تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):هر كس برادر (دينى) خود را پنهانى نصيحت كند، او را آراسته و اگر آشكارا نصيحتش نماي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819258454




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ال كلاسيكو ‌١٥٧ : كهكشاني‌ها كم آوردند


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: ال كلاسيكو ‌١٥٧ : كهكشاني‌ها كم آوردند
تعويض مربي و آمدن خوانده راموس به جاي برند شوستر هيچ سودي براي "قوهاي سپيد" مادريدي نداشت.

پيكار ‌١٥٧ بارسلونا و رئال مادريد در ورزشگاه پر از جمعيت نوكمپ در حالي آغاز شد كه ميزبان در همان دقيقه‌ي ششم بازي مي‌توانست با هنرنمايي آرژانتيني توانايش از حريف پيش بيافتد. اما، مسي در نهايت برابر كاسياس ناكام ماند. بارسلونا در ادامه‌ي بازي كنترل توپ و ميدان را در دست داشت، هر چند فرصت گلزني مسلمي را هم براي خود فراهم نكرد.

دفاع رئال مادريد در اين بازي رسوخ‌ناپذير به نظر مي‌رسيد. در حالي كه توپ و ميدان از آن شاگردان گوارديولا، سرمربي بارسلونا بود، اما اين رئال و رويستون درنته، بازيكن هلندي‌اش بود كه بزرگترين فرصت گلزني نصيبش شد. اين بازيكن سورينامي‌الاصل كه در موقعيتي تك به تك قرار گرفته بود، نتوانست دروازه‌ي ويكتور والدس را باز كند و توپ را از اين سنگربان عبور دهد.

بازي تا پايان نيمه‌ي نخست به نفع بارسلونا در جريان بود، هر چند دروازه كاسياس با خطري جديد روبه‌رو نشد. رئال فضا را بر ميزبانش بسته بود و به آبي - اناري‌ها تنها اجازه‌ي حركت و بازي سازي تا پشت محوطه ي جريمه‌اش را مي‌داد.

نيمه‌ي دوم با شانس موقعيت بسيار خوب گلزني براي ساموئل اتوئوي كامروني آغاز شد. هر چند كاسياس شوت اين بازيكن را كه از ‌١٤ متري دروازه شليك شده بود، مهار كرد. بارسلونا كه براي گشودن دروازه حريف بي‌تابي مي‌كرد، نمي‌توانست خود را به دروازه‌ي رئال نزديك كند. دانيل آلوس در دقيقه ‌٧٠ بازي در محوطه ي جريمه‌ي كهكشاني‌ها متوقف شد تا مخوتو كانتالخو داور بازي خطاي پنالتي ميشل سالگادو روي مهاجم بارسلونا را اعلام كند. كاسياس اما، روي پنالتي هم عملكرد فوق‌العاده‌اي داشت و دروازه‌اش را روي ضربه ي اتوئو بسته نگه داشت.

دفع پنالتي اين بازيكن، هم تيمي‌هايش را جري تر كرد، ولي باز هم درخشش كاسياس مانع از باز شدن دروازه تيمش روي حركات اتوئو و مسي شد.

سرانجام در دقيقه ‌٨٣ بارسلونا مزد صبر و پشتكارش را گرفت. كارلس پويول روي يك ضربه‌ي كرنر توپ را به اتوئو رساند و او هم از فاصله پنج متري توپ را از خط دروازه كهكشاني‌ها عبور داد. اين پانزدهمين گل اتوئو براي آبي - اناري‌ها در فصل جاري بود. در ادامه بازي رئال به دروازه حريف حمله‌ور شد تا از باخت رهايي پيدا كند اما، اسير ضد حمله‌هاي بارسلونا شد.

تيري آنري فرانسوي در يكي از روزهاي خوب خود توپ را به مسي داد تا اين آرژانتيني از فاصله هشت متري با ضربه‌ي "چيپ" توپ را از خط دروازه‌ي ميهمان مادريدي عبور دهد.

يورو اسپورت در پايان مسابقه اين آرژانتيني توقف‌ناپذير را برترين بازيكن ميدان معرفي كرد. گلزن بارسلونا در اين ديدار تنها با خطاهاي شديد مهار شدني مي‌نمود. اين نخستين پيروزي بارسلونا بر رقيب سنتي پس از چهار سال بود.

بارسلونا : ‌٢

ساموئل اتوئو (‌٨٣)، ليونل مسي (‌٩١)

رئال مادريد : صفر

ورزشگاه: نوكمپ

تماشاگر : ‌٩٥ هزار نفر

داور: مدينا كاتنالخو

بارسلونا: ويكتور والدس، كارلس پويول، رافا ماركس، اريك آبيدال، دني آلوس، تيري آنري، ايدور گوديانسن (بوسكت ‌٦٣)، يحيي توره، ژاوي هرناندس (كيتا ‌٨٩)، ليونل مسي، ساموئل اتوئو (گلب ‌٨٧)

رئال مادريد: ايكر كاسياس، ميشل سالگادو، كريستف متسلدر، فابيو كاناوارو، سرخيو راموس، وزلي اسنايدر (پالانكا ‌٣٦)، گاگو، گوتي (ژاوي گارسيا ‌٧٣)، درنته، هيگوآين (فان درفارت ‌٧٦)، رائول گونسالس

كارت زرد :

بارسلونا:

رافائل ماركس، اتوئو، مسي

رئال مادريد:

ايكر كاسياس، ميشل سالگادو، كريستف متسلدر، سرخيو راموس، وينستون درنته

كارت قرمز : --

آمارهاي بازي :

* درصد تصاحب توپ : بارسلونا: ‌٥/٦٥ درصد / رئال ‌٥/٣٤ درصد

* شوت : بارسلونا: ‌١٩ / رئال ‌٦

* شوت به چهارچوب : بارسلونا: ‌٨ / رئال: ‌٣

* شوت‌هاي مهار شده: بارسلونا: ‌٢ / رئال: ‌٤

* كرنر : بارسلونا: ‌١١ / رئال: ‌٤

* خطا : بارسلونا: ‌١٩ / رئال: ‌١٣

* آفسايد : بارسلونا: ‌٣ / رئال: ‌٢

* كارت زرد: بارسلونا: ‌٣ / رئال: ‌٥

* كارت قرمز: -

* پاس دقيق : بارسلونا: ‌٤٤٢ / رئال: ‌١٧١

* پاس اشتباه : بارسلونا: ‌٤٤ / رئال: ‌٣٣
 يکشنبه 24 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 67]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن