تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه قلب بهتر از روزه زبان است و روزه زبان بهتر از روزه شكم است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819311921




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دبيركل فراكسيون اقليت مجلس در جمع خبرنگاران: با مهندس موسوي ديدار مي‌كنيم موضع اصلي خود را در حمايت از كانديداي واحد بعدا اعلام مي‌كنيم


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: دبيركل فراكسيون اقليت مجلس در جمع خبرنگاران: با مهندس موسوي ديدار مي‌كنيم موضع اصلي خود را در حمايت از كانديداي واحد بعدا اعلام مي‌كنيم
خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: سياسي

دبيركل فراكسيون خط امام(ره) مجلس گفت: ديدار با مهندس ميرحسين موسوي جزو برنامه‌هاي ماست و طي هفته‌هاي آينده با ايشان ديدار خواهيم داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) محمدرضا تابش در حاشيه همايش «دهه چهارم؛ ضرورت تعامل و تحول» در جمع خبرنگاران درباره آخرين فعاليت‌هاي انتخاباتي فراكسيون اقليت مجلس افزود: فعلا در حال تعامل و رايزني با شخصيت‌هاي سياسي هستيم و قطعا با توجه به مسائل داخلي كشور و فضاي بين‌المللي و نيازها و تقاضاهاي مردم، هم‌چنين برنامه‌هايي را كه كانديداها ارائه مي‌كنند، رصد و حمايتمان را از يك كانديداي واحد اعلام مي‌كنيم.

تابش با تاكيد بر اين‌كه هنوز زمان زيادي تا انتخابات مانده و فعلا مهم اين است كه در اين مقطع برنامه‌ها ارائه شود، اظهار كرد: با بررسي اين برنامه‌ها قطعا در نهايت به اجماعي خواهيم رسيد تا بتوانيم به خواسته‌ها و مطالبات مردم جامه‌ عمل بپوشانيم.

وي در پاسخ به پرسش خبرنگاري كه پرسيد « آيا زمان اعلام كانديداي نهايي اصلاح‌طلبان طبق برخي اخبار دهه‌ فجر خواهد بود؟» نيز گفت: چنين چيزي درست نيست و ما براي كانديدايمان هنوز زماني مشخص نكرده‌ايم.

دبيركل فراكسيون اقليت مجلس به برخي ديدارهاي سيدمحمد خاتمي و ميرحسين موسوي نيز اشاره كرد و افزود: در ديدار اخيري كه اين دو شخصيت داشتند توافق و تفاهم كردند نهايتا يكي از اين دو كانديدا شود. ما معتقديم فعلا برنامه‌ها مطرح شود، مطلوب‌تر است تا مردم با عقلانيت و در يك فرصت زماني مناسب بتوانند برنامه‌ها را رصد كنند تا در نهايت به تصميم برسند.

تابش در بخش ديگري از سخنانش بر برگزاري مطلوب و عادلانه انتخابات و مساله‌ صيانت از آرا تاكيد كرد.

وي هم‌چنين با بيان اين‌كه هم ميرحسين موسوي و هم سيدمحمد خاتمي از حداكثر حمايت مردمي برخوردارند، گفت: زمان نشان مي‌دهد در نهايت راي حداكثري با كدام‌يك از اين شخصيت‌هاست.

دبيركل فراكسيون اقليت مجلس هم‌چنين در پاسخ به پرسشي مبني بر اين‌كه « گفته مي‌شود در جلسه‌اي كه اين فراكسيون با سيد محمد خاتمي داشته‌ عنوان شده كانديداي مورد حمايت اين فراكسيون، خاتمي است و نه ميرحسين موسوي» گفت: چنين چيزي صحت ندارد. نمايندگان فراكسيون اقليت از حضور سيدمحمد خاتمي و ميرحسين موسوي در صحنه‌ انتخابات استقبال كرده‌اند؛ اما موضع اصلي خود را در حمايت از كانديداي واحد بعدا اعلام مي‌كنند.

وي در پايان در پاسخ به پرسش ديگري درباره آن‌چه ديدار اخير سيدمحمد خاتمي با مقام معظم رهبري خوانده شد، گفت: اين ديدار يك ديدار فوق‌العاده محسوب نمي‌شود، آقاي خاتمي همواره ديدارهاي مرتب و برنامه‌ريزي شده‌اي با مقام معظم رهبري دارند؛ البته نتيجه‌ي اين ديدار را بايد از خود آقاي خاتمي جويا شد.

انتهاي پيام
 جمعه 27 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 63]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن