تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سكوت مؤمن تفكر و سكوت منافق غفلت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819299626




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مينو مداح از حضور دو تيم در جام فجر خبر داد حضور قدرتمند بانوان براى تكرار قهرمانى


واضح آرشیو وب فارسی:ايران ورزشی: مينو مداح از حضور دو تيم در جام فجر خبر داد حضور قدرتمند بانوان براى تكرار قهرمانى
ايران ورزشى - دختران تكواندوكار كشورمان سال آينده سال پركارى را در برنامه دارند و به همين منظور در اردوى آماده سازى به سر مى برند.
ملى پوشان كشورمان كه از ۲۷ دى ماه وارد اردو شدند زيرنظر مريم آذرمهر و مينو مداح مربيان خود، تمرينات آماده سازى خوبى را پشت سر مى گذارند و تا ۱۴ بهمن در اردو حضور خواهند داشت. هم اكنون ۲۴ نفر در اردو حاضرند كه تا فردا (چهارشنبه) تمرين و روزهاى پنج شنبه و جمعه را استراحت مى كنند تا از شنبه مجددا وارد اردو شوند.
مينو مداح يكى از مربيان تيم ملى بانوان درخصوص اين اردو مى گويد: تاكنون اردوى خوبى را در مجموعه ورزشى آزادى پشت سر گذاشتيم و بچه ها از نظر سطح فنى به آمادگى مطلوبى دست يافتند.
وى مى افزايد: 24 نفر از بهترين هاى تكواندو ايران در اردو حاضرند كه در اين ميان نفراتى كه قبلا تجربه اردو را داشتند از شرايطى فنى بهترى برخوردارند. بچه هاى استان هاى ديگر به دلايل مختلفى از جمله نبود مربى فنى و كمبود اطلاعات از سطح پايين ترى برخوردارند اما تلاش ما اين است كه همه را در اين اردو از نظر فنى ارتقا دهيم تا آنها با بازگشت به شهرهاى خود هم نقشى در بالا رفتن سطح فنى تكواندوى شهرشان داشته باشند.
مداح در ادامه يادآور شد: با نزديك شدن به مسابقات مهم تا يك ماه ديگر مسابقه انتخابى را برگزار مى كنيم و نفرات ضعيف ريزش مى كنند. ما سال بعد مسابقات زيادى را در دستور كار داريم بنابر اين فقط كسانى كه سطح خود را ارتقا ندهند و از آمادگى مطلوبى برخوردار نشوند از اردو خط مى خورند تا تمركزمان را روى نفرات اصلى قرار دهيم.
مربى تيم ملى تكواندوى بانوان ادامه داد: در جام فجر كه فروردين ماه برگزار مى شود به مانند سال قبل با دو تيم الف و ب و البته با قدرت شركت مى كنيم تا عنوان قهرمانى مان را تكرار كنيم. اين رقابت ها، ميدان تداركاتى مناسبى براى المپيك رزمى آسيا در ارديبهشت ماه و جام جهانى باكو در خردادماه به حساب مى آيد، بنابر اين بهترين گزينه ها را در جام فجر شركت مى دهيم.

سه|ا|شنبه|ا|8|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايران ورزشی]
[مشاهده در: www.iran-varzeshi.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 296]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن