تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):نیکوترین مردم از نظر ایمان، خوش خلق‌ترین و با لطفترین آنها نسبت به اهل خویش است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818986925




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

قائم مقام باشگاه پرسپوليس: عليپور از روزي بترسد كه صبر ما لبريز شود


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق:



ين روزها پرسپوليس تهران روزهاي پر التهابي را پشت سر مي.گذارد چرا كه هواداران اين تيم در انتظار انعقاد قرارداد همكاري رويانيان با مصطفي دنيزلي هستند كه بامداد امروز شنبه به تهران آمده است در ادامه هر آنچه مي.خوانيد گفتگوي ما با جمشيد زارع قائم مقام باشگاه پرسپوليس در رابطه با اتفاقات اخير است.

*مبلغ دنيزلي سه ميليارد تومان نيست
وي در رابطه با مبلغ قرارداد مصطفي دنيزلي گفت: اين كه مي.بينم مطبوعات خبر از مبلغ سه ميليارد توماني براي 5/1 فصل مي.دهند تعجب مي.كنم چون اين رقم صحت ندارد و در اولين نشست خبري دنيزلي و رويانيان با اصحاب رسانه مبلغ قرارداد اعلام مي.شود تا اهالي فوتبال بدانند اين مربي صاحب نام تركيه اي با چه مبلغي حاضر به پذيرش هدايتي پرسپوليس شده است.
*دنيزلي با همسرش در تهران زندگي مي.كند
وي ادامه داد: دنيزلي به تهرا.ن آمده كه اينجا بماند و تيم را تمرين دهد و هرگز پس از چند روز تهران را ترك نمي.كند چون او به شدت به كارش علاقه مند است و بلافاصله پس از حضور در تهران تمرينات را دنبال مي.كند ضمن اينكه در سفر دنيزلي به تهران همسرش نيز او را همراهي كرد.
*ماندن اعضا كادر فني به نظر دنيزلي بستگي دارد
سردار زارع ادامه داد: دنيزلي با اختيار تام به ايران مي.آيد و او مي.تواند كادر فني را به دلخواه خودش انتخاب كند و اين كه بخواهد از اعضاي كادر فني فعلي استفاده كند يا نفرات جديدي را برگزيند به خودش ارتباط دارد و پس از حضورش در تهران اين مسائل را بيان مي.كند.
*پرسپوليس را به دلخواه هواداران مي سازيم
اين مقام مسئول در باشگاه پرسپوليس اظهار داشت: پرسپوليس متفاوتي را در نيم فصل دوم شاهد خواهيد بود چون قصد دارم با حداكثر توان خود پرسپوليس را به نحوي راهي مسابقات نيم فصل دوم گيم كه هواداران از ديدن بازيهاي پرسپوليس لذت ببرند و در اولين قدم اقدام به جذب مصطفي دنيزلي كرديم كه محبوب هواداران پرسپوليس است.
*آقايان براي پرسپوليس حاشيه سازي مي.كنند
قائم مقام رويانيان در رابطه با شرايط حاكم بر پرسپوليس گفت: متاسفام از اين كه عده اي در دل فدراسيون براي ما حاشيه سازي مي.كنند و مانع از اين مي.شوند كه ما بتوانيم پرسپوليس را همان طور كه هواداران مي.خواهند راهي مسابقات كنيم تاسف ما از اين است كه اين افراد در فدراسيون فعاليت مي.كنند.
*عليپور از روزي بترسد كه صبر ما لبريز شود
جمشيد زارع در مورد اظهارات اخير حجت الاسلام عليپور در مورد راي صادره استيناف در رابطه با شيث و نصرتي اذعان داشت يكي از كساني كه مدام براي تيم ما ايجاد حاشيه مي.كند حجت الاسلام عليپور است كه در رابطه با هر موضوعي اظهار نظر مي.كند و به او مي.گويم از روزي بترسد كه صبر ما هم لبريز شود و دست به اقداماتي بزنيم كه به صلاحش نيست زيرا وي تا تيم ما به مرز آرامش مي رسد آن را برهم مي.زند.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 72]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن