تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس به خدا و روزقيامت ايمان دارد،بايد ميهمانش راگرامى دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819348443




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بقايي خبر داد:ارائه بيش از 2 هزار پروژه در همايش فرصتهاي سرمايه گذاري در گردشگري


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: بقايي خبر داد:ارائه بيش از 2 هزار پروژه در همايش فرصتهاي سرمايه گذاري در گردشگري
قائم‌ مقام سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري گفت: در دومين همايش بين المللي فرصت‌هاي سرمايه‌گذاري درصنعت گردشگري، بيش از 2 هزار پروژه سرمايه‌گذاري با حجم پولي 50 ميليارد دلار به سرمايه گذاران ارائه خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر ، "حميد بقايي" در نشست خبري دومين همايش بين المللي فرصت هاي سرمايه گذاري در صنعت گردشگري گفت: حجم پولي پروژه‌هاي ارائه شده در همايش نخستين حدود 20 ميليارد دلار بود، كه امسال اين ميزان 40 درصد افزايش داشته است.

بقايي تصريح كرد: از مجموع پروژه‌هاي سرمايه‌گذاري معرفي‌شده در نخستين همايش فرصت‌هاي سرمايه‌گذاري، حدود9 ميليارد دلار سرمايه‌گذاري به مرحله‌ اداري براي بستن قرارداد و انجام پروژه رسيده است.

وي افزود: سال گذشته نخستين همايش معرفي فرصت‌هاي سرمايه‌گذاري گردشگري با هدف ارزيابي چگونگي حضور ايران در بازار تقاضاي سرمايه‌گذاري برگزار شده بود كه آغاز خوبي را براي گردشگري كشور به‌دنبال داشت و به محلي براي آزمون و خطاي دست‌اندركاران گردشگري تبديل شد.

وي با اشاره به نبود كارشناسان و متخصصان اقتصادي توانمند در حوزه‌ گردشگري براي مذاكره با سرمايه‌گذاران خارجي و بازاريابي در اين حوزه خاطرنشان كرد: مديران سازمان‌هاي استاني، مديراني اداري و اجرايي هستند و در اغلب موارد، توان مذاكره با سرمايه‌گذاران خارجي را ندارند. بنابراين از شركت توسعه‌ ايرانگردي و جهانگردي خواسته‌ايم تا نيروي انساني كارآمد و متخصص را از بخش خصوصي براي ارايه‌ بسته‌هاي سرمايه‌گذاري و مذاكره با طرف‌هاي خارجي به خدمت بگيرد.

وي گفت : براي برگزاري دومين همايش، ابعاد و معيارهاي مختلفي در نظر گرفته شدند كه از مهمترين آن‌ها، توليد بسته‌هاي سرمايه‌ گذاري گردشگري، بويژه از سوي استان‌ها است. دومين همايش بين‌المللي معرفي فرصت‌هاي سرمايه‌گذاري گردشگري محلي براي سخنراني مديران و مسؤولان نيست، بلكه عرصه‌اي براي بازاريابي و تجارت در اين حوزه ايجاد شده است.

بقايي تهيه‌ بسته‌هاي سرمايه‌گذاري گردشگري را اقدامي بزرگ در اين حوزه دانست و افزود: نخستين دستاوردهاي اين همايش پيش از برگزاري، توليد بسته‌هاي متنوع و ارايه‌ اطلاعات جامع نسبت به محل قابل سرمايه‌گذاري، بررسي و استنتاج مسايل و مشكلات پيش روي مسئولان و هم‌چنين نشان دادن امنيت سياسي و داخلي كشور براي حضور سرمايه‌گذاران است.

وي تاكيد كرد: به تمام سازمانهاي ميراث فرهنگي در استانها، اعلام شده كه دومين همايش فرصت‌هاي سرمايه‌گذاري گردشگري، محل فروش بسته‌هاي سرمايه‌گذاري و اقتصادي است و قرار نيست كه فعاليت استان‌ها به برپايي نمايشگاه و معرفي جاذبه‌ها يا ارايه بروشور به مهمانان منتهي شود. به همين دليل، ميزان توانمندي هريك از استان‌ها در فروش بسته‌هاي سرمايه‌گذاري در ارزيابي آن‌ها مؤثر خواهد بود و استان‌هايي كه در اين زمينه فعال باشند، تشويق خواهند شد.

قائم مقام سازمان ميراث فرهنگي،صنايع دستي وگردشگري افزود: يكي ازچالشهاي مهم در سرمايه‌گذاري در صنعت گردشگري، اعتمادسازي است. در اين زمينه يكي از اصلي ترين وظايف سازمان اين است كه موضوع سرمايه‌گذاري گردشگري را جدي گرفته و بوسيله‌ آن، بسياري از مناطق محروم يا عدم برخوردار را از فوايد اقتصادي اين صنعت، بهره مند سازيم.

دومين همايش فرصت هاي سرمايه گذاري در صنعت گردشگري، 18 و 19 آبان ماه با حضور رئيس جمهور در برج ميلاد برگزار خواهد شد.
 سه شنبه 14 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن