تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):گويا مؤمنان همان فقيهان (فرزانگان دين فهم) و اهل انديشيدن وپند گرفتن هستند. شنيد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819548329




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رئيس پليس امنيت آذربايجان شرقي: مأمور قلابي در تبريز دستگير شد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رئيس پليس امنيت آذربايجان شرقي: مأمور قلابي در تبريز دستگير شد
خبرگزاري فارس: رئيس پليس امنيت عمومي فرماندهي انتظامي آذربايجان شرقي گفت: فردي كه با عنوان جعلي مأمور اداره اطلاعات و دادگستري استان از مردم اخاذي مي‌كرد، دستگير شد.


رحمان ايماني‌نژاد امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در تبريز افزود: به دنبال گزارش‌هاي مردمي با مركز فوريت‌هاي پليس 110 و شكايت حضوري آنها مبني بر اينكه فردي تحت عنوان مأمور اداره اطلاعات و دادگستري استان از آنها اخاذي كرده است، موضوع در دستور كار پليس امنيت عمومي استان قرار گرفت.
وي اضافه كرد: مأموران پليس امنيت عمومي استان پس از حصول اطمينان از موضوع، با اخذ دستور مقام قضايي نامبرده را در منزل خود دستگير و روانه زندان كردند.
ايمان‌نژاد تصريح كرد نامبرده با عناوين جعلي از مردم اخاذي و مبالغي پول از آنها دريافت كرده بود كه با همكاري مردم، پليس و دستگاه قضايي نامبرده در اسرع وقت دستگير و با تشكيل پرونده روانه زندان شد.
وي با تقدير و تشكر از اعتماد و همكاري مردم با پليس اظهار داشت: همچنين به دنبال گزارش‌هاي مردمي با مركز فوريت‌هاي پليس 110 و پليس امنيت عمومي استان مبني بر اينكه دو نفر به نام‌هاي «غلامرضا و محمود ـ ع» اقدام به حمل و نگهداري اسلحه مي‌كنند، موضوع در دستور كار پليس قرار گرفت.
وي افزود: بلافاصله با هماهنگي و دستور مقام قضايي، مأموران پليس در محل مورد نظر حضور يافته و موفق به كشف دو قبضه اسلحه جنگي ساخت ايتاليا به همراه 100 عدد فشنگ مربوطه شدند.
ايماني‌نژاد افزود: نامبردگان با اعتراف به اقدامات خود در حمل و نگهداري اسلحه غيرمجاز با تشكيل پرونده به مراجع قضايي معرفي شدند.
وي همچنين از كشف يك قبضه اسلحه شكاري در چاراويماق خبر داد و گفت: مأموران پليس امنيت عمومي اين شهرستان در بازرسي از منزل شخصي به نام «سليمان ـ ت» در يكي از روستاهاي اطراف اين شهرستان، موفق به كشف يك قبضه اسلحه شكاري تك‌لول به همراه 15 تير مربوطه شدند.
انتهاي پيام/ش20
 شنبه 25 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 763]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن