تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نماز قلعه و دژ محکمی است که نمازگزار را از حملات شیطان نگاه می دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818782188




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

معرفي 4 عنوان كتاب برتر دفاع مقدس؛ 28 آبان


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: معرفي 4 عنوان كتاب برتر دفاع مقدس؛ 28 آبان
خبرگزاري فارس: برگزاركنندگان دوازدهمين دوره جايزه كتاب سال دفاع مقدس امسال تنها 4 عنوان كتاب درجه يك را شايسته انتخاب دانسته كه 28 آبان آن‌ها را معرفي مي‌كنند.


به گزارش خبرنگار فارس، محمدرضا سنگري، دبير اين دوره از جايزه كتاب سال دفاع مقدس امروز در نشستي خبري درباره روند داوري اين جايزه سخن مي‌گفت.
سنگري مي‌گويد امسال از داوران خواسته شده كه در كار داوري سخت‌گيري كنند چرا كه كار خلق آثار ادبي و تحقيقي اين روزها نسبت به گذشته بسيار هموارتر شده است.
همچنين امسال به گفته سنگري، وعده داده شده كه محمود احمدي‌نژاد در مراسم پاياني اين جايزه در تالار انديشه حوزه هنري حضور يابد.
رئيس جمهور سال گذشته نيز در يازدهمين دوره جايزه كتاب سال دفاع مقدس در تالار سيدالشهداء حضور يافته بود. در گذشته رؤساي جمهور تنها در مراسم كتاب سال جمهوري اسلامي شركت مي‌كردند.
اما سيدمحمد ميركاظمي، دبير اجرايي دوازدهمين دوره جايزه كتاب سال دفاع مقدس امروز گفت كه حدود 45 درصد كتاب‌هاي ارسالي به دبيرخانه اين جايزه از ناشران خصوصي بوده است.
به گفته وي، 47 درصد آثار برگزيده نيز نيز غير دولتي هستند.
ميركاظمي تأكيد كرد تنها كتاب‌هايي در داوري‌ها ارزيابي شده‌اند كه اولاً در حوزه دفاع مقدس بوده باشند و ثانياً ارزش‌هاي دفاع مقدس را پاس داشته‌اند.
وي مي‌گويد كتاب‌هاي بسياري به دبيرخانه اين جايزه رسيده كه به موضوع «جنگ» پرداخته‌اند و نه «دفاع مقدس». به همين خاطر از گردونه داوري حذف شده‌اند.
همچنين به گفته وي، كتاب‌هايي كه بين 95 تا 100 امتياز در مرحله سوم داوري به دست آورده باشند با عنوان كتاب‌هاي رتبه يك انتخاب شده‌اند.
اين كتاب‌ها تنها 4 عنوان هستند.
اما كتاب‌هايي كه بين 90 تا 94 امتياز كسب كرده باشند، كتاب‌هاي رتبه دوم هستند و امسال با داوري‌هايي كه انجام شده تنها 8 عنوان كتاب رتبه دوم را به دست آورده‌اند.
8 عنوان كتاب نيز رتبه سوم را به دست آورده‌اند كه در داوري‌ها بين 85 تا 89 امتياز به آن‌ها داده شده است.
همچنين كتاب‌هايي كه بين 81 تا 84 امتياز كسب كرده باشند كتاب‌هاي تقديري ناميده شده‌اند. اين كتاب‌هاي 24 عنوان هستند.
انتهاي پيام/ش
 سه شنبه 7 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 64]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن