تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس روزه دارى را سير نمايد، خداوند از حوض (كوثر) من شربتى نصيب او خواهد كرد كه پس ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818988368




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

در طرح نظارتي ويژه هدفمندي يارانه‌ها


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: در طرح نظارتي ويژه هدفمندي يارانه‌ها
خبرگزاري فارس: سرپرست معاونت نظارت و بازرسي سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبي گفت: 60 هزار بازرسي در راستاي طرح نظارتي ويژه هدفمندي يارانه‌ها در سطح استان صورت گرفته است.


به گزارش خبرگزاري فارس از بيرجند به نقل از روابط عمومي سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبي، الياس جويبان اظهار داشت: با توجه به گذشت يكسال از اجراي طرح هدفمندسازي يارانه‌ها براي توزيع عادلانه يارانه‌ها و ايجاد تحول اقتصادي در جامعه شاهد نتايج مفيدي مانند كاهش و اصلاح مصرف انرژي و همچنين رفاه اقشار كم درآمد جامعه بوده‌ايم.
وي ابراز اميدواري كرد: با توجه بيشتر به حمايت از توليدكننده و مصرف كننده شاهد رونق و تنوع توليد و ايجاد بازار رقابتي باشيم.
سرپرست معاونت نظارت و بازرسي سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبي تصريح كرد: در راستاي انجام وظايف قانوني خود در اين مدت از جمله مديريت و كنترل بازار به ويژه در ايام خاص با اجراي طرح‌هاي نظارتي ويژه هدفمندي يارانه‌ها در طول يك‌سال گذشته براي حمايت از مصرف‌كنندگان و با استفاده از توان اصناف و ناظران افتخاري در بخش نظارت و بازرسي توانسته‌ايم گام‌هاي موثري در مدت يك‌ساله اجراي طرح هدفمندي يارانه‌ها برداريم.
جويبان ادامه داد: در اين راستا از زمان آغاز اين طرح تا اول دي‌ماه امسال همكاران سازمان با تلاشي جهادگونه و مضاعف 59 هزار و 886 مورد بازرسي از واحد‌هاي اقتصادي اعم از شركت‌هاي توليدي، پخش، انبارها و سردخانه‌ها، مراكز عمده و خرده فروش و واحدهاي خدماتي استان توسط به عمل آورده‌اند.
وي يادآور شد: در اين راستا يك‌هزار و 82 فقره پرونده تخلف به ارزش ريالي 69 ميليارد و 655 ميليون و 60 هزار و 770 ريال تشكيل و براي رسيدگي به تعزيرات حكومتي ارسال شده است.
سرپرست معاونت نظارت و بازرسي سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبي افزود: در مدت اجراي اين طرح 15 پرونده قاچاق به ارزش 44 ميليون و 471 هزار و 884 ريال نيز تشكيل و براي رسيدگي به تعزيرات حكومتي ارسال شده است.
جويبان با بيان اينكه تعداد واحدهاي صنفي استان زياد است و بهترين ناظران بازار مردم هستند از عموم هم‌استاني‌ها خواست به منظور مشاركت در امر بازرسي و نظارت با مشاهده هرگونه تخلف، اعم از گران‌فروشي و عدم درج قيمت مراتب را از طريق تلفن رايگان ۱۲۴ اين سازمان گزارش كنند تا در اسرع وقت مورد رسيدگي قرار گيرد.
وي خاطرنشان كرد: سازمان صنعت، معدن و تجارت در راستاي افزايش نظارت بر بازار از بين شهروندان اقدام به جذب ناظر افتخاري مي‌كند كه متقاضيان مي‌توانند براي همكاري به صورت افتخاري با ارائه دو قطعه عكس، كپي شناسنامه و كارت ملي به سازمان صنعت، معدن و تجارت استان واقع در خيابان شهيد مطهري اداره مشاركت‌هاي مردمي مراجعه كنند.
انتهاي پيام/ح30

سه|ا|شنبه|ا|20|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 122]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن