تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مبادا جز حق، با تو اُنس بگيرد و جز باطل، از تو بهراسد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819321709




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فضل‌الله: هدف استكبار جهاني تفرقه سياسي جهان اسلام است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاري قرآني ايران: فضل‌الله: هدف استكبار جهاني تفرقه سياسي جهان اسلام است
گروه بين‌الملل: استكبار جهاني پيوسته براي ايجاد تفرقه داخلي در كشورهاي عربي و اسلامي و پراكندگي سياسي جهان اسلام تلاش مي‌كند.
به گزارش خبرگزاري قرآني ايران(ايكنا) به‌نقل از پايگاه اطلاع‌رساني«بينات»، «سيد محمدحسين فضل‌الله» مرجع ديني شيعيان در لبنان امروز 30 مهر در ديدار با «شيخ حمود الهتار» وزير اوقاف و امور اسلامي يمن با اعلام اين مطلب گفت: غرب تلاش مي‌كند تا مسلمانان پيوسته مصرف‌كننده و به عنوان مراكزي در خدمت آن‌ها باقي ‌بمانند.

وي افزود: استكبار جهاني تاكنون نتوانسته‌است علي‌رغم بروز مشكلات اقتصادي در جهان، اهداف شوم خود در زمينه ايجاد شكاف و هرج و مرج در كشورهاي اسلامي را اجرايي‌كند.

علامه فضل‌الله در ادامه اين ديدار كه «فيصل امين ابوراس» سفير يمن در بيروت نيز حضورداشت، اوضاع كلي كشورهاي عربي و اسلامي و وضعيت داخلي يمن را بررسي‌كرده و گفت: مردم يمن در طول تاريخ تسامح‌پذير بوده و ميل به آزادي‌خواهي در وجود آن‌ها است.

وي با اشاره به ديدار گروه‌هاي سياسي و مذهبي كشورهاي عربي و اسلامي، تصريح‌كرد: دولت‌مردان كشورهاي اسلامي بايد با سعه‌صدر و گفت‌وگو با ديگران برخوردكنند.

مرجع ديني شيعيان در لبنان همچنين يمن را داراي جايگاهي استرتژيك و مهم از نظر سياسي و جغرافيايي در جهان اسلام دانست كه بايد از طريق تقويت گفتمان داخلي اين جايگاه را حفظ‌كند.
 سه شنبه 30 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاري قرآني ايران]
[مشاهده در: www.iqna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 104]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن