مرمت قلعه دختر،‌ كاروانسراهاي شورگل و آغجران هزينه شده است.
وي در پايان گفت: خوشبختانه در سال‌هاي اخير اين شهرستان در ايام نوروز پذيراي خيل عظيمي از گردشگران و مسافران بوده كه امسال نيز پيش‌بيني مي‌كنيم با توجه به توسعه اماكن گردشگري و مرمت آثار تاريخي اين استقبال گسترده‌تر از سال‌هاي گذشته شود.
انتهاي پيام/ش30

چهارشنبه|ا|23|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 157]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن