تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سنگهاى زیربناى اسلام سه چیز است: نماز، زکات و ولایت که هیچ یک از آنها بدون دیگرى درست ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818789796




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

هشدار چند باره سرپرست کميته انضباطي فدراسيون فوتبال/محرومیت استقلال و پرسپولیس از ليگ


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق: سرپرست کميته انضباطي فدراسيون فوتبال براي چندمين بار تاکيد کرد که استقلال و پيروزي در صورت پرداخت نکردن بدهي هايشان حق شرکت در ليگ برتر را ندارند.






سرپرست کميته انضباطي فدراسيون فوتبال براي چندمين بار تاکيد کرد که استقلال و پيروزي در صورت پرداخت نکردن بدهي هايشان حق شرکت در ليگ برتر را ندارند.

به نقل از سايت فدراسيون، حسن زاده در رابطه با وضعيت باشگاههاي بدهکار ليگ برتري گفت: از 10 باشگاه ليگ برتري که بدهکار بودند 8 باشگاه تسويه حساب کرده اند و تنها 2 باشگاه استقلال و پيروزي باقي مانده اند. 2 باشگاه صباي قم و تراکتورسازي تبريز طي روزهاي گذشته تسويه حساب کرده اند و همچنين تضمين نامه و تعهد نامه مبني بر تسويه حساب داده اند. در واقع تعيين تکليف انجام شده و اين دو باشگاه تعهد داده اند که در مدت زماني که اعلام کرده اند با طلبکارانشان تسويه حساب کنند.

وي در ادامه درباره وضعيت باشگاه استقلال و پيروزي گفت: براي اين دو باشگاه پيغام فرستاده ايم که تا پيش از آغاز ليگ برتر با طلبکارانشان تسويه حساب کنند و تعهدنامه اي را به فدراسيون و سازمان ليگ ارائه کنند. البته اين دو باشگاه علاوه بر بدهي فدراسيون و سازمان ليگ بدهي هاي ديگري هم دارند.

اما بايد با همه طلبکارانشان تسويه حساب کنند وگرنه حق شرکت در ليگ برتر را ندارند. اميدواريم تا پيش از آغاز ليگ برتر با توجه به پيش بيني هاي که انجام شده سرپرستان دو باشگاه تعهدنامه لازم را به فدراسيون و سازمان ليگ ارائه کنند تا شرايط براي حضور اين دو تيم در ليگ برتر نيز مهيا شود.

حسن زاده در پايان درباره پرونده فولاد گسترش تبريز گفت: متاسفانه شاهد بوديم که در يک برنامه تلويزيوني به بدترين وجه به بخش حقوقي فدراسيون فوتبال حمله شد که رئيس سابق کميته انضباطي هم در اين برنامه حضور داشت. تلقي بنده به عنوان سرپرست کميته انضباطي اين است که مالک باشگاه فولاد گسترش تبريز احساس مي کند ماجراي حضور صنعت نفت آبادان در ليگ برتر قرار است براي اين تيم تکرار شود، در حالي که اصلا چنين چيزي نيست و هيچ کس نمي تواند با لابي تيمش را به ليگ برتر بياورد و تنها از راه فوتبال و در داخل زمين بازي نتايج بايد تعيين شود. تيمي که در داخل زمين نتيجه نگيرد و نتواند به ليگ برتر صعود کند با لابي هم ليگ برتري نخواهد شد.

منبع: ورزش3






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 70]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن