تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس زياد شوخى كند، نادان شمرده مى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819377135




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

/اخبار كوتاه از گلستان/ انتصاب مدير جديد اداره روابط عمومي استانداري گلستان


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: /اخبار كوتاه از گلستان/ انتصاب مدير جديد اداره روابط عمومي استانداري گلستان
خبرگزاري فارس: انتصاب سرپرست اداره روابط عمومي استانداري گلستان، اجراي طرح كنترل پاركينگ‌ها وسايل نقليه، نيمه اسفندماه آخرين فرصت تعويض پلاك خودروهاي سنگين و ... از مهمترين اخبار كوتاه گلستان است.


به گزارش خبرگزاري فارس از گرگان، در حكمي از سوي استاندار گلستان، علي برزعلي به عنوان سرپرست اداره روابط عمومي استانداري گلستان منصوب شد.
در حكم يحيي محمودزاده آمده است: با توجه به سوابق و تجارب جنابعالي به موجب اين ابلاغ شما به سمت سرپرست اداره روابط عمومي منصوب مي‌كنيم.
در ادامه تأكيد شد: اميدوارم در سايه توجهات الهي و با هماهنگي دستگاه‌هاي اجرايي و با بهره‌گيري از همه ظرفيت‌هاي رسانه‌اي در انجام امور محوله موفق و مؤيد باشيد.

* اجراي طرح كنترل پاركينگ‌ها وسايل نقليه
در دومين مرحله طرح عملياتي كنترل پاركينگ‌ها و توقف‌گاه‌هاي وسايل نقليه بيش از 3 هزار دستگاه خودرو و موتورسيكلت مورد بازديد قرار گرفت.
اين طرح با بسيج تمام امكانات و نيروها و به منظور افزايش توان كشف وسايل نقليه و موتورسيكلت‌هاي مسروقه در توقف‌گاه‌ها و پاركينگ‌هاي عمومي استان گلستان توسط مأموران اداره مبارزه با سرقت پليس آگاهي استان به مدت دو روز به مرحله اجرا گذاشته شد.
در راستاي اجراي اين طرح يك هزار و 606 دستگاه خودرو و يك هزار و 548 دستگاه موتورسيكلت مورد بازديد قرار گرفتند و پنج دستگاه موتورسيكلت مسروقه كشف و ضبط شد.
كشف هشت دستگاه خودرو و 33 دستگاه موتورسيكلت با اركان مخدوش از ديگر موفقيت‌هاي اجراي اين طرح بوده است.
گفتني است با تلاش مأموران هشت دستگاه موتورسيكلت با دستور توقيف از سوي مراجع قضايي شناسايي و پس از توقيف براي سير مراحل قانوني به پاركينگ انتقال داده شدند.

* نيمه اسفندماه آخرين فرصت تعويض پلاك خودروهاي سنگين
رئيس پليس راهنمايي و رانندگي استان گلستان 15 اسفند ماه را آخرين فرصت تعويض پلاك خودروهاي سنگين عنوان كرد.
عليرضا حسني افزود: از 15 اسفندماه به بعد از تردد وسايل نقليه سنگيني كه تعويض و تسجيل پلاك نشدند در معابر شهري و برون شهري جلوگيري مي‌شود.
وي تصريح كرد: اين خودروها پس از اعمال قانون براي تعويض و تسجيل به پاركينگ انتقال داده مي‌شوند.

* وحدت رويه و رعايت الگوهاي رفتاري مهم‌ترين هدف استانداردسازي رفتار پليس
جانشين فرماندهي انتظامي استان گلستان گفت: ارتقاي فرهنگ رفتاري پليس از اولويت‌هاي مهم درون سازماني نيروي انتظامي است.
مهدي معصوم‌بيگي افزود: مشاركت مردم در حفظ نظم و امنيت تأثيرات زيادي داشته كه براي جلب اين مشاركت اعتماد مردم به پليس مهم است.
وي تصريح كرد: به منظور جلب و مشاركت مردم در ايجاد امنيت تلاش نيروي انتظامي بر اين است كه با سرعت و صحت عمل و با ارتقاي فرهنگ رفتاري پليس اعتماد مردم را بيش از پيش جلب كنيم.
معصوم‌بيگي گفت: افزايش دانش و بينش فرماندهان و مديران در ارتباط با اخلاق حرفه‌اي موارد و مشكلات موجود در مورد برخورد كاركنان با مراجعات و عمق بخشيدن به رفتارهاي عملي و كلامي از ديگر اهداف مهم ما در طرح استاندارد‌سازي رفتار پليس است.
وي اظهار اميدواري كرد با همكاري و همدلي مردم و بهره‌گيري از تعاليم حيات بخش اسلام مطابق با الگوها و موازين فرهنگي و اعتقادي جامعه مسلمان شاهد يك وحدت رويه در رعايت الگوهاي رفتاري در پيكره ناجا باشيم.
انتهاي پيام/ل20

شنبه|ا|10|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 247]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن