تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس يك روز ماه رمضان را (بدون عذر)، بخورد - روح ايمان از او جدا مى‏شود
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819273966




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

/اخبار حوادث استان سيستان و بلوچستان/مرگ جوان 17 ساله در شهرستان سرباز


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: /اخبار حوادث استان سيستان و بلوچستان/مرگ جوان 17 ساله در شهرستان سرباز
خبرگزاري فارس: جوان 17 ساله با ضربات چاقو از پاي درآمد، دستگيري سارقان مسلح در سراوان و... از عناوين مهم اخبار حوادث استان سيستان و بلوچستان است.


به گزارش خبرگزاري فارس از زاهدان، فرمانده انتظامي شهرستان سرباز گفت: جوان 17 ساله‌اي در شهرستان سرباز بر اثر ضربات چاقو به سينه و به بازوي به كام فرو مرگ رفت.
جمشيد حيدري اظهار داشت: مأموران پليس آگاهي شهرستان سرباز در پي‌اطلاع از انتقال فردي به بهداري راسك كه از ناحيه سينه و پشت بازو به شدت مجروح شده بود، بلافاصله به محل مورد نظر اعزام شدند.
وي بيان داشت: در بررسي‌ها و تحقيقات انجام شده مشخص شد فرد مذكور به نام خليل.ب توسط فردي به نام عارف. الف پس از يك نزاع و درگيري با ضربات چاقو مجروح شده است و بر اثر شدت جراحات وارده فوت كرده است.
وي ادامه داد: مأموران با استفاده از شگرد‌هاي پليسي و پس از تحقيقات و استفاده از شواهد و مدارك به دست آمده موفق به شناسايي قاتل فراري شدند.
حيدري تصريح كرد: قاتل دستگير شده در بازجويي‌هاي به عمل آمده علت و انگيزه خود را اختلافات قبلي عنوان كرد.

* دستگيري سارقان مسلح در سراوان
فرمانده انتظامي شهرستان سراوان گفت: سارقان مسلح كه با راهبندي اقدام به اخاذي از مردم مي‌كردند توسط مأموران انتظامي شهرستان سراوان دستگير شدند.
غلامرضا جعفري اظهار داشت: مأموران انتظامي اين شهرستان در پي چند مورد راهبندي و سرقت مسلحانه در مسير‌هاي مواصلاتي موفق شدند با استفاده از منابع خبري و اطلاعات مردمي مخفيگاه دو نفر را كه با اسلحه شكاري و با سر و صورت بسته با متوقف كردن خودرو‌ها اقدام به اخاذي مي‌كردند، شناسايي كنند.
وي ادامه داد: اين دو سارق به نام‌هاي فرهاد.خ و عارف.ب قبل از هر اقدامي در مخفيگاه‌شان دستگير و تحويل مقامات قضايي داده شدند.

* كشف بيش از 9 تن مواد مخدر و 485 هزار ليتر سوخت قاچاق
فرمانده انتظامي شهرستان خاش گفت: مأموران انتظامي شهرستان خاش در راستاي برخورد با قاچاقچيان سوخت و سوداگران مرگ در 11 ماهه گذشته سال 87 موفق شدند مقدار 9 هزار و 412 كيلوگرم مواد مخدر از نوع ترياك، هروئين، حشيش و مرفين را از اشرار و قاچاقچيان مسلح كشف كنند.
سلطان سهرابي گفت: در اين ارتباط تعداد 39 قاچاقچي مواد مخدر دستگير و به مقامات قضايي تحويل داده شدند.
وي ادامه داد: مقدار 485 هزارليتر سوخت نيز در همين مدت از قاچاقچيان سوخت جمع‌آوري شده است كه در اين ارتباط تعداد 280 قاچاقچي سوخت دستگير و 275 دستگاه خودرو سوخت‌كش كه عمدتا تويوتا بوده‌اند توقيف و به پارگينگ منتقل شدند.
انتهاي پيام/ل20

شنبه|ا|10|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 201]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن