تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):رسول اكرم صلى الله عليه و آله گروهى را كه كشت و كار نمى كردند، ديدند و فرمودند: شم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819328411




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

شهرداري ها، به مطالبات عمومي توجه كنند نه منفعت افراد و گروه هاي خاص


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: شهرداري ها، به مطالبات عمومي توجه كنند نه منفعت افراد و گروه هاي خاص
تبريز- استاندار آذربايجان شرقي، با اشاره به فرا رسيدن برگزاري انتخابات نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي، گفت: در اين رابطه شهرداري ها، بايد به مطالبات عمومي توجه بيشتري داشته باشند، نه منفعت افراد و گروه هاي خاص.


احمد عليرضابيگي روز يكشنبه در ديدار با شهرداران مناطق 10 گانه تبريز، رضايت‌ مندي مردم را بهترين و مهم ترين پشتوانه اجتماعي مسوولان دانست و افزود: اگر شهرداري داراي پشتوانه مردمي قوي باشد، كسي نمي‌تواند در مسير خدمت آنها وقفه و خلل ايجاد كند.

وي گفت: بايد توجه داشت اگر مردم را با خود همراه كنيم، احتياجي به باج دهي نداريم و اعتماد و رضايت مردم مانع از اين مي‌ شود كه براي افراد يا گروه‌هاي خاص حريمي قايل باشيم و در مقابل خواسته‌هاي آنها تمكين كنيم.

عليرضابيگي خاطرنشان كرد: شهرداران بايد به مصالح عمومي بيشتر از هر چيزي توجه كنند و مردم متوجه باشند كه محور فعاليت شهرداران توجه به مطالبات عمومي است.

وي، با بيان اينكه شهرداري ها موضوع انتخابات را بايد با حساسيت بيشتري مورد توجه قراردهند، خاطرنشان كرد: بايد شهرداران مراقب باشند كه مبادا شائبه طرفداري آنها از نامزدي خاص به وجود آيد.

عليرضابيگي، با تاكيد بر تعامل و تشريك مساعي شهرداران و مديران اجرايي، اظهار كرد: نتيجه اين تعامل به عنوان كارنامه همه مديران به مردم ارايه مي ‌شود و مردم نبايد احساس كنند كه بين دولت و شهرداري‌ها مرزبندي وجود دارد.

استاندار آذربايجان شرقي، با اشاره به قدمت درخشان شهر تبريز، گفت: مردم تبريز به توجه بيشتري نياز دارند و بايد احساس كنند كه همه امكانات براي حل مشكلات آنها بسيج شده است، چرا كه تبريز شهري است كه اقدامات مثبت در آن سريع جواب مي ‌دهد و بايد اقداماتي صورت گيرد كه موجب گشايش در زندگي مردم و رونق فضاي كسب و كار شود.

عليرضابيگي اضافه كرد: بايد تلاش كنيم مشكلات سرمايه ‌گذاري برطرف شود و ثابت كنيم كه حامي جريان سرمايه‌گذاري هستيم.

وي، با بيان اينكه متعهد به پاسخگويي درمقابل سرمايه‌گذاران است، از شهرداران مناطق تبريز خواست در صورت بروز مشكل در اين مسير مستقيم به وي مراجعه كنند.

عليرضابيگي، ارتباط رو در رو با مردم را الگوي مديريتي دولت احمدي‌نژاد عنوان كرد و با بيان اينكه شهرداران بايد در دسترس مردم باشند افزود: اين موضوع يك ابزار نظارتي فوق‌العاده است، چراكه كاركنان اگر بدانند كه مردم به راحتي به شهرداران دسترسي دارند در رسيدگي به امور آنان كوتاهي نمي‌كنند.

وي با تاكيد بر زيباسازي محلات به ويژه نقاط تاريخي تبريز، گفت: با توجه به حضور گردشگران خارجي كه مايلند از بافت تاريخي تبريز بازديد كنند، بايد شرايط به گونه‌اي باشد كه آنها قضاوت مثبتي درباره شهر تبريز داشته باشند.

عليرضابيگي، كمبود فضاي سبز را يكي از بزرگترين نواقص شهر تبريز دانست و افزود: زيبايي تبريز بايد با فضاي سبز ممزوج شود و شهرداري با عمل به تعهدات خود در اين خصوص، قدم موثري در زيباسازي شهر بردارد.

7236/587/ 1645

انتهاي خبر / خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا) / كد خبر 30754245

يکشنبه|ا|18|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 75]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن