تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ما (اهل بيت) ستون هاى حق را استوار و لشكريان باطل را متلاشى كرديم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819299916




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

انتشار 6 مقاله ISI شيمي توسط استاد دانشگاه آزاد اسلامي اهواز


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: انتشار 6 مقاله ISI شيمي توسط استاد دانشگاه آزاد اسلامي اهواز


اهواز- خبرگزاري ايسكانيوز: عضو هيات علمي دانشگاه آزاد اسلامي واحد اهواز توانست پنج مقاله علمي ISI را در زمينه علم شيمي منتشر كند .

به گزارش روز سه شنبه خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران" ايسكانيوز"، دكتر محسن نيك پور عضو هيات علمي دانشگاه آزاد اسلامي واحد اهواز گفت : تحقيقات در علم شيمي در راستاي حل مسائل و معضلات جاري بشر در حوزه هاي مرتبط با علم شيمي و همچنين در جهت گسترش مرز هاي علم شيمي و پيشبرد دانش بشري به عنوان تحقيقات بنيادي از اهداف انجام اين پژوهش و تحقيق است .
اين استاد دانشگاه با اشاره به فعاليت هاي گسترده و موثر گروه شيمي دانشگاه آزاد اسلامي واحد اهواز افزود : عقد 5 قرار داد با معاونت پژوهشي و همچنين انتشار 6 مقاله در مجلات ISI از جمله فعاليت هاي مهم گروه شيمي اين دانشگاه است .
وي با بيان اينكه از شش مقاله ISI چاپ شده ، 5 مقاله متعلق است تصريح كرد : اين پنج مقاله در مجلات معتبر ISI سال 2008 در زمينه هاي مدل سازي و طراحي مهار كننده هاي مناسب جهت مهار آنزيم 15 ليپوكسيژناز كه منشاء بيماري هاي التهابي مانند آسم است چاپ و منتشر شده اند .
دكتر نيك پور از اجراي طرح هاي پژوهشي گروه شيمي واحد اهواز در آينده اي نزيك خبر داد و در اين خصوص گفت : در حال حاضر طرح پژوهشي جهت مدل سازي و طراحي مهار كننده هاي آنزيم فسفودي استراز B3 (phosphodiesterase 3B) در حال تدوين است .
اين شيميدان خوزستاني در خصوص جزئيات بيشتر اين طرح پژوهشي گفت : طراحي مهار كننده هاي اين آنزيم در افزايش قدرت انقباض قلب نقش خواهند داشت كه بررسي هاي اوليه آن نيز برروي موش صحرايي نتايج اميد بخشي را داشته است . /120
چاهوشي زاده
 سه شنبه 14 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 682]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن