تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):از حقيقت ايمان اين است كه حق را بر باطل مقدم دارى، هر چند حق به ضرر تو و باطل به...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819363747




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

عضو شوراي شهر گرگان: دولت رئيس سازمان ميراث فرهنگي گلستان را معرفي كند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: عضو شوراي شهر گرگان: دولت رئيس سازمان ميراث فرهنگي گلستان را معرفي كند
خبرگزاري فارس: عضو شوراي اسلامي شهر گرگان گفت: دولت رئيس سازمان ميراث فرهنگي گلستان را هر چه زودتر معرفي كند.


به گزارش خبرگزاري فارس از گرگان، عبدالرضا چراغعلي امروز در جمع تعدادي از مهندسان معمار و شهرسازي گرگان افزود: حدود 20 ماه است كه ميراث فرهنگي و گردشگري استان گلستان در بلاتكليفي به سر مي‌برد و هنوز مدير دستگاه استاني كه گردشگري از محورهاي اصلي توسعه آن حساب مي‌شود تعيين نشده است.
وي ضمن برشمردن بخشي از خسارت‌هايي كه در اين مدت از اين مسئله بر مردم گرگان و استان وارد آمده است، تصريح كرد: اين بي‌توجهي ديگر قابل تحمل نيست و مسئولان ارشد استاني براي حل آن بايد چاره‌انديشي كنند.
چراغعلي گفت: اگر در آينده نزديك رئيس سازمان مربوطه معرفي نشود مراتب اعتراض شهروندان و متخصصان كتبا به اطلاع مقامات ارشد نظام رسانده خواهد شد.
وي عملكرد ميراث فرهنگي و گردشگري استان را نگران‌كننده و ناشي از بلاتكليفي و بي‌انگيزه بودن دستگاهي بي‌مدير دانست.
وي ادامه داد: در سالي كه با توجهات ويژه دولت در بخش گردشگري و همياري ديگر دستگاه‌ها از محل تملك دارايي‌ها به مسائل مربوط به گردشگري انتظار تحول در اين بخش مي‌رفت، هيچ تحول جدي در اين زمينه در استان به چشم نمي‌خورد و فرصت‌هاي خوبي در حال از دست رفتن است.
عضو شوراي شهر گرگان توقف طرح پرديس، بي‌توجهي كامل به محور گردشگري ناهارخوران، موضوع انفعالي اداره كل ميراث فرهنگي و گردشگري نسبت به تخريب‌هاي صورت گرفته در بافت تاريخي گرگان، عدم قاطعيت و پيگيري لازم در راي‌هاي كارشناسي در كميسيون ماده پنج مانند قضيه هتل ميامي، روزمرگي و عدم پيگيري لازم براي ثبت آثار ملي در گرگان و برخي شهرهاي استان از جمله اين بي‌توجهي است.
وي همچنين ضمن تعجب‌آميز خواندن سكوت نمايندگان استان در برابر تعلل در معرفي مدير كل مربوطه در استان، ميراث فرهنگي و گردشگري را در استان يك حوزه كاملا تخصصي و حساس ذكر كرد و از نمايندگاه استان خواست با درك اهميت موضوع و تاثير آن در اقتصاد منطقه، در اين حوزه از معامله سياسي بپرهيزند و به دنبال مديري قوي، متخصص و توانمند در برنامه‌ريزي كلان باشند.
چراغعلي افزود: متاسفانه نگاهي به كلكسيوني از افراد مختلف كه تاكنون براي تصدي اين پست معرفي شده‌اند، نشان مي‌دهد كه سناريوي حضور مدير سياسي انتخاباتي براي اين اداره كل ادامه دارد و مردم منطقه بايد باز هم شاهد هزينه كرد از ميراث فرهنگي و طبيعي خود براي مطامع زودگذر سياسي برخي افراد باشند.
وي اضافه كرد: براي روشن شدن عملكرد ميراث فرهنگي و گردشگري استان كافي است كه بودجه‌هاي جذب شده براي مرمت آثار باستاني با مقياس طرح‌‌هاي توسعه گردشگري را در ساير استان‌ها با اين استان مقايسه كنيد.
انتهاي پيام/ش
 جمعه 26 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 140]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن