تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، كليد هر نوشته‏اى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819428615




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

شكايت همزمان عبدالله ناصري ازسايت الفو پلاك نيوز


واضح آرشیو وب فارسی:بازتاب آنلاین: شكايت همزمان عبدالله ناصري ازسايت "الف"و پلاك نيوز
عضوشوراي عالي باران با تكذيب خبر منتشر شده از سوي سايت خبري "الف" درباره در ج خبري با عنوان "اهانت عضو مجاهدين انقلاب به كروبي" به نقل از سايت پلاك نيوزگفت: بنده هر گونه اخبار منتشر شده د ر اين زمينه را قويا تكذيب مي كنم و سخني دراين باره نگفته ام.
به گزارش سايت باران عضوشوراي عالي باران با تكذيب خبر منتشر شده از سوي سايت خبري "الف" درباره در ج خبري با عنوان "اهانت عضو مجاهدين انقلاب به كروبي" به نقل از سايت پلاك نيوزگفت: بنده هر گونه اخبار منتشر شده د ر اين زمينه را قويا تكذيب مي كنم و سخني دراين بار ه نگفته ام .اين سايت مدعي شده بود كه عبدالله ناصري در جلسه شوراي مركزي سازمان مجاهدين انقلاب اسلامي سخناني عليه مهدي كروبي گفته است .

عبدالله ناصري در گفت و گو با سايت خبري باران اظهار داشت:با توجه به شكل گيري فضاي انتخاباتي حركت هاي ضد اخلاقي عليه اصلاحات و چهره هاي سياسي اين جبهه همانند دوران انتخابات مجلس هشتم از سوي رسانه هاي علني و غير علني جناح اقتدارگرا آغاز شده است.

وي افزود: معتقدم سايتي را كه "الف" از قول آن خبري نقل كرده است متعلق به نهاد هاي نامريي است كه عليه اصلاح طلبان فعال هستند و پيش بيني مي كنم كه اين روند شدت پيدا كند.

عضو شوراي مركزي سازمان مجاهدين انقلاب اسلامي ايران در پايان خاطر نشان كرد كه شكايت رسمي خود را به طورهمزمان از سايت خبري "الف" و " پلاك نيوز" به دادستان عمومي تهران تقديم خواهد كرد.

ناصري همچنين گفت: اميدوارم اين مرجع قانوني به استناد بيانيه هاي اخير اين موضوع را پي گيري كنند.
 چهارشنبه 24 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: بازتاب آنلاین]
[مشاهده در: www.baztabonline.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 305]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن